هدیه رسمی برای مدیر چی بخریم؟

آیا تا به حال تلاش کرده‌اید که برای مدیر شرکت یا سازمانتان هدیه‌ای خاص تهیه و خریداری کنید؟ به نظرتان یک هدیه رسمی برای مدیر را چگونه باید انتخاب کنیم؟ پاسخ به این سوال‌ها به سادگی امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه شناخت کافی درباره مدیران خود داشته باشید. اما نگران نباشید، برخی از هدیه‌ها برای همه افراد با سلایق مختلف مناسب و کاربردی‌اند. ما در ادامه این مقاله تلاش کرده‌ایم لیستی از چند هدیه رسمی برای مدیر مجموعه یا شرکت‌ها را معرفی کنیم که برای هر فردی مناسب است. اگر به دنبال خرید هدیه‌ای رسمی، یادگاری یا حتی تبلیغاتی هستید، در انتهای این مقاله به نتیجه قابل‌قبولی دست پیدا خواهید کرد.

ست مدیریتی؛ بهترین هدیه برای رییس مرد

ست‌های مدیریتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است انواع مختلفی دارد که می‌توان آن‌ها را با توجه به سلیقه فرد و سمتی که دارد انتخاب و شخصی‌سازی کرد و حتی در طراح یآن از لوگو و برند شرکت نیز استفاده کرد.

ست مدیریتی موردنظر شما شاید شامل اقلامی باشد که انتخاب خودتان است و طراحی و بسته‌بندی آن هم  اگر با حال و هوای هویت برند و لوگوی شرکت باشد قطعا جذاب‌تر خواهد شد. ست مدیریتی بهترین هدیه برای رییس مرد در نظر گرفته می‌شود اما برای بسیاری از مدیران خانم‌های مدیر هم کاربردی است.

این ست‌ها باتوجه‌به بودجه‌ای که  برای خرید آن در نظر گرفتید، از بین گزینه هایی مانند ساعت مچی، ساعت رومیزی، خودنویس، جاکارتی، کیف پول، فلش مموری و پاور شارژ انتخاب می‌شود.   

 خودنویس رسمی؛ هدیه‌ای لوکس و لاکچری برای مدیران

اگر قصد خرید هدیه‌ای لوکس و خاص برای مدیر خود را داشته باشید خودنویس‌های شخصی‌سازی شده می‌تواند انتخابی جذاب و منحصر به‌ فرد باشد. شاید خودنویس قیمت بالاتری نسبت به دیگر گزینه‌ها داشته باشد اما فراموش نکنید شما هدیه‌ای خاص خریده‌اید. هدیه‌ای کاربردی و قابل‌حمل که فرد گیرنده می‌تواند در هر زمان و مکانی از آن استفاده کند و به یاد شما باشد. بهتر می‌شود اگر بتوانید آن را لوگوی شرکت نیز مزین کنید. خودنویس را می‌توانید با ترکیب یک ست مدیریتی به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ هدیه دهید.

هدیه رسمی برای مدیر چی بخریم؟

ساعت رومیزی؛ انتخابی شیک و خاص به‌عنوان هدیه مدیریتی

ساعت‌های رومیزی خاص به دلیل این که هم جنبه دکوراتیو و تزئینی دارد و هم کاربردی و مقرون به صرفه است یک هدیه مدیریتی تمام عیار به شمار می‌رود. اگر قرار است از طرف یک سازمان به مدیران شرکت‌های مختلف هدیه‌ای بدهید، ساعت تبلیغاتی به همراه یک بسته‌بندی شکیل شخصی‌سازی شده انتخاب ایده‌آلی خواهد بود. یک ساعت رومیزی شیک، جای خود را روی میز یک مدیر به راحتی پیدا می‌کند و با هر بار دیدن آن، لوگوی سازمان‌ها در ذهن آن فرد نقش می‌بندد.

کیف پول؛ یک هدیه رسمی برای خانمها

وقتی قرار است برای یک مدیر هدیه بخرید حتما باید به گزینه‌های پیش رو دقت کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. کیف پول انتخابی مناسب به‌عنوان هدیه رسمی برای مدیر خواهد بود. کالایی ارزشمند و کاربردی که با یک طراحی خوب و زیبا حتی اگر جنبه تبلیغاتی داشته باشد، حتما مورد استفاده قرار می‌گیرد. پرکاربردترین کیف پول دنیا کیف پول‌های چرم است. هنگام خرید هدایایی که تنوع بالا دارند حتما پرطرفدارترین آن‌ها را بررسی کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی و قابل‌پسند داشته باشید.

کتاب‌های نفیس؛ هدیه‌ای لاکچری و خاص برای مدیران

از هدیه‌های ماندگاری که می‌توان به مدیران شرکت‌ها داد کتاب‌های نفیس و گران‌بهای ایرانی است. کتاب مقدس قرآن، دیوان حافظ و سعدی با جلدها و بسته‌بندی‌های لوکس و شیک از جمله کتاب‌های ارزشمندی است که می‌تواند جزو بهترین هدایای تبلیغاتی باشد.

متریال استفاده شده در ساخت این کتاب‌ها نشان از اصالت آن‌ها دارد که می‌تواند فرد گیرنده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. اگر می‌خواهید بهترین هدایای تبلیغاتی بدون انقضا را به مدیران شرکت بدهید حتما کتاب‌های نفیس را در اولویت قرار دهید.

فلش مموری؛ هدیه‌ای کاربردی برای مدیران

فلش مموری با طراحی‌های خاص که قابلیت شخصی‌سازی دارد انتخاب خوبی برای هدیه به مدیران محسوب می‌شود. فلش مموری معمولا میان هدایای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و محبوب است. ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که مدام در حال انتقال اطلاعات هستیم از این رو این کالا برای هر کسی می‌تواند کاربردی باشد. 

از نکات مهم دیگر این است که فلش مموری‌ها نسبت به طراحی و حجمشان، قیمت‌های مختلفی دارند؛ به‌راحتی می‌توان باتوجه‌به بودجه‌ای که مشخص شده فلش مموری مناسب با بسته‌بندی شخصی‌سای شده را انتخاب کرد. از آنجایی که قرار است این هدیه برای یک مدیر ارسال شود حتما بسته‌بندی را جدی بگیرید تا بتوانید فرد گیرنده را به خوبی تحت تاثیر قرار دهید.

هدیه رسمی برای مدیر چی بخریم؟

هدیه مدیریتی نفیس را در کنار هزاران هدیه دیگر از توکاگیفت بخرید

در این مقاله ۶ مورد از لیست بزرگ بهترین هدیه رسمی برای مدیر را معرفی کردیم که همگی در دسترس و ارزشمند هستند. هدایایی ارزشمندی که به شما این امکان را می‌دهد که برند و نام‌تان را در ذهن فرد گیرنده حک کنید. برای دیدن لیست کامل‌تر این هدایا به توکاگیفت مراجعه کنید.

مجموعه توکاگیفت با آدرس اینترنتی tokagift.com با هدف ماندگار کردن شما در ذهن مشتریان و مدیران شرکت‌های مختلف بهترین انتخاب‌ها را در اختیارتان قرار میدهد. از طرفی؛ شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه و سلیقه فرد گیرنده هدایای تبلیغاتی را شخصی‌سازی کنید و بسته‌بندی شیک و زیبایی را برای آن طراحی کنید. در کلیه مسیر این فرآیند تیم دلسوز و حرفه ای توکاگیفت در کنارتان خواهد بود.