ساک دستی

ساک دستی برای حمل و نقل کالا یک محصول بسیار مناسب است. شما می‌توانید از آن به­ عنوان ابزار بسته‌بندی نیز استفاده کنید. بگ پارچه ای در حال حاضر در صنعت تبلیغات شناخته شده است و توانسته در عرصه تبلیغ و ترویج برند‌های گوناگون جایگاه مناسبی به دست آورد. می­توان گفت بگ تبلیغاتی به­ عنوان یک بیلبورد متحرک است که در تبلیغات برند و شرکت شما نقش اساسی دارد. در تولید این بگ‌ها از متریال­هایی با جنس‌های مختلف نایلونی، کاغذی یا پارچه ای استفاده می‌شود.

بهترین گزینه برای خرید روزمره

محبوبیت این ساک‌های دستی علاوه­بر جنبه تبلیغات، کاربرد‌های گسترده آن در زندگی روزمره است که باعث شده افراد بیشتری به استفاده از آن‌ها تمایل داشته باشند. به نحوی که خیلی از فعالیت‌های روزمره خود را از طریق آن‌ها انجام می‌دهند. ویژگی‌های خاص این نوع ساک پارچه ای باعث شده تا کاربرد گسترده‌ای پیدا کند.

بررسی ویژگی‌های ساک دستی پارچه ای

انواع ساک‌ دستی، به­ عنوان هدایای تبلیغاتی هستند که در رنگ‌های مختلف و سایز‌های گوناگون تولید می‌شوند و بر اساس کالای تهیه شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید به­عنوان صاحب یک برند این ساک‌ها را با کیفیت بالا و رنگ‌های مورد علاقه خودتان سفارش دهید. بیشترین نوع بک پارچه ای سوزنی موجود در بازار، دارای گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم است که با دو مدل دسته­ی ‌بندی یا لوزی طراحی شده است.

دسته‌ها بر روی بدنه ساک دوخته می‌شوند و امکان پارگی آن‌ها بسیار کم است. زمانی­که شما از این ساک دستی برای تبلیغ فروشگاه یا شرکت خودتان استفاده می‌کنید با صرف هزینه بسیار کم، یک بیلبورد تبلیغاتی قابل حرکت در سطح شهر‌ خواهید داشت و نام برند شما در ذهن مردم باقی می‌ماند.

همچنین کاربرد این محصول به­دلیل کیفیت و دوام بالا، بسیار زیاد است و در نتیجه استفاده از آن در طولانی مدت باعث تبلیغ بیشتر برند شما می‌شود. علاوه­بر خرید و فروش کالا‌ها، در کنفرانس‌ها، سمینار‌ها و نمایشگاه‌ها می‌توان هدایای تبلیغاتی را در داخل این بگ تبلیغاتی قرار داده و به مراجعه‌کنندگان هدیه کرد.

ساک دستی

کاربرد‌های استفاده از ساک دستی پارچه ای برای انجام تبلیغات

بگ پارچه ای یک محصول بسیار کاربردی و مورد نیاز است. ما هنگام خرید به­طور معمول چندین پلاستیک در دست می‌گیریم و به خانه باز می‌گردیم اما وجود یک ساک دستی پارچه ای نسبت به همه این پلاستیک‌ها بهتر است.

به همین دلیل خیلی از افراد یک بگ پارچه ای در کیف خود دارند که در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. در نتیجه اگر بر روی این ساک پارچه ای برند تجاری شما وجود داشته باشد، سطح تبلیغات شما بسیار گسترده خواهد بود؛ چراکه ممکن است این محصولات؛ برای زمان طولانی‌ در اختیار مخاطبان قرار بگیرند و در دست افراد بیشتری بچرخند.

در این شرایط شما با هزینه بسیار کم به مدت یک سال یا حتی بیشتر می‌توانید نشان تجاری خودتان را تبلیغ کنید و خدمات و محصولات خود را به افراد معرفی نمایید. همچنین این محصول برای حفظ محیط زیست بسیار مناسب است‌؛ درحالی­که کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست خطرات زیادی دارند.

ضمن آنکه انواع ساک دستی، تجدید‌پذیر هستند و پس از چندین سال استفاده دیگر نگران محیط زیست نخواهید بود. این بگ‌ها به­صورت چند باره قابل شستشو بوده و می‌توانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید. به­دلیل کیفیت فوق‌العاده این ساک­ها محبوبیت برند شما در میان مشتریان افزایش پیدا می‌کند.

ساک دستی

قیمت ساک دستی پارچه ای

شما هنگام انجام تبلیغات از طریق طراحی و چاپ لوگو و برند خودتان بر روی ساک دستی پارچه ای، قیمت تبلیغات بسیار پایین‌تری می‌پردازید. در­حالی­که اجاره بیلبورد‌ها در پایین‌ترین مناطق شهر‌ها از ۱۰ میلیون تومان برای یک زمان بسیار محدود شروع می‌شود.

بنابراین، این روش برای انجام تبلیغ مقرون­به­صرفه است. علاوه­ بر ­این، دوام و ماندگاری آن نسبت به بیلبورد‌ها بسیار بیشتر است و حتی این احتمال وجود دارد تا چندین سال نیز نام برند شما در میان کاربران رد و بدل شود. قیمت ساک دستی پارچه ای نسبت به نایلونی نزدیک به یکدیگر است.

 اما نمونه پارچه ای ماندگاری بسیار بیشتری دارد و حتی می‌توان آن را چندین و چند بار شستشو داد. در نتیجه می‌توان گفت قیمت خرید بگ تبلیغاتی که به صورت پارچه­ای تهیه شده است در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار ‌ایده‌آل است.

استفاده از ساک دستی پارچه ای چه نکات مثبتی برای مشتریان دارد؟

کالای خریداری شده برای مشتری از طریق این ساک پارچه ای به­راحتی حمل می‌شود. کیفیت پارچه و دوام بگ تبلیغاتی بسیار زیاد است و می‌توان در آن کالا‌های سنگین‌تری را جابه‌جا کرد. روی بگ پارچه ای و سوزنی چاپ لوگو و برند انجام می‌شود که ماندگاری زیادی دارد.

به­دلیل کیفیت زیاد مشتری‌ها می‌توانند تا چندین بار نیز از این کیسه‌ها استفاده کنند. ساک دستی پارچه ای در محیط زیست بازیافت می‌شوند و تجدید‌پذیر هستند. کارایی این محصولات نسبت به هزینه پرداختی برای تهیه آن بسیار زیاد است و به­دلیل داشتن دوام زیاد از نظر بهره تبلیغاتی بسیار کاربردی هستند. شما حتی می‌توانید تا چندین سال نیز از این بگ‌ها استفاده کنید و نگران پارگی یا خرابی آن نباشید.

ساک دستی

 

نتیجه‌گیری

ساک دستی ، یک محصول بسیار کاربردی است که شما ممکن است در هنگام خرید برخی از محصولات آن‌ها را از فروشنده بگیرید. این بگ‌ها در حالت کلی بر روی خود از نام برند‌های خاصی برخوردارند که به همین دلیل به­عنوان بگ تبلیغاتی نیز شناخته می‌شوند. صاحبان کسب­وکار‌ها و برند‌های مختلف از آنها برای تبلیغات نیز استفاده می‌کنند و از این طریق قیمت مقرون­به­صرفه‌ای را برای تبلیغ در نظر خواهند گرفت.

این ساک‌ها برای استفاده روزمره کاربردی هستند و کیفیت خوبی دارند. شما می‌توانید برای سفارش چاپ برند خودتان بر روی بگ پارچه ای از طریق مجموعه ایران بگ اقدام کنید و از خدمات آن‌ها در این زمینه بهره­مند شوید. سایت این مجموعه اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می­دهد.