تولید و قیمت روز لوله پلیکا فاضلابی

 قیمت لوله پلیکا فاضلابی بر اساس متریال ساخت، شرکت تولیدکننده، ابعاد و... مشخص می‌گردد. لوله پلیکا فاضلابی یکی از محصولات پراستفاده در صنایع ساختمان و پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ است که به‌دلیل مزیت‌های زیاد، تاکنون جایگزینی برای آن در بازار عرضه نشده است. پلیکا از ترکیبات مواد پلیمری ساخته شده و همین‌طور به نام پی‌وی‌سی یا PVC نیز شناخته می‌شود.

لوله‌های پلیکا دارای خواص فنی و مکانیکی استانداردی هستند و نیازهای وسیعی را در سطوح مختلف تولید و مجموعه‌های ساختمانی و... برآورده می‌کنند. از طرفی یکی از جدیدترین آن‌ها، لوله پلیکا فاضلابی یو پی‌وی‌سی است. علاوه‌برآن، لوله پلیکا فاضلابی در دسته‌بندی‌های مختلف بر اساس متریال و نوع مقاومت فیزیکی قرار می‌گیرد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

لوله پلیکا فاضلابی یکی از محصولات پراستفاده در صنایع ساختمان و پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ است که به‌دلیل مزیت‌های زیاد، تاکنون جایگزینی برای آن در بازار عرضه نشده است. بر اساس متریال ساخت، شرکت تولیدکننده، ابعاد و... قیمت لوله پلیکا فاضلابی مشخص می‌گردد. پلیکا از ترکیبات مواد پلیمری ساخته شده و همین‌طور به نام پی‌وی‌سی یا PVC نیز شناخته می‌شود.

تولید و پخش انواع لوله پلیکا فاضلابی در بازار

برای این محصول پراستفاده و مهم، دسته‌بندی‌های متنوع زیادی وجود دارد و شرکت‌های بزرگ و کوچک تولیدکننده لوله پلیکا فاضلابی، از ترکیبات مواد شیمیایی و نفتی برای ساخت آن استفاده می‌کنند. قیمت لوله پلیکا فاضلابی نسبت به‌نوع و برند خود متفاوت است.

  • لوله پلیکا M-PVC: این لوله باتوجه‌به مقاومت فوق‌العاده بالایی که دارند از جمله نمونه‌های پرفروش هستند که همین‌طور ساختار آن‌ها، سخت‌تر بوده و در مقابل فشارهای نقطه‌ای، گزینه‌ای بهتر به شمار می‌آیند.
  • لوله U-PVC پلیکا: این مدل از لوله‌ها نیز در مقابل ضربه، حرارت و فشار سختی خوبی دارند.
  • لوله پلیکا O-PVC: در گستره انواع لوله پلیکا فاضلابی، این محصول در مقابل فشار سیال و نیروی جنشی بسیار مقاوم است.
  • لوله پلیکا C-PVC: اگر قصد استفاده از لوله پلیکا فاضلابی در معرض گردش مواد شیمایی و خورنده باشد، بهترین انتخاب خواهد بود.
  • مدل‌های P-PVC: این لوله‌ها نیز از نمونه‌های فوق‌العاده منعطف و باکیفیت موجود در بازار هستند.

کاربرد گسترده لوله پلیکا در حوزه‌های مختلف

لوله پلیکا از بدو ورود به بازار تاکنون، توانسته بخش‌های دیگری به‌غیراز فاضلاب و انتقال سیالات و... را در بر بگیرد.

محصولات تولیدی در حوزه‌های صنعتی، اگر توان کیفی بالایی داشته باشند، تبدیل به انتخابی در حوزه‌های مختلف خواهد شد. به طبع بخش اصلی کاربرد پی‌وی‌سی، در صنعت لوله‌کشی و انتقال سیالات و فاضلاب‌ها و مواد خورنده خواهد بود. اما این گستره در برخی ضخامت‌ها، حتی در خطوط برق و... نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه با یک کالای فوق‌العاده مهم در صنعت ساخت‌وساز مواجه هستیم.

همان‌طور که پیش‌ازاین هم ذکر کردیم، لوله پلیکا در حوزه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد و صرفاً محصولی محدود به لوله‌کشی‌های زیرزمینی و... نیست.

  • از لوله‌های پلیکا می‌توان برای انتقال آبرسانی تحت‌فشار استفاده نمود.
  • بخش مهمی از کاربرد آن، تحت عنوان لوله پلیکا فاضلابی است.
  • لوله‌های پلیکا کاربردهای شهری و صنعتی دارند و در کارخانه‌ها برای خطوط انتقال برودت و تهویه استفاده می‌شوند.
  • در نهایت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها، امکان عایق‌سازی و استفاده در شبکه برق و قدرت است.

مزایای لوله پلیکا فاضلابی چیست؟

محصولات پلیکا به‌طورکلی یک انتخاب عالی برای بسیاری از پروژه‌های هدف محسوب می‌شوند؛

به سبب:

  • وزن فوق‌العاده کم
  • قیمت ارزان
  • ضدحریق بودن و مقاومت بالا در مقابل مواد شیمایی
  • مقاومت در برابر خوردگی و دوام فنی عالی
  • عایق بودن چه در زمینه حرارت و چه انتقال الکتریکی
  • اصطکاک پایین
  • انعطاف‌پذیری تا حد بسیار عالی
  • سبک بودن نسبت به چگالی
  • حمل و نصب آسان

یک انتخاب بسیار مهم به‌حساب می‌آیند.

اما در مقابل باید به یک موضوع اساسی دقت کنید، لوله‌های پلیکا درصورتی‌که توسط یک مرکز معتبر تولید نشده باشند، نه‌تنها هیچ‌کدام از مزایای بالا را نخواهند داشت، بلکه بسیار شکننده بوده و خیلی زود خرد می‌شوند؛ انعطاف‌پذیری خود را به‌مرورزمان از دست می‌دهند و از همه مهم‌تر، قیمت لوله پلیکا فاضلابی بدون درنظرگرفتن فاکتور کیفیت و صرفاً بر مبنای عدم اطلاع مشتری از بازار تعیین می‌گردد. با بررسی لیست قیمت لوله پلیکا فاضلابی از فروشندگان مختلف، تا حد زیادی با این مسئله آشنا خواهید شد.

بهترین نوع لوله پلیکا فاضلابی کدام است؟

به‌کارگیری از انواع مواد مکمل پی‌وی‌سی در لوله فاضلاب، موجب شده است که اتصالات، بافت و مقاومت ساختاری آن بسیار بیشتر شود. بر همین اساس می‌توان گفت که تولیدکننده لوله فاضلاب پی‌وی‌سی، تا حد زیادی می‌تواند دامنه نیاز تمامی مشتریان خود را با هر حد انتظاری برآورده سازد. لوله پلیکا فاضلابی و لوله برق pvc به‌عنوان یکی از محصولات پرفروش و محبوب بازار که قیمت هر کدام از این لوله ها مخصوصا قیمت لوله برق pvc، باید حتماً توسط یک کارخانه معتبر و با بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا تولید و قیمت گذاری شده باشد.

فروش لوله PVC برق به قیمت کارخانه شرکت نوین لوله

لوله‌های پلیکا به‌عنوان لوله فاضلابی نیز در بازار شناخته می‌شوند و تحت متریال PVC فراوری می‌گردند. لازم است که مقاومت بالایی در مقابل مواد خورنده و همین‌طور رطوبت داشته باشند و ضخامت آن‌ها نیز بر اساس عمق و محل نصب استاندارد باشد.

علاوه‌برآن، این لوله‌ها کاربردهای فراوانی دارند و با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شوند. دقت کنید که در بحث خرید آن‌ها یکی از مهم‌ترین مسائل، توجه به کیفیتی است که توسط کارخانه در نظر گرفته شده و پیش‌ازاین هم به آن اشاره شد. لوله‌های فاضلابی در متراژ 6 و با ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. عموماً طول عمر بسیار زیاد و تا حدود 100 سال خواهند داشت. از طرفی می‌توان به‌راحتی آن‌ها را بازیافت کرد. با تمامی این تفاسیر، شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها در پروژه‌های عمرانی بزرگ و مهم و... استفاده کنید.

قیمت لوله پلیکا فاضلابی چگونه مشخص می‌شود؟

مقاله انتخاب و خرید انواع لوله پلیکا فاضلابی و همچنین قیمت لوله پلیکا فاضلابی برای پیمانکاران ساختمانی، مدیران پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی و... اهمیت زیادی دارد. آن‌ها ترجیح می‌دهند که با پایین‌ترین حاشیه سود، به‌صورت مستقیم این محصول فراوری شده بر مبنای PVC را تهیه کنند.

درصورتی‌که قصد خرید لوله پلیکا فاضلابی در بازار کشور را دارید، باید بدانید که این محصول در دسته‌بندی‌های مختلف و توسط کارخانه‌های کوچک و بزرگ زیادی چه در داخل و چه خارج از ایران تولید می‌گردد؛ موضوع مهم در مورد انتخاب محصول، توجه به این حجم از تنوع و تفاوت‌های اساسی و مهم آن‌ها است. با تمامی این تفاسیر، می‌توان گفت که قیمت لوله پلیکا فاضلابی به: قطر، طول شاخه، مقاومت در مقابل فشار و وزن بستگی دارد. محصولات می‌توانند ضخامت 20 تا 160 میلی‌متری داشته باشند. طول آن‌ها نیز در رنج‌های مختلف تا 6 متری نیز در دسترس بوده و در نهایت این محصولات اوزان عمومی 800 تا 5000 گرم را شامل خواهند شد.

خرید لوله پلیکا مخصوص فاضلاب

لوله پلیکاها در دسته‌بندی‌های: معمولی، نیمه قوی و فشارقوی تقسیم می‌شوند. تفاوت‌هایی میان آن‌ها وجود دارد. در واقع لوله پلیکا معمولی، با مدل ارزان نیز شناخته می‌شود، محصولات نیمه قوی به‌عنوان کابل محافظ برق و عایق مورداستفاده قرار گرفته و البته در سیستم فاضلاب خانگی نیز کاربرد دارند. همین‌طور لوله پلیکا فشارقوی نیز مناسب حمل سیستم فاضلاب و غلاف کابل‌های برق خواهد بود. در نتیجه یک بحث مهم در مورد خرید و سفارش لوله پلیکا فاضلابی، شناخت دامنه کاربرد و استفاده است.

قیمت لوله پلیکا فاضلابی باتوجه‌به شرایط تهیه آن و همین‌طور تحت لیسانس بودن یک محصول نیز ارزیابی می‌گردد و نمی‌توان یک حد معین برای آن در نظر گرفت. درصورتی‌که مایل به سفارش و خرید لوله پلیکا فاضلابی هستید، می‌توانید توضیحات تکمیلی در مورد محصول، استعلام قیمت لوله پلیکا فاضلابی و... را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از نوین لوله انجام دهید. این مرکز در حال حاضر یکی از معتبرترین عرضه‌کنندگان بازار کشور محسوب می‌شود که به‌صورت مستقیم، تولیدات خود را بدون درنظرگرفتن واسطه و هزینه‌های اضافه مانند دلالی و... به فروش می‌رساند.