معرفی معروف ترین موزه های مشهد

اگر همیشه به دنبال راهی برای رفتن به دل تاریخ و همچنین شناخت بوم‌ها و زیست‌ها هستید، موزه‌ها می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند تا بتوانید از طریق آن‌ها راهی برای اکتشافات و آگاهی پیدا کنید. در زمان سفرتان به شهر دعاها و نیایش‌ها، حتما در ابتدای کار از طریق اسنپ روم اقدام به رزرو هتل آپارتمان مشهد کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا معروف‌ترین موزه‌ها و در عین حال سایت اسنپ روم را به شما معرفی کنیم.

موزه نادری

رفتن به این موزه راهی برای شناخت نادر شاه افشار، فتوحات او، سربازان دوره نادری و شرح حال سلحشوری‌ها و جنگاوری‌ها را پیش پای شما می‌گذارد. این موزه توسط هوشنگ سیحون، یکی از معروف‌ترین معماران معاصر ایران و در سال 1342 طراحی شد. در قسمت ورودی این موزه شاهد مجسمه نادر شاه افشار خواهید بود که توسط استاد ابولحسن صدیقی طراحی شده است.

از نکته‌های قابل توجه درباره این موزه این است که مزار نادرشاه در یکی از 3 تالار آن قرار گرفته است. در زمان سفر به شهر مشهد، با رزرو هتل آپارتمان ارزان مشهد از طریق اسنپ روم، اقامتی خوش را تجربه کنید.

موزه بزرگ خراسان رضوی

موزه خراسان رضوی موزه‌ای بزرگ و بسیار مجلل است که در زیربنایی به اندازه‌ی 18 هزار مترمربع واقع شده و کلنگ آن در سال 1382 به وسیله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری زده شد و بهره‌برداری آن در سال 1393 انجام شد. برای طراحی این موزه باشکوه از عمارت خورشید در کلات نادری الهام گرفته شده است که 12 طبقه هم دارد.

با رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم از طریق اسنپ روم می‌توانید به این موزه سر زده و روزی سرگرم‌کننده را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

راهنمای سفر به مشهد - موزه آستان قدس رضوی مشهد

موزه آستان قدس رضوی

موزه آستان قدس رضوی، با هدف نگهداری آثار گرانبها و با ارزش اهدایی به آستان امام رضا(ع) در سال 1387 افتتاح شده است. رفتن به این موزه می‌تواند برای شما به شدت جالب و سرگرم کننده باشد؛ زیرا با رفتن به آن می‌توانید شاهد بسیاری از مدال‌های المپیک و جهانی ورزشکاران مطرح کشور باشید و همچنین هزاران هدایای داخلی و خارجی را مشاهده کنید.

با رزرو هتل آپارتمان مشهد از طریق اسنپ روم می‌توانید اقامتی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

موزه علوم زمین

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به زمین و زمین‌شناسی علاقه دارید، می‌توانید به این موزه مراجعه کرده و به خوبی با سرگذشت زمین آشنا شوید؛ درست جایی که انواع کانی‌ها و سنگ‌های متعلق به تاریخ و اقصی نقاط جهان در آن نگهداری می‌شوند.

موزه علوم زمین در سال 1385 و در زیربنایی به اندازه 450 متر تاسیس شد که 700 نمونه کانی، 100 نمونه سنگ، 14 نمونه عناصر طبیعی، 50 نمونه فسیل و همچنین 60 نمونه سنگ قیمتی در آن یافت می‌شود.

با رزرو هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم از طریق اسنپ روم می‌توانید سر فرصت سری به این موزه بزنید و حسی متفاوت را تجربه کنید.

03

جمع بندی

اگر به شهر مشهد سفر کردید، سعی کنید که حتما سری به موزه‌های معروف آن بزنید تا علاوه‌بر تجربه‌ای متفاوت، اطلاعات مفیدی نیز کسب کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل آپارتمان ارزان مشهد به وسیله اسنپ روم، اقامتی راحت و کم هزینه را برای خود و خانودتان رقم بزنید.

اسنپ روم جزء گروه بزرگ اسنپ بوده و امکان رزرو از طریق برنامه اسنپ، برنامه اسنپ روم، سایت اسنپ روم و تماس با کارکنان آن‌ها وجود دارد.

ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، نزدیکی به ایستگاه‌های حمل‌ونقل، نزدیکی به مناطق مهم شهر، سرویس‌دهی عالی، رعایت نظافت و بهداشت، کسر نشدن هیچ‌گونه هزینه‌ای در صورت لغو رزرو، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب برنامه اسنپ و... اشاره کرد.