سیستم مورد نیاز بازی وارزون

فرنچایز Call of Duty از سال 2003  بازی اکشن تیراندازی اول شخص را ارائه کرده است. گیمرها عاشق این بازی هستند و روز به روز به تعداد علاقه مندان آن افزوده می‌ شود. Warzone در مارس 2020، چند ماه پس از انتشار ریبوت Call of Duty Modern Warfare، وارد معرکه ژانر محبوب بتل رویال شد. برای اینکه بتوانید بازی وارزون را در بهترین کیفیت نمایش داده و بازی کنید، به یک لپ‌تاپ یا سیستم مناسب نیاز دارید. سیستم مورد نیاز بازی وارزون باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد. از جمله این ویژگی ها شامل: تنظیمات گرافیکی بالا، FPS و نرخ تازه‌سازی بالا و… را برای اطمینان از موفقیت در میدان جنگ نیاز است. Warzone را می توان بر روی PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series S و رایانه شخصی از طریق  Battle.net بازی کرد.

برای بازی با لپ تاپ بهتر است از لپ تاپ های گیمینگ استفاده کنید؛ آنها دارای رم اختصاصی، پردازنده گرافیکی قوی و سیستم خنک کننده هستند که کاملا متناسب این نوع بازی ها می‌باشند. در حالت کلی لپ‌تاپ‌هایی که برای بازی طراحی شده‌اند، دارای قدرت اضافی هستند و تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای اجرای بازی‌ها را در بهترین کیفیت و سرعت بالا را دارند.

 

سیستم مورد نیاز بازی وارزون

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‎

در اینجا دسته بندی های مختلفی وجود دارد که سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Warzone را از کمترین حالت تا ایده آل ترین بررسی می کند.

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی وارزون:

پردازنده گرافیکی:  1650 یا GeForce GTX 670 

 پردازنده : Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300

رم: 8GB

HDD: فضای 175GB HD

شبکه: پهنای باند Broadband

صدا: DirectX-Compatible

سیستم عامل: ویندوز 10 64-Bit

مشخصات توصیه شده برای اجرا با سرعت 60 فریم در ثانیه:

پردازنده گرافیکی: 1660 یا  GeForce GTX 970

پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen R5 1600X

رم: 12GB

HDD: فضای 175GB HD

شبکه: پهنای باند Broadband

صدا: DirectX-Compatible

سیستم عامل: ویندوز 10 64-Bit

مشخصات رقابتی برای FPS بالا توسط مانیتورهایی با نرخ تازه سازی بالا:

پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 2070 SUPER

پردازنده: Intel i7-8700K یا AMD Ryzen 1800X

رم: 16GB

HDD: فضای 175GB HD

شبکه: پهنای باند Broadband

صدا: DirectX-Compatible

سیستم عامل: ویندوز 10 64-Bit

مشخصات Ultra برای اجرای بازی با FPS بالا و وضوح 4K:

پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 2080 SUPER

پردازنده: Intel i7-9700K یا AMD Ryzen 2700X

رم: 16GB

HDD: فضای 175GB HD

شبکه: پهنای باند Broadband

صدا: DirectX-Compatible

سیستم عامل: ویندوز 10 64-Bit

 

پردازنده مورد نیاز برای تجربه بازی وارزون

بهترین CPU مناسب بازی که در حال حاضر می‌توانید تهیه کنید، Intel Core i5-12600K است. سرعت کلاک پایه آن 3.6 گیگاهرتز است، اما به شما امکان می دهد برای عملکرد حتی بالاتر، آن را تا 4.9 گیگاهرتز افزایش دهید. این CPU همچنین دارای گرافیک یکپارچه است، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری روی یک پردازنده گرافیکی گران قیمت و اختصاصی برای اجرای بازی های گرافیکی ندارید. در حالت کلی برای بازی وارزون در اسلات CPU، حداقل به یک Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 1800X نیاز دارید. رعایت این نکات کمک می کنند تا بتوانید بهترین عملکرد را در بازی داشته باشید. لپ تاپ های بسیاری با این ویژگی‌ها وجود دارند و شما می‌توانید با خرید لپ تاپ دل با این امکانات به راحتی بازی وارزون را اجرا کنید و لذت ببرید.

02

 

حداقل رم سیستم مورد نیاز بازی وارزون Warzone

RAM یا حافظه دسترسی تصادفی، حافظه کوتاه مدت رایانه است که به طور موقت اطلاعاتی را که رایانه برای دسترسی به آن نیاز دارد، در خود نگه می دارد. مقدار رمی که برای بازی نیاز دارید واقعاً به بازی هایی که می خواهید بازی کنید بستگی دارد زیرا نیازهای رم برای هر عنوان و فرمت بازی متفاوت است. 

8 گیگابایت رم حداقل مقدار رم برای هر کامپیوتر بازی است. اگر سیستم شما رم 4 گیگابایت را شامل می‌ شود متاسفانه نمی تواند بازی وارزون را اجرا کند. با رم 8 گیگابایتی قادر خواهید بود اکثر بازی های منتشر شده مثل وارزون را بدون مشکل اجرا کنید، اما ممکن است برخی از بازی ها با بالاترین کیفیت اجرا نشوند و ممکن است مجبور شوید برنامه های دیگر را ببندید. اگر تمایل دارید که بازی شما بدون مشکل اجرا شود، سراغ رم های بیشتر مثل 12GB یا 16GB بروید.  

در حالی که پردازنده گرافیکی مهم است، باید توجه کنید که یک CPU خوب، رم کافی و فضای ذخیره سازی مناسب را برای بازی وارزون در نظر بگیرید. بسته به بودجه خود، می توانید یک CPU بسیار قدرتمند Core i7 یا حتی یک پردازنده مانند Intel Core i9-12900HK که  می توانید اورکلاک کنید، تهیه کنید.

گرافیک مورد نیاز بازی وارزون

با پیشرفت فناوری کارت گرافیک، حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Call of Duty: Warzone به دلیل تنوع و گستردگی بالای GPUها، چندین مدل را شامل می‌شود. شما می توانید با استفاده از Nvidia GeForce GTX 670 یا AMD Radeon HD 7950 این بازی را اجرا کنید؛ علاوه بر آن  گزینه Nvidia GeForce GTX 1650 در کنار 8 گیگابایت رم و پردازنده Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300 را هم می توانید بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. وقتی نوبت به سیستم مورد نیاز پیشنهادی COD Warzone می‌رسد، بازی باید کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 970، GTX 1660، AMD Radeon R9 390 یا RX 580 را با 12 گیگابایت رم و یک Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen جفت کنید. لپ تاپ های گیمینگ موجود در بازار میتوانند هزینه بالایی را در بگیرند. در این زمان شما می توانید با خرید لپ تاپ استوک اپل علاوه بر دستیابی به مشخصات مورد نیاز، در بودجه خود نیز صرفه جویی کنید.

سیستم مورد نیاز بازی وارزون

 

فضای مورد نیاز بازی وارزون

 برای نصب بازی وارزون Call of Duty Warzone‎ به 175 گیگابایت فضای هارد دیسک روی رایانه شخصی نیاز دارید. در ایکس باکس، حجم دانلود پایه تقریباً 92 گیگابایت و مشابه اندازه سیستم های پلی استیشن ذکر شده است. افزودن Modern Warfare به بسته Warzone، حجم کلی را به حدود 250 گیگابایت در رایانه شخصی و 150 گیگابایت در کنسول افزایش می دهد. علاوه بر فضای مورد نیاز 175 گیگابایتی باید دیگر گزینه های مورد نیاز مثل اندازه های رم و نوع  پردازنده را نیز رعایت کنید تا بتوانید بازی وارزون را در بهترین حالت تجربه کنید.

ویندوز مورد نیاز بازی وارزون

برای سازگاری هر چه بهتر بازی لازم است تا از ویندوز 10 نسخه 64 بیت (آخرین به روز رسانی) استفاده کنید. ویندوز 10 عملکرد بازی و نرخ فریم بازی‌های بهتری را در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود ارائه می‌ دهد. تفاوت عملکرد بازی بین ویندوز 7 و ویندوز 10 برای گیمرها کاملاً محسوس و قابل توجه است.