شستن موکت در محل با دستگاه پولیش چگونه است؟

خدمات قالیشویی همیشه جزء خدماتی است که مردم همواره به آن نیازمند هستند و خواهند بود و خوشبختانه روی کار آمدن خدمات در محل خیال بسیاری از مشتریان را راحت‌تر کرده است، اما چرا؟

یکی از دلایل این خیال راحت آن است که دیگر لازم نیست شما مدت زمانی را منتظر کارکنان قالیشویی بمانید تا برای تحویل گرفتن فرش یا موکت یا بردن مبلمان شما برای شستنشان بیایند. شما فقط کافیست منتظر بمانید تا کارکنان این مراکز به منزل شما بیایند و مبلمان یا موکت‌های منازل و حتی فرش‌های شما را از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک کنند.

یکی از نکات مهم آن است که یک مرکز قالیشویی خوب را برای انجام خدمات مختلف انتخاب کنید که یکی از این مراکز خوب یا بهتر است بگوییم یکی از پرسابقه‌ترین این مراکز قالیشویی، قالیشویی ملت است که شما می‌توانید از انواع خدمات آنان مانند مبل شویی، موکت شویی و حتی خدمات رفوگری فرش نیز در صورت نیاز استفاده کنید. ما در ادامه مقاله از قالیشوی ملت قصد داریم شما را با موکت شویی با دستگاه پولیش بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید.

معرفی پولیش

در اصل پولیش یکی از لوازم شست و شو و نظافت به حساب می‌آید و از این دستگاه می‌توان علاوه بر شستن موکت برای شستن سطوح مختلفی مانند فرش، پارکت، سرامیک، مبل، صندلی‌های ماشین و غیره استفاده کرد. یکی از مزایایی که این دستگاه دارد آن است که می‌توان با آن سطوح را به سرعت تمیز کرد و نیازی به صرف زمان زیاد برای تمیز کاری نیست.

البته نکته مهم آن است که بدانید با وجود انجام شدن کار آن هم به سرعت، کیفیت کار نهایی نه تنها افت نمی‌کند بلکه این دستگاه‌ها طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند بهترین کیفیت کاری را در نهایت به شما تحویل دهند. شایان به ذکر است که نوع مواد شوینده‌ای که استفاده می‌کنید نیز در کیفیت نهایی کار بسیار تاثیر گذار است. این دستگاه‌های پولیش به علت اینکه دارای یک برس بزرگ هستند می‌توانند سطح موکت را کاملا تمیز کنند و آن را از هرگونه لکه‌ای یا وجود هرگونه آلودگی و یا ذرات گردوغباری پاک کنند.

در خیلی از موارد پیش می‌آید که افراد خودشان بدون داشتن این نوع از دستگاه‌ها برای شستن موکت‌های منازل خود اقدام می‌کنند، اما در نهایت می‌بینند که همچنان جای لکه‌هایی روی آن باقی مانده  و کاملا تمیز نشده است. استفاده از پولیش تمامی این مشکلات را برای شما حل خواهد کرد، زیرا این دستگاه دقیقا برای ان نوع از کارها طراحی شده است.  پس به جای اینکه انرژی خود را برای لکه‌زدایی از روی موکت‌های منزل خو هدر دهید و در نهایت با تمیز نشدن کامل آنان خستگی در جانتان بماند، به راحتی می‌توانید از خدمات موکت شویی در محل قالیشویی‌ها استفاده کنید. با این نوع از خدمات یعنی خدمات در محل می‌توانید نظارت کاملی نیز بر روند کار کارکنان داشته باشید و صرف زمان کوتاهی موکت‌های تمیزی در حد نو تحویل بگیرید.

91

 آشنایی موکت شویی با پولیش

روش‌های مختلفی برای شستن موکت‌ها وجود دارد که در میان تمامی آن‌ها شستن موکت با پولیش جزء پرکاربردترین و همچنین پرطرفدارترین‌ها است. حتی می‌توان گفت این روش آسان‌ترین روشی است که با آن می‌توانید موکت‌های خود را بشویید. در اصل علت پرطرفدار بودن این روش به خاطر این است که این دستگاه طوری طراحی شده که می‌تواند به بهترین نحوه ممکن موکت‌های شما را شست و شو دهد، بدون آنکه در آخر کار شاهد آسیب دیدگی در بافت موکت باشید.

این کار هم در محیط قالیشویی‌ها انجام می‌گیرد هم در خانه شما. در اصل بسته به نوع انتخاب خدماتی دارد که می‌خواهید از مراکز قالیشویی دریافت کنید. یکی از مزایای انتخاب خدمات در محل آن است که کار هم سریعتر انجام می‌شود، هم ظرف مدت زمان کوتاهی کاری با کیفیت تحویل می‌گیرید.

 

ویژگی‌های دستگاه پولیش با کیفیت

دستگاه‌های پولیشر همانطور که گفتیم از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار هستند که می‌توانید با آنان تمامی سطوح از جمله سرامیک، موکت،  پارکت و کفپوش و .. را تمیز کنید. البته باید توجه داشته باشید که باید برای هر سطحی از برس مخصوص آن  سطح استفاده کنید.

92

شاید شما برای اینکه خودتان در منزل بتوانید سطوح مختلفی را  تمیز کنید به فکر خریداری این دستگاه بیفتید، اما باید بگوییم که بهتر است به جای صرف هزینه برای خرید دستگاه، به یک قالیشویی معتبر اطمینان کنید تا کا را برای شما انجام دهد و از این جهت خیال خود را راحت سازید.

 

 یکی از ویژگی‌هایی که یک دستگاه پولیشر خوب باید داشته باشد آن است که بتواند به خوبی و راحتی حرکت کند و توانایی شست و شوی بالایی نیز داشته باشد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این دستگاه آن است که باید توان مصرفی بالایی برای آن تعبیه شده باشد که بتواند روند شست وشو را با قدرت بیشتری به انجام برساند. این نوع از دستگاه‌ها باید مخزنی با ظرفیت بالا داشته باشند، زیرا مخزن‌هایی که ظرفیت بالایی دارند می‌توانند مقدار زیادی از شوینده‌ها را در خود جای دهند و همین باعث می‌شود که سرعت پولیشر بالاتر برود و دیگر نیاز نباشد هر سری در هنگام کار مخزن پر شود.

کلام آخر

در این مقاله از قالیشویی ملت قصد داشتیم شما را بیشتر با این دستگاه آشنا کنیم و اطلاعاتی در این زمینه به شما بدهیم. حال اگر موکت‌های شما بسیار لک شده‌اند و به یک تمیزکاری اساسی نیاز دارند پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات قالیشویی ملت استفاده کنید. مهم نیست در چه منطقه‌ای ساکن هستید، شعبه‌های مختلفی از این مرکز در سطح شهر هستند که بسته به نزدیکی محل سکونت خود به آنان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. مثلا اگر در قلهک تهران ساکن هستید می‌توانید از خدمات قالیشویی قلهک به راحتی استفاده کنید. شما می‌توانید  از خدماتی مانند مبل شویی، موکت شویی و حتی رفوگری استفاده لازم را به عمل آورید.