طرح مشاوره رایگان و پیش خرید لوازم خانگی

اگر قصد خرید لوازم خانگی آنلاین مثل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، انواع کولر و یا حتی لوازم برقی آشپزخانه مانند آبمیوه گیری، سرخ کن، قهوه ساز و یا هر چیز دیگری را دارید و یا حتی اگر کنجکاو هستید که درباره جدیدترین کالای موجود در بازار بیشتر بدانید، از ساعت 9 صبح الی 12 شب، روزهای کاری با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید مشتاقانه پاسخگوی تمام سوالات شما درباره انواع لوازم خانگی هستیم.

از آن جایی که برای تیم پشتیبانی انتخاب سنتر، فروش آغاز یک تعهد است و ما با ارائه مشاوره رایگان در تمامی مراحل خرید، از انتخاب کالای مورد نظر تا ارسال، نصب، راه‌اندازی و حتی فعال سازی گارانتی معتبر با شما هستیم. با مشاوره رایگان انتخاب سنتر نه تنها بهترین کالای مورد نظرتان را پیدا می کنید، بلکه می ‌توانید از تنوع شرایط فروش و تسهیلات پرداخت اقساطی بهره ببرید و خیالتان راحت باشد که تیم تخصصی مشاوره ما با نخستین تماس آماده همراهی شماست. بنابر این قبل یا بعد از خرید لوازم خانگی آنلاین هر سوالی درباره کیفیت، شیوه کار، گارانتی و خدمات پس از فروش و طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین داشتید، روی ما حساب کنید.

 

02

می دونستی انتخابه انتخاب سنتر، تخصص ترین انتخابه!

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر خدمت دیگری را به عنوان طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین به مجموعه خدمات خود اضافه کرده تا مشتریان محترم بتوانند در شرایط بهتر و با خیال آسوده تر اقدام به خرید لوازم خانگی آنلاین کنند.

به علت افزایش ناگهانی قیمت ‌ها و کم شدن قدرت خرید مردم، انتخاب سنتر برای اولین بار در ایران طرح ویژه پیش فروش لوازم خانگی را برای مشتریانش فراهم نموده تا بتوانند کالاهای مورد نیازشون را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کنن. در طرح پیش خرید لوازم خانگی در انتخاب سنتر، زمان تحویل کالا بین 20  تا 60 روز کاریه.

مهم ترین مزیت طرح پیش خرید لوازم خانگی آنلاین در انتخاب سنتر این است که شما محصول را امروز به قیمتی پایین‌ تر از قیمت روز بازار خریداری می کنید و نهایتا تا 2 ماه بعد تحویل می ‌گیرید. بنابراین اگر در این دو ماه هر افزایش قیمتی اتفاق بیفتد، شما ضرر نمی کنید. این یه پیشنهاد عالی برای کسانی است که در حال خرید جهیزیه هستند و دغدغه جا برای نگهداری وسایل دارند. امتیاز دیگر این طرح این است که همه کالاهایی که قابلیت پیش فروش دارند ارسالشان به کل ایران رایگان است. مزیت دیگر این طرح این است که امکان پیش خرید کردن کالاهای ناموجودی که شامل این طرح هستند هم وجود دارد. این یک امکان فوق العاده برای کسانی است که به دنبال یه مدل خاص هستن که در بازار موجود نیست.

معمولا مشتریانی که کالایی رو پیش خرید می کنند، تمرکزشان اصل بودن کالا و تحویل به موقع کالای مد نظرشان است. انتخاب سنتر دارای مجوز رسمی از اتحادیه لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری می باشد، و همچنین نماینده رسمی گروه صنعتی انتخاب در برندهای دوو، اسنوا، تکنوگاز و بست. شما می ‌توانید صحت این موضوع را از طریق سایت ‌های دوو و اسنوا از قسمت نمایندگی ‌ها مشاهده و بررسی نمایید. همچنین فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر دارای 5 شعبه حضوری در تهران است که یک امتیاز خوب برای کسانی است که علاقه دارند قبل از خرید، کالا رو از نزدیک رویت نمایند.

03

 

چگونه نماینده فروش انتخاب سنتر شویم؟

انتخاب سنتر یه بستر فوق العاده برای فروشندگان فراهم کرده است تا بتوانند انواع لوازم خانگی را به مشتریان در سراسر ایران و در پر بازدید ترین فروشگاه آنلاین لوازم خانگی به فروش برسانند و کمیسیون بگیرند. تنوع کالایی جذاب، مشاوره تخصصی خرید، پشتیبانی حرفه ای و شبکه حمل و نقل اختصاصی انتخاب سنتر، این فروشگاه را به اولین مقصد برای خرید لوازم خانگی تبدیل کرده است.

در طرح نمایندگی فروش لوازم خانگی آنلاین انتخاب سنتر، شما می توانید در مرحله اول با تکمیل فرم ثبت نام، درخواستتان را ثبت کنید تا بعد از بررسی و تایید اولیه توسط کارشناسان ما، فرم قرارداد برای شما ارسال شود. در این مرحله با دریافت پنل فروشندگان می توانید برای مشتریان ثبت سفارش کنید. بعد از ثبت سفارش کالا داخل پنل، سفارشتان توسط انتخاب سنتر پردازش و ارسال می شود و به دست مشتری می رسد. به همین راحتی و با نهایی شدن سفارش مشتری، کمیسیون دریافت می کنید. در ادامه میزان کمیسیون هر دسته کالایی رو می توانید مشاهده کنید.