بهترین تجربه اجاره هتل آپارتمان در تهران با تهران مبله

هتل آپارتمان‌ها امکانات پایه یک هتل را برای شما فراهم می‌کنند ولی در عین حال حس و حال خانه را هم منتقل می‌کنند. در هتل آپارتمان‌ها می‌توانید به صورت مجردی یا خانوادگی اقامت داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد اقامت طولانی مدت دارید، اقامت در هتل آپارتمان در تهران را انتخاب کنید. برای رزرو هم می‌توانید به وب‌سایت تهران مبله مراجعه کنید؛ تا از بین بیش از ۱۷۰ اقامتگاه مبله در مناطق مختلف تهران یکی را انتخاب کنید.

اولین وب‌سایت اجاره آپارتمان مبله، تهران مبله

تهران‌ مبله از سال ۱۳۹۱  و با اجاره یک واحد آپارتمان مبله، به عنوان اولین شرکت اجاره اقامتگاه‌های مبله، فعالیتش را آغاز کرد. در طول مدت زمان ۱۰ سال‌ تهران مبله از مهمانانش کسب تجربه روز افزون کرده‌است و هم اکنون تهران‌ مبله از یک واحد به بیش از ۱۷۰ واحد آپارتمان مبله در تهران گسترش پیدا کرده‌است؛ به طوری که اکثر مناطق تهران را پوشش می‌دهد. تهران‌ مبله در تمام محلات تهران امکان اقامت را برای شما فراهم کرده‌است.

چرا  به اقامتگاه‌های تهران‌ مبله هتل آپارتمان گفته می‌شود؟ 

آپارتمان‌های تهران مبله در یک‌سری ساختمان قرار گرفته‌اند که تقریبا تمام واحد‌های این ساختمان‌ها برای تهران مبله هستند و هیچ تفاوتی هم از نظر امکانات و ویژگی‌های مختلف با هتل آپارتمان‌ها ندارند به همین خاطر به اقامتگاه‌های تهران مبله، هتل آپارتمان هم گفته می‌شود.

چرا تهران مبله را انتخاب کنیم؟ 

تجربه طولانی مدت و تنوع در اقامتگاه‌ها

تهران مبله در پذیرایی و مهمان نوازی بیش از ده سال تجربه دارد و از بهترین و با کیفیت‌ترین هتل آپارتمان‌ها را می‌توانید از بین ۱۷۰ اقامتگاه در وب‌سایت تهران مبله پیدا کنید.

اقامتگاه‌های تهران مبله از غرب تا شرق، از شمال تا جنوب تهران 

تهران مبله همه‌ مناطق را در تهران پوشش می‌دهد و فرقی ندارد که شما  قصد اقامت در غرب یا شرق را دارید، یا اصلا برای چه کاری به تهران سفر کرده‌اید؛ در تهران‌ مبله با اقامتگاه‌های متنوع گزینه‌ای مناسب برای اقامت شما پیدا می‌شود.

 رزرو در تهران مبله مثل آب خوردن است

اولین و شاید مهم‌ترین مزیت تهران‌ مبله رزرو آسان است که به راحتی و با سه روش چه در داخل ایران باشید؛ چه در خارج از  ایران، می‌توانید اقامتگاه یا هتل آپارتمان مورد نظر خود را رزرو کنید.

نظافت سرویس‌ها و حمام‌ها در واحدهای تهران مبله به شدت سخت‌گیرانه است!

نظافت به موقع واحدها به خصوص حمام و سرویس بهداشتی در واحدهای تهران‌ مبله اهمیت زیادی دارد؛

بعد از خروج هر مهمان و قبل از ورود مهمان بعدی اقامتگاه‌ها با دقت ضدعفونی و تمیز می‌شوند.

همچنین در طول مدت اقامت هم هر زمان که احساس کردید واحد به نظافت نیاز دارد به مدیر ساختمان اطلاع دهید تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن انجام شود.

پشتیبانی تهران‌ مبله

 از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب تیم پشتیبانی تهران‌ مبله  برای مشاوره دادن و پیدا کردن واحد مناسب در کنار شما هستند و تا لحظه‌ی آخر شما را تنها نمی‌گذارند.

 

تحویل کلید واحدها در تهران مبله  به صورت ۲۴ ساعته

شاید یکی از نگرانی‌های شما تحویل کلید در ساعت مشخص باشد و یا نتوانید در ساعت مشخص شده برای گرفتن کلید در محل حاضر شوید. تهران مبله برای رفع این نگرانی هم راه‌حلی هم در نظر گرفته و تحویل کلید واحدها در تهران مبله به صورت ۲۴ ساعته است؛ که یعنی ساعت تحویل کلید را به انتخاب خودتان است.

 

امنیت  در واحدهای تهران‌ مبله 

واحدهای تهران‌ مبله امنیت بالایی دارند و تحت نظارت ما هستند خیال‌تان راحت باشد. امنیت و آرامش واحدهای تهران‌ مبله به حدی بالاست که واحد‌های تهران مبله را، به محلی مناسب برای اقامت خانوادگی تبدیل کرده‌است و اگر قصد سفر خانوادگی به تهران دارید؛ اگر تهران مبله را انتخاب کردید دیگر نگران امنیت اقامتگاه خود نباشید.

 

 باکیفیت اما با قیمت مناسب

تهران مبله ۱۷۰ آپارتمان و سوئیت در سراسر تهران دارد که نسبت به کیفیت خیلی خوب، قیمت مناسبی هم دارند و علت مناسب بودن قیمت اجاره واحدها در تهران مبله هم این است که مستقیم از میزبان یعنی تهران مبله، رزرو می‌کنید نه از واسطه!

 

امکانات هتل آپارتمان‌ها یا واحدهای  تهران مبله

در آپارتمان‌های تهران‌ مبله تجهیزات کامل هستند و  مبلمانی شیک و راحت و سرویس خواب با کیفیت و‌کامل دارند؛ همچنین فضایی برای وسایل شخصی و امکانات مهمی مثل اتو به همراه میز، سشوار، ماشین لباسشویی اختصاصی  در  واحدهای تهران مبله وجود دارد. همه‌ی واحدها در تهران مبله پارکینگ اختصاصی دارند .

پیدا کردن اقامتگاه مناسب در تهران مبله

فرقی ندارد که قصد اقامت در غرب یا شرق را دارید یا برای چه کاری به تهران سفر کرده‌اید؛ در تهران‌ مبله با اقامتگاه‌های متنوع گزینه‌ای مناسب برای اقامت شما پیدا می‌شود. پس فقط باید منطقه‌ی مناسب خود را انتخاب کنید و هتل آپارتمانی را از سایت تهران مبله در آن منطقه رزرو کنید.

تهران مبله در کدام مناطق اقامتگاه دارد؟

واحدهای تهران‌ مبله در اصلی‌ترین محله‌های تهران هستند و تهران‌ مبله در همه جای تهران به خصوص محله‌های کلیدی مثل نوفل‌لوشاتو، جردن، ولیعصر، بلوار کشاورز، پاسداران، ولنجک، پارک‌وی، مرزداران و‌ ونک؛ واحد آماده به تحویل دارد؛ در ضمن همه واحد‌های تهران‌مبله به پارکینگ اختصاصی مجهز هستند و دسترسی عالی به خدمات حمل و نقل عمومی دارند.

در تهران مبله انتخاب‌های متنوعی دارید از اقامتگاه اقتصادی یک خوابه در مرکز شهر  گرفته تا اقامتگاه شیک و لوکس در مناطق شمالی تهران. پس با هر سلیقه‌ و بودجه‌ای تهران‌ مبله برای شما اقامتگاه مناسب را دارد.

 

71

رزرو هتل آپارتمانهای تهران مبله 

برای اطلاع از قیمت و قوانین و مشخصات واحد‌ها و رزرو روزانه، هفتگی  و ماهانه یکی از این سه روش را انتخاب کنید:

۱- یکی از این روش‌ها تماس با پشتیبانی تهران مبله است که با توجه به منطقه‌ی مورد نظر شما را برای رزرو بهترین واحد راهنمایی می‌کنند؛ پس کافی است با شماره ( ۹۱۰۰۴۰۶۴-۰۲۱) تماس بگیرید.

۲- اگر خارج از ایران هستید و امکان ندارید تا با پشتیبانی تهران مبله تماس بگیرید، پیامی به  شماره (۰۹۱۲۹۳۰۹۴۰۰)  در واتساپ بفرستید تا در کمترین زمان ممکن شما را برای رزروی مطمئن راهنمایی کنند.

۳- از راحت‌ترین راه‌ها هم برای رزرو، این است که گوشی تلفن خود را برداشته و به وب‌سایت تهران مبله‌ مراجعه کنید و از بین اقامتگاه‌های متنوع یکی را انتخاب کنید.