لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری شامل چه ماشین هایی است؟

کیان خودرو یکی از معتبرترین، به نام ترین و با تجربه ترین شرکت های لیزینگی خودرو در ایران می باشد. این هلدینگ بیش از 12 سال پیش تاسیس شد تا با فراهم آوردن بهترین شرایط، خرید نقدی و یا اقساطی خودرو را برای متقاضیان آسان کند.

بنابراین اگر شما عزیزان هم قصد خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت و دریافت فوری آن را دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از وب سایت این شرکت بازدید کرده و یا در صورت تمایل به دفتر مرکزی کیان خودرو در تهران مراجعه نمایید.

فروش اقساطی کیان خودرو

فروش اقساطی کیان خودرو

کیان خودرو همواره با فروش خودروهای متنوع از شرکت های خودروسازی مختلف یاری رسان مشتریان خود بوده است.

در حال حاضر کیان خودرو اقدام به فروش محصولات داخلی و خارجی به صورت اقساطی کرده است. از این رو شما عزیزان می توانید در وب سایت این مرکز، لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری را مشاهده نمایید.

همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، کارشناسان این مجموعه همواره آماده ارائه مشاوره به متقاضیان هستند.

عزیزان خریدار برای دریافت خودرو باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در هنگام عقد قرارداد به حساب این شرکت لیزینگی واریز نمایند. البته لازم به ذکر است که این مبلغ بسته به نوع و مدل خودرو و نیز قیمت اولیه آن برای محصولات مختلف، متغیر می باشد.

شما همراهان می توانید پس از مراجعه به وب سایت شرکت کیان خودرو از فهرست بالای صفحه به بخش فروش اقساطی بروید. همینطور پس از انتخاب این گزینه کافی است مشخص کنید که هدف شما خرید خودروی داخلی می باشد و یا خواهان خرید خودروهای خارجی هستید. پس از تعیین کمپانی سازنده، نام خودروهای موجود همراه با لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری به شما نشان داده می شود.

همانطور که در این صفحه مشخص است، شما برای دریافت خودروی دلخواه خود نیازمند معرفی ضامن به این شرکت هستید بنابراین بهتر است پیش از اقدام به خرید، این فرد معتبر را پیدا کنید.

دیگر نکته جالب توجه که روز به روز بر طرفداران شرکت کیان خودرو می افزاید، امکان تعیین بازه زمانی پرداخت اقساط است. خریداران عزیز می توانند بسته به توان مالی و شرایط خود انتخاب کنند که مابقی پول خودرو را در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه، 48 ماهه و یا 60 ماهه به این شرکت لیزینگی باز پس می گردانند.

البته احتمالا همانطور که در جریان هستید، تمامی مراکز فروش اقساطی کالا در ازای این نوع فروش محصول خود مبلغی را تحت عنوان سود بر قیمت اصلی کالا می افزایند. کیان خودرو نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

از این رو هر چه شما زمان بیشتری برای بازپرداخت اقساط دریافت کنید، این مبلغ اضافه، افزایش پیدا می کند. اما باز هم با این وجود اگر امکان خرید نقدی خود را ندارید، این مورد را یک جنبه منفی به حساب نیاورده و هر چه سریع تر برای خرید ماشین دلخواه خود اقدام کنید.

مراکز فروش اقساطی خودرو

اگر به دنبال خرید اقساطی خودرو بوده اید، احتمالا نام طرح هایی چون خرید اقساطی سایپا، خرید اقساطی ایران خودرو، خرید اقساطی کرمان موتور و بهمن موتور را شنیده اید.

اما این شرکت های خودروسازی که اقدام به فروش اقساطی محصولات خود کرده اند، اجازه ثبت نام به هر خریداری را نمی دهند. بلکه تنها یک سری افراد خاص را در بازه های زمانی مشخص واجد شرایط می دانند.

همچنین باید بگوییم که این شرکت ها تنها محصولات تولیدی و مونتاژی خود را به فروش می رسانند بنابراین در لیست فروش آن ها نام هیچ یک از خودروهای خارجی را نمی توانید پیدا کنید.

در این صورت لازم است به سراغ شرکت های لیزینگی بروید. شرکت هایی که متاسفانه روز به روز بر تعداد تقلبی بودن آن ها افزوده می شود. از این رو وظیفه شما است که درباره شرکت مورد نظر تحقیقات کافی را انجام داده و پس از اطمینان کامل فرایند خرید را شروع کنید.

لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری در بر دارنده چه دستگاه هایی است؟

خرید خودرو اقساطی​

اما همانطور که پیش تر به ذکر نام شرکت کیان خودرو پرداختیم، باید بگوییم محصولات 4 شرکت داخلی و 8 شرکت خارجی در لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری قرار دارند.

بنابراین تنها لازم است با مراجعه به این مرکز، ضامن خود را معرفی کرده، مبلغ پیش پرداخت را واریز نموده و اقدام به ثبت قرارداد کنید.

اگر می خواهید بدانید چه ماشین هایی در لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری قرار دارند، پس همچنان با ما همراه باشید:

سایپا

اگر متقاضی خرید محصولات شرکت خودروسازی سایپا هستید، می توانید همین امروز برای خرید خودروهای شاهین، کوییک معمولی، کوییک R، کوییک S و کوییک اتومات، ساینا و ساینا S، تیبا و تیبا 2، پراید 151 و سراتو آپشنال از کیان خودرو اقدام کنید.

ایران خودرو

ایران خودرو یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین شرکت های خودروسازی داخلی است. البته شایان ذکر است که همکاری این کارخانه با شرکت فرانسوی پژو بر محبوبیت بیشتر آن افزوده است.

در حال حاضر نام خودروهای پژو 2008، هایما S7، پژو 207 اتوماتیک، MC و پانوراما، پژو 206 تیپ 2 و 3، رانا، رانا پلاس، پارس سال و LX، دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک، تارا، سمند EF7 و LX، سمند سورن پلاس و پژو 405 در لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری موجود می باشند. فقط کافی است فرایند خرید را آغاز کنید.

بهمن موتور

اینک نام گروه بهمن با مونتاژ خودروهایی چون دیگنیتی، فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره، کاپرا، وانت کارا تک کابین و دو کابین بر سر زبان ها افتاده است. بنابراین اگر شما هم تمایل به خرید این محصولات دارید، کیان خودرو امکان فروش اقساطی همه آن ها را برایتان فراهم آورده است.

کرمان موتور

محصولات کرمان موتور و یا همان برند KMC دیگر مدل هایی هستند که با چند کلیک ساده می توانید نام آن ها را در لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری بیابید. این محصولات شامل KMC K7، جک S5 و جک S5 توربو، جک S3، KMC T8 و جک J4 می باشند.

خودروهای خارجی

در کشور ما خودروهای خارجی طرفداران بسیار زیادی دارند اما متاسفانه قیمت بالای این ماشین ها سبب شده تا عده زیادی توان مالی خرید آن ها را نداشته باشند. از این رو کیان خودرو علاوه بر محصولات داخلی، اقدام به فروش اقساطی ماشین های خارجی کرده است.

این خودرو ها از برندهای معتبر و صاحب نام هیوندای، رنو، کیاموتورز، تویوتا، نیسان، لکسوس، سانگ یانگ و فولکس واگن هستند. البته در لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری نمی توانید نام تمامی محصولات این شرکت های خودروسازی را مشاهده کنید اما تعدادی از پرطرفدارترین و محبوب ترین این ماشین ها را مشاهده خواهید کرد.

همچنین دیگر نکته حائز اهمیت این است که برای خرید این خودروهای خارجی مبلغی معادل نصف قیمت اصلی خودرو به شما وام تعلق می گیرد.

سخن پایانی

فراهم کردن زمینه خرید اقساطی ایران خودرو همراه با بهترین و مناسب ترین شرایط از جمله تحویل فوری و دریافت کمترین پیش پرداخت، هدف شرکت کیان خودرو است.

از این رو شما متقاضیان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، لیست قیمت خودرو اقساطی 1401 در کیان خودرو تحویل فوری را مشاهده کرده و خودروی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال، کارشناسان حرفه ای این شرکت، آماده ارائه مشاوره به شما هستند.