6 اکسسوری بیسیک که به هر استایل جذابیت می بخشد

برای مردم ما که درآمد چندان بالایی ندارند تنها پوشیدن لباسی مناسب دغدغه اصلی است؛ غافل از اینکه یک استایل تکمیل و مناسب نیاز به استفاده از اکسسوری‌های مختلفی دارد. لوازم جانبی یا اکسسوری یکی از مهمترین قسمت‌های پوشش شما خواهد بود که تاثیر مستقیمی بر جذابیت و زیبایی لباس‌هایتان خواهد داشت. داشتن تعدد و تنوع بالا از اکسسوری عالی است اما شما می‌توانید با چند قلم از این لوازم جانبی هر استایلی را شیک و متفاوت کنید. ما اینجا هستیم تا چند راهنمایی برای بهتر شدن پوشش شما داشته باشیم.

  1. از اکسسوری‌های طلا غافل نشوید

طلا همیشه زیباترین است. این اکسسوری گرانبها با اکثر استایل‌ها جذاب است. با استفاده صحیح از نمونه‌ای مناسب حتی می‌توانید از اکسسوری طلا به همراه استایل اسپرت یا خیابانی استفاده کنید. تمام نمونه‌ها شامل زنجیر طلا مردانه ضخیم یا کارتیه، دستبند طلا، انواع انگشتر، پابند زنانه، آویز ساعت و سایر زیورآلات طلا را می‌توانید در کنار استایل‌های مختلف استفاده کنید. انواع مدل‌های مختلف و جدید گردنبند و دستبند کارتیه کوبیده و کارتیه ساده برای مردان و زنان زیبا است. شما می‌‌توانید به همراه یک لباس شب زیبا از زنجیرهای کارتیه استفاده کنید. اگر دستکش نمی‌پوشید انگشتر طلا پیشنهاد بعدی ما به شما است. برای یک استایل مناسب جشن از دستبند‌های چرم استفاده نکنید و تا حد امکان از دستبند طلا استفاده کنید. برای استایل کژوال مدل‌های ساده‌تر که دست و پا گیر نباشند را استفاده کنید. یک زنجیر ساده بدون پلاک یا یک انگشتر رینگ کفایت خواهد کرد. مدل‌های بیشتر و متنوع‌تر را می‌توانید داخل سایت دیجی‌کالا مشاهده کنید.

  1. دستبند چرمی

با توجه به قیمت بالای طلا و افزایش قیمت لحظه ‌ای طلا شما می‌توانید پول خود را روی خرید سکه طلا سرمایه گذاری کنید تا کمترین میزان اجرت طلا را تقبل کنید و تنها از یک دستبند با پلاک طلا استفاده کنید. دستبند‌های چرمی زیبا و شیک هستند و به همراه یک پلاک طلا می‌توانند به اندازه کافی ارزشمند به نظر برسند. برای استفاده از این اکسسوری باید به موقعیت خود توجه داشته باشید. دستبند چرم با پلاک طلا برای اکثر استایل‌ها مناسب هستند اما نمی‌توانید آن را برای تمام استایل‌ها استفاده کنید. به همراه یک کت و شلوار رسمی و برای شرکت در یک جلسه کاری یا برای یک استایل روزمره و کژوال زنانه یک دستبند چرمی زیبا به نظر می‌رسد. دستبند‌های چرمی با استایل‌های مردانه تناسب زیادی دارند. ترکیب رنگ چرم مشکی و طلا به اندازه کافی شما را شیک و خاص خواهد کرد. نکته‌ای که در انتخاب پلاک دستبند باید به آن توجه کنید ساده و مینیمال بودن طراحی پلاک است. پلاک‌های اسم را نمی‌توانید به همراه هر استایلی استفاده کنید اما پلاک مینیمال با طرح مثلث یا مستطیل را به راحتی می‌توانید با استایل‌های مختلف هماهنگ کنید.

  1. ساعت

6 اکسسوری بیسیک که به هر استایل جذابیت می بخشد

این توصیه همیشگی ما به شما خواهد بود. همیشه ساعت داشته باشید. ساعت می‌تواند از شما یک شخصیت دقیق و وقت شناس بسازد. اگرچه تمام تلفن‌های همراه شما ساعت دارند اما شما به این اکسسوری واقعا نیاز دارید. مچ دستان شما نیاز به یک پوشش متفاوت دارد. مدل‌های مختلف ساعت با هر استایلی هماهنگ می‌شوند و شما بدون نگرانی می‌توانید برای هر موقعیتی ساعت مناسبی داشته باشید. تنوع بالای مدل‌های ساعت برای هر سلیقه‌ای حرفی برای گفتن دارد.  ساعت را می‌توانید با لباس‌ یا سایر اکسسوری‌ها ست کنید. به عنوان مثال بند ساعت چرمی به همراه کفش و کمربند چرم ست می‌شود. می‌توانید دستبند چرمی هم‌رنگی برای ساعت خود بخرید و آن را در کنار ساعت به دست کنید؛ همچنین می‌توانید مدل‌های مختلف ساعت مانند مدل‌های کلاسیک را امتحان کنید. این مدل‌ها هرگز قدیمی نمی‌شوند و همیشه طرفداران خود را دارند. ساعت‌های دیجیتال هم زیبا و کاربردی هستند و البته می‌توانید بدون محدودیت با هر استایلی از آن استفاده کنید.

  1. دستمال گردن

اگرچه این اکسسوری چندان مرسوم نیست اما می‌توانند یک استایل معمولی را به عالی ارتقا دهد. نیازی نیست هزینه زیادی کنید. یک طرح مناسب با لباستان انتخاب کنید. رنگ دستمال گردن را با پیراهن خود هماهنگ کنید. نیازی نیست همزمان از گردنبند هم استفاده کنید و بهتر است ساده اما شیک باشید. بعضی افراد دستمال گردن خود را به دور بند کیف دستی خود می‌بندند. اگر رنگ دستمال گردن را به درستی انتخاب کنید می‌توانید از آن به همراه کیف دستی خود استفاده کنید.

  1. مدل‌های مختلف کیف

6 اکسسوری بیسیک که به هر استایل جذابیت می بخشد

می‌توانید همیشه یک کیف دوشی یا دستی به همراه داشته باشید. داشتن یک کیف مناسب شما را از شر بی‌نظمی لوازم شخصی رها خواهد کرد. از طرفی یک کیف مناسب استایل شما را متفاوت خواهد کرد. در انتخاب کیف دقت به خرج دهید. نمی‌توانید همیشه تنها از یک مدل استفاده کنید. تنوع ایجاد کنید و مدل‌های مختلف را امتحان کنید. شاید بتوانید برای یک استایل کژوال مدل‌های ساده‌تر دوشی یا دستی را انتخاب کنید اما برای استایل مناسب مهمانی باید از یک کیف مجلسی استفاده کنید. کیف‌های چرم دوشی و دیپلمات را می‌توانید برای محیط اداری استفاده کنید و از انواع مدل‌های کیف کمری برای ورزش یا کوهنوردی استفاده کنید. مهمترین نکته هماهنگی درست میان کیف و استایل شما است که به شیک و متفاوت بودن شما کمک خواهد کرد.

  1. کلاه

کلاه یک اکسسوری کمرنگ اما پر اثر است. امروزه کمتر کسی از کلاه استفاده می‌کند اما این اکسسوری همواره زیبا و متفاوت است. استفاده از کلاه برای فصل زمستان مرسوم است. کلاه‌های زمستانی انواع مختلفی دارند. کلاه‌های انگلیسی برای خانم‌های خوش پوش عالی هستند. کلاه‌های خز دار با استایل‌های شیک کاربرد دارند و از کلاه‌های خزدار با لبه پهن می‌توانید با بسیاری از استایل‌ها استفاده کنید. کلاه چرمی لبه دار که اخیرا ترند شده را می‌توانید با کت چرم استفاده کنید. رنگ کرم یا مشکی برای کلاه لبه دار و کت چرم مناسب به نظر می‌رسد. سایر آیتم‌ها را با توجه به رنگ کلاه و کت خود انتخاب کنید.

اکسسوری‌ها یکی از مهمترین اجزا استایل شما هستند. انتخاب اکسسوری مناسب لباس بسیار مهم است. برای یک انتخاب صحیح سعی کنید تا بیننده خوبی باشید و از مدل‌های موجود الهام بگیرید تا بهترین استایل را از آن خود کنید.

نویسنده: سارااقبالی