پروفیل آلومینیوم پیمان با بهترین کیفیت

پروفیل آلومینیوم کاربردی ترین متریالی است که امروزه در صنایع استفاده میشود. فلز آلومینیوم از ویژگی و مزایای بسیاری برخوردار است که آن را برای کار در صنعت مناسب میسازد. به طور کلی این فلز دارای انعطاف پذیری بالا، استحکام و مقاومت، وزن سبک، رسانای خوب و غیره میباشد.

امروزه یکی از صنایعی که از پروفیل های آلومینیومی به وفور استفاده میکند، صنعت ساختمان سازی میباشد. پروفیل آلومینیوم میتواند در بخش های متفاوتی از ساختمان از نمای ظاهری گرفته تا در ساختار درب و پنجره های آلومینیومی به کار گرفته شود. شرکت آلومینیوم پیمان با بهره مندی از مرغوب ترین جنس آلومینیوم نوید محصولاتی باکیفیت را به علاقه مندان میدهد. این شرکت از خط تولیدی مکانیزه و مدرن و کادری متخصص برخوردار است و به پیاده کردن استانداردهای جهانی آلومینیوم در تولیدات خود پایبند میباشد.

پروفیل آلومینیوم پیمان با بهترین کیفیت

پروفیل آلومینیوم چیست؟

پروفیل آلومینیوم از کاربردی ترین محصولاتی است که میتواند در صنایع متفاوت استفاده گردد. با این حال ممکن است سوال پیش بیاید که پروفیل آلومینیوم چیست و چگونه ساخته میشود؟

برای تولید پروفیل آلومینیوم، در ابتدا ماده اولیه آن، که بیلت آلومینیوم نام دارد، را در محفظه هایی با فشار و درجه حرارت بالا قرار میدهند. با گذشت زمانی این مواد را از میان طرح و قالب های مشخصی عبور میدهند تا در شکل مورد نظر جمع گردند. سپس با سرد شدن دمای ماده، پروفیل آلومینیوم مد نظر آماده میشود. دلیل استفاده از فلز آلومینیوم برای این فرایند، انعطاف پذیری مناسب این ماده و تغییر پذیری آن است. همچنین آلومینیوم به دلیل برخورداری از مقاومت و استحکام در برابر انواع خوردگی، میتواند به گزینه ای بی نظیر برای ساختمان سازی تبدیل شود.

شرکت آلومینیوم پیمان، که تولید کننده اختصاصی انواع پروفیل آلومینیوم باکیفیت در شهر تهران میباشد، از استانداردهای روز اروپایی برخوردار است. این شرکت با استفاده از مرغوب ترین نوع فلز آلومینیوم، ماندگارترین محصولات را برای مشتریان خود فراهم میسازد.

انواع پروفیل آلومینیوم درب و پنجره

شرکت آلومینیوم پیمان با استفاده از خط تولیدی مدرن قادر به تولید انواع متفاوتی از پروفیل های آلومینیومی میباشد. این پروفیل ها عبارت اند از:

1.         پروفیل های درب و پنجره ساده آلومینیومی

2.         پروفیل های درب و پنجره ترمال بریک

3.         پروفیل های درب و پنجره چوب آلومینیوم (آلوود)

 

ویژگی های پروفیل آلومینیوم

همان طور که گفته شد پروفیل آلومینیوم متداول ترین ماده ای است که در صنایع گوناگون استفاده میشود. دلیل محبوبیت و استفاده مکرر از این ماده، ویژگی های آن است. پروفیل های آلومینیوم دارای مزایای بسیاری هستند که موجب خوشایندی کاربران شده است. به طور کلی ویژگی های پروفیل آلومینیومی به شرح زیر میباشد:

·        انعطاف پذیری بالای پروفیل آلومینیومی موجب شده است تا این ماده به آسانی جایگزین آهن در صنایع بشود. این ویژگی سبب شده است تا شاهد خاصیت شکل پذیری بالا در این فلز باشیم.

·        عایق بودن پروفیل آلومینیومی در برابر شرایط دما و آب و هوایی، این محصولات را به ماده اولیه در ساخت درب و پنجره آلومینیوم تبدیل کرده است. این محصولات تاثیرات فوق العاده ای در حفظ و بهینه سازی مصرف انرژی دارند.

·        پروفیل های آلومینیومی دارای وزن بسیار سبکی هستند که آن ها را نسبت به محصولات دیگر، مانند آهن و یو پی وی سی، برتر میسازد. سبک بودن وزن پروفیل آلومینیوم حمل و نقل آن ها را آسان کرده و سرعت بالایی به نصبشان اضافه کرده است.

·        رنگ روشن و نمای جذاب پروفیل آلومینیومی میتواند تحسین هر بیننده ای را به دنبال داشته باشد. این محصولات احساس شادی و دلگرمی را به ساکنین ساختمان ها منتقل میکنند و با عملکرد بی نظیر خود رضایت آنان را بدست میاورند.

·        پروفیل های آلومینیومی ضد اشتعال و آتش سوزی میباشند و برای نصب در مکان هایی خاص مانند آشپزخانه، مناسب ترین گزینه به شمار میروند.