صفر تا صد بررسی گوشی poco f3 + خرید انلاین پوکو اف 3

گوشی poco f3 یکی از گوشی های پرچمدار می باشد که شرکت شیائومی آن را عرضه کرده است. پوکو آن را به خوبی با شعار خود توصیف می کند: "هر چیزی که نیاز دارید، هیچ چیزی که نیاز ندارید." با در نظر گرفتن این موضوع و بررسی گوشی poco f3 می توان گفت این گوشی دارای ویژگی های قابل توجهی است که آن را از سایر گوشی های موجود در محدوده قیمتی خود متمایز می کند. صفحه نمایش +FHD آن با نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه کوالکام اسنپدراگون 870، صفحه نمایش بزرگ، باتری نسبتا بزرگ و پر سرعت و پشتیبانی از 5G، از اجزای قدرتمند این گوشی می باشند. البته، بسیاری از ویژگی هایی را که شیائومی فکر می کند به آن ها نیاز ندارید، این گوشی از آن ها پشتیبانی نمی کند. از جمله این موارد می توان به شارژ بدون سیم، رتبه IP، عدم وجود حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و جک هدفون اشاره کرد. ما در ادامه به بررسی گوشی شیائومی پوکو اف 3 از لحاظ طراحی، دوربین، باتری، صفحه نمایش، نرم افزار و سخت افزار خواهیم پرداخت. اگر می خواهید این گوشی را خریداری کنید، باید نقد و بررسی مشخصات گوشی POCO F3 شیائومی را به صورت کامل مطالعه کنید. با ما همراه باشید.

طراحی poco f3 چگونه است؟

 

01

در این بخش، به بررسی گوشی موبایل poco f3 از لحاظ طراحی می پردازیم. این گوشی، سنگین و بزرگ است طوری که اگر در مدت زمان طولانی با یک دست با این گوشی کار کنید، ممکن است دچار خستگی شوید. گوشی poco f3 در سه رنگ آبی، مشکی و سفید طراحی شده است که به ترتیب نام تجاری آن ها را «آبی اقیانوس عمیق»، «سیاهی شب» و «سفید قطب شمال» می نامند. نقد و بررسی گوشی poco f3 در زمینه طراحی نشان داد که پشت این گوشی، توسط شیشه های گوریلا گلس حفاظت شده که اگر گوشی را از ارتفاع 2/1 متر رها کنید، هیچ آسیب و ضربه ای نمی بیند. شیشه پشتی گوشی، حالت مات دارد که علاوه بر اینکه باعث جذب نشدن چربی و اثر انگشت می شود، بلکه حس خوبی را به کاربر منتقل می کند. صفحه نمایش جلویی این گوشی نیز توسط شیشه های گوریلا گلس حفاظت شده است. دکمه های تنظیم صدا و پاور، در سمت راست لبه این گوشی قرار دارند. بررسی گوشی poco f3، اطلاعات شما را در زمینه طراحی و بدنه افزایش می دهد.

دوربین پوکو f3 با کیفیت است؟

متخصصان و طراحان، جهت بالا نبردن قیمت poco f3، از یک دوربین اقتصادی استفاده کرده اند. در ادامه به بررسی دوربین poco f3 خواهیم پرداخت. بررسی گوشی poco f3 نشان داد که این گوشی دارای دوربین اصلی با 48 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید با 8 مگاپیکسل و همچنین دوربین ماکرو با 5 مگاپیکسل است. توسط دوربین اصلی این گوشی می توانید ویدئو هایی با وضوح 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه و همچنین Full-HD با نرخ 60 فریم بر ثانیه ثبت کنید. به دلیل تراشه پر قدرت poco f3، می توانید عکس های با کیفیتی ثبت کنید. عکس برداری در روز نیز تمام جزئیات را ثبت می کند. در بالای صفحه نمایشگر، دوربین سلفی واقع است که دارای 20 مگاپیکسل می باشد. گستره دینامیکی، رنگ و جزئیات عکس های دوربین سلفی، عالی و مناسب است. متخصصان فروشگاه فرنا موبایل، اطلاعات دقیق تری را در رابطه با جزئیات دوربین گوشی پوکو f3 در اختیار شما قرار می دهند.

سرعت باتری پوکو f3 چقدر است؟

اگر بخواهیم به بررسی شیائومی پوکو F3 در زمینه باتری و شارژدهی بپردازیم، می توان گفت کیفیت بالایی داشته و ظرفیت آن 4520 میلی آمپر ساعت است. شما می توانید با یک بار شارژ کردن، در کل روز از آن استفاده کنید. تحقیقات انجام شده روی باتری این گوشی، نشان داده که توسط باتری قدرتمند آن می توانید تقریبا 15 ساعت و 58 دقیقه در اینترنت بگردید و یا اینکه می توانید 19 ساعت و 2 دقیقه به تماشای فیلم بپردازید. جالب اینجا است که توسط این باتری پر قدرت نیز می توانید 23 ساعت و 40 دقیقه مکالمه تلفنی داشته باشید. البته این قابلیت های گفته شده زمانی امکان پذیر است که نرخ نوسازی صفحه نمایش شما، 60 هرتز باشد و همچنین مقدار روشنایی روی 50 درصد تنظیم شده باشد. بررسی گوشی poco f3 شیائومی در زمینه باتری، نشان می دهد که دارای شارژ سریع 33 وات بوده که می تواند در مدت زمان 30 دقیقه، 67 درصد گوشی شما را شارژ کند. در 56 دقیقه نیز گوشی شما را به صورت کامل و 100 درصد شارژ می کند.

صفحه نمایش، قدرتمند ترین اجزای poco f3

می توان گفت یکی از پر قدرت ترین اجزای این گوشی، صفحه نمایش و بلندگوی پوکو f3 می باشد. در این بخش به بررسی شیائومی poco f3 از لحاظ صفحه نمایشگر می پردازیم. این گوشی دارای نمایشگر 6\67 اینچ با پنل مولد است که از HDR10+ پشتیبانی می کند. نرخ نوسازی پوکو f3، 120 هرتز بوده و نرخ نمونه گیری لمسی آن، 360 هرتز می باشد. به همین دلیل این گوشی یکی از بهترین گوشی های عرضه شده توسط شیائومی به حساب می آید. یکی از قابلیت های فوق العاده صفحه نمایش این گوشی، این است که می توانید قابلیت هوش مصنوعی در موتور پردازش تصویر را فعال کنید. به دو دلیل، فعال کردن هوش مصنوعی برای شما جالب است: اول اینکه می توانید محتوای معمولی مانند فیلم، عکس و... را تبدیل به محتوای HDR کنید. دوم اینکه می توانید نرخ فریم ویدیو ها را توسط هوش مصنوعی افزایش دهید که این مورد MEMC نام دارد. بررسی گوشی poco f3 در زمینه نمایشگر، اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد.

پردازنده و سخت افزار چگونه است؟

در ادامه به بررسی گوشی poco f3 شیائومی در زمینه پردازنده و سخت افزار می پردازیم. این گوشی از یکی از پر سرعت ترین تراشه های کوالکام بهره می برد. Poco f3 یکی از بهترین گوشی هایی است که به دلیل تراشه اسنپدراگون 870 5G، قدرت بالایی در انجام بازی ها و نصب اپلیکیشن های سنگین دارد. تراشه اسنپدراگون 870 این گوشی، مدل ارتقا یافته و به روز شده اسنپدراگون 870 است که با افزایش سرعت هسته آن رو ‌به رو هستیم که به 3/2 گیگاهرتز رسیده است. علاوه بر آن، پردازنده گرافیکی این گوشی به Adreno 650 تغییر کرده است. گوشی پوکو f3 در دو مدل 6 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی و مدل دیگر 8 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه داخلی در بازار موجود می باشد.

نرم افزار و رابط کاربری پوکو f3 به چه صورت است؟

02

پوکو f3، از رابط کاربری MIUI و از اندروید 11 بهره می برد. متخصصان برای متمایز کردن این گوشی، لانچر انحصاری مخصوص به خود یا همان Poco Launcher را درون آن ها نصب کرده اند که یک سری قابلیت ها و امکانات جالبی را پوکو لانچر در اختیار کاربران قرار می دهند. مخفی کردن اپلیکیشن ها، پشتیبانی کردن از بسته های آیکون گوگل پلی استور، پوشه بندی و شخصی سازی فهرست اپلیکیشن و قفل شدن گوشی با دو دفعه ضربه زدن، نمونه هایی از این امکانات فوق العاده و ویژه است. محیط رابط کاربری این گوشی به دلیل پردازنده قوی، رم بالا و نمایشگر 120 هرتز، فوق العاده پر سرعت است. این گوشی در دو حافظه 128 گیگ و 256 گیگ در بازار موجود می باشد. فرنا موبایل با توجه به بودجه شما، هر دو حافظه را به فروش می‌رساند.

کلام آخر

نقد و بررسی poco f3 به ما نشان داد که به دلیل برخی قابلیت ها مانند سخت افزار قدرتمند، این گوشی ارزش خرید بالایی دارد. ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی مشخصات گوشی پوکو اف 3 شیائومی در زمینه های دوربین، طراحی، باتری، سخت افزار، نرم افزار و صفحه نمایش بپردازیم تا اطلاعات دقیقی راجع به این گوشی به دست بیاورید. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی فرنا سر بزنید که یکی از بزرگترین بازارهای فروش موبایل و لوازم جانبی است. متخصصان ما در این زمینه علاوه بر اینکه مشخصات گوشی poco f3 را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهند، با توجه به بودجه شما بهترین گوشی را پیشنهاد می کنند.