بهترین ادکلن مردانه برای جذب خانمها

تحقیقات نشان داده که بوی بدن تاثیر مستقیمی در روابط اجتماعی و عاطفی دارد. خانم‌ها و آقایان در اولین برخورد جذب بوی طرف مقابل می‌شوند و یک رابطه موفق از همین جا ادامه می‌یابد. انتخاب عطر در اولین دیدار می‌تواند رمز موفقیت هر مرد برای ادامه آشنایی و رابطه باشد. برخی از عطر‌ها رایحه‌ای بسیار جذب‌کننده دارند. از آن‌جایی که تنوع این روایح بسیار گسترده است، انتخاب آن‌ها برای هر سلیقه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود. ما در این مقاله به معرفی بهترین ادکلن مردانه برای جذب خانمها می‌پردازیم. اگر قصد دارید در اولین ملاقات تاثیر‌گذار باشید، از عطر‌های پیشنهادی در این مطلب غافل نشوید.

ادکلن دیور هوم اینتنس؛ بهترین عطر مردانه برای جذب زنان

ادکلن Dior Homme Intense مخلوطی از بوهای گرم، شیرین و تلخ است و به همین دلیل رایحه‌ تحریک‌کننده‌ای برای خانم‌ها به حساب می‌آید. نت‌های اولیه دیور هوم اینتنس اسطوخودوس و زنبق است و سدر، کهربا، مشک و خس‌خس نت‌های بعدی را تشکیل می‌دهد. بعد از زدن اول اسپری از این ادکلن، عطر اسطوخودوس در فضا می‌پیچید و کم‌کم شیرینی جذابی، جای آن را می‌گیرد. در انتها، کمی رایحه تلخ به جا می‌ماند که هر کسی را به سمت شما می‌کشاند. البته این موضوع فقط درباره ادکلن دیور اصل صدق می‌کند که خط بوی ماندگاری دارد. به همین خاطر بهتر است، برای خرید عطرهای اصل از فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن معتبر مانند بودیسه شاپ اقدام کنید. 

بهترین ادکلن مردانه برای جذب خانمها

کرید اونتوس مردانه؛ عطر جذب کننده زنان

ادکلن کرید اونتوس از آن عطرهای لوکس و جذابی است که نگاه‌ها را به سوی شما برمی‌گرداند. این ادکلن رایحه‌ای شیرین و خنک دارد و مخصوص آقایان بااعتمادبه‌نفس و قدرتمند است. عطر کرید اونتوس با نت‌های ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب آغاز می‌شود و در ادامه عطر یاس، نعناع، رز و چوب درخت قان را در فضا منتشر می‌کند. نت‌های پایانی این عطر قوی و دیوانه‌کننده‌اند؛ ترکیبی از وانیل، خزه، مشک، عنبر و خزه درخت بلوط هوش را از سر اطرافیانتان می‌برد. با خرید عطر کرید اونتوس مردانه در جمع منحصر‌به‌فرد و خاص جلوه می‌کنید و همه از شما نام عطرتان را می‌پرسند. 

جووی پاریس پرایوت لیبل؛ بهترین عطر مردانه از نظر خانمها 

عطرهای گرم و تلخ، یکی از جذاب‌ترین بوها برای جذب بانوان است. جووی پاریس با رایحه دودی و چرمی خود، نمونه‌ای اعلا از ادکلن تلخ است که دل هر زنی را به دست می‌آورد. این ادکلن همانند برخی از مدل‌های تام فورد هم برای خانم‌ها و هم آقایان مناسب و جذاب است. اگر قیمت ادکلن تام فورد توسکان لدر، برایتان به‌صرفه نیست، پرایوت لیبل بهترین جایگزین ممکن خواهد بود.  

بهترین ادکلن مردانه برای جذب خانمها

عطر پاکو رابان وان میلیون؛ بهترین عطر مردانه برای جذب خانمها

شیشه طلایی‌رنگ عطر وان میلیون مانند بوی فوق‌العاده آن، جذاب و اغواکننده است. پخش بوی این ادکلن به گونه‌ای است که با رد شدن از هر مکانی، همه خانم‌ها به سمت شما برمی‌گردند. در نت‌های ابتدایی ادکلن وان میلیون، رایحه‌های نشاط‌آور گریپ فروت، نعناع و نارنگی ماندارین وجود دارد. در نت‌های میانی، با عطری شیرین‌تر و گرم‌تر روبه‌رو می‌شویم که برای خانم‌ها بسیار جذاب است. با این حال، اوج تأثیرگذاری این ادکلن در نت‌های پایانی گرم است که بوهای چرم، نعناع هندی، کهربا و چوب دارد. 

ادکلن بلو شنل؛ عطر عاشقانه مردانه

یکی از مشهورترین و بهترین ادکلن‌ مردانه از نظر خانمها که بویی دلفریب و عاشقانه دارد، بلو شنل است. این عطر، رایحه‌ای تلخ و چوبی دارد و اقتدار و ابهت مردی شیک‌پوش را به خاطر می‌آورد. طبع خنک بلو شنل، مناسب فصل‌های گرم سال است. با یک بار اسپری کردن ادکلن روی لباستان، بوی سرمست‌کننده گیاه افسنتین، ترنج و نعناع در هوا پخش می‌شود. البته بوی مرکبات و ترش به کمکی خنکی این ادکلن می‌آید و بر جذابیت آن می‌افزاید.

بهترین ادکلن مردانه برای جذب خانمها

دیور فارنهایت؛ بهترین عطر مردانه برای جذب دختران سخت‌پسند

رایحه تند و گرم ادکلن آتشین و جذاب دیور فارنهایت باعث شده است که لقب اغواگر بگیرد. به عبارت دیگر، بوی این ادکلن یادآور مردان حامی و جسور است و به همین دلیل، زنان را به سمت خود جذب می‌کند. رایحه شیرین متعادل دیور فارنهایت، بوی چرم را به خاطر می‌آورد و پوست را نوازش می‌کند. 

ادکلن پولو سبز رالف لورن؛ بهترین عطر برای جذب زنان

پولو سبز ادکلنی کاملاً مردانه و سنگین از برند رالف لورن است که قدرت و جسارت آقایان را دوچندان می‌کند. اگر عاشق رایحه‌های گرم هستید، این عطر با بوی چوبی و تلخ خود، استایل شیک زمستانی‌تان را تکمیل می‌کند. نت‌های ابتدایی این ادکلن تلخ و صابونی‌اند و حس مردی جا افتاده و بالغ را القا می‌کنند. در نت‌های پایانی، دلفریبی تند و گرمی به مشام می‌رسد که برای بانوان بسیار جذاب است. 

خرید جذاب‌ترین ادکلن‌های اصل مردانه از بودیسه شاپ؛ ماندگار شوید

در این مقاله با لیست بهترین ادکلن مردانه برای جذب خانمها آشنا شدیم. عطرهای سرمست‌کننده و خاص، نقش بسیاری در جذب خانم‌ها دارد؛ اما نکته اصلی ماندگاری و خط بوی ادکلن است. عطرهای اصل، خط بوی فوق‌العاده‌ای دارند؛ رایحه خوش شما تا مدت زمان بسیاری در محیط می‌ماند و در خاطر افراد ثبت می‌شوید. فروشگاه بودیسه شاپ، با ضمانت صددرصد اصالت کالا، عطرهای خود را به فروش می‌رساند. اگر می‌خواهید در هر جمعی بدرخشید و مردی جذاب و خوش‌بو باشید، سری به سایت boodise.shop بزنید و با خیال راحت، ادکلنی اصل بخرید. در ضمن، کارشناسان بودیسه آماده‌اند تا به شما کمک کنند بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. کافی است با شماره  ۵۵۵۹۶۸۱۶-۰۲۱ تماس بگیرید.