فرش الماس کویر کرمان را آنلاین سفارش دهید

 

فرش ایرانی یکی از محصولات پرطرفدار در بازار کشور و حتی بازارهای بین المللی است و از سالیان خیلی گذشته تولیدکنندگان و عرضه کنندگان فرش دستباف و ماشینی ایرانی این محصولات ارزشمند را به کشورهای دیگر صادر می‌کردند.

 زیبایی این نوع فرش ها حاصل تلاش و هنر هنرمندان ایرانی است. این محصولات امروزه در فروشگاه های اینترنتی عرضه می‌شود و اگر تمایل به خرید یا فروش قالی کرمان یا فرش تبریز دارید می‌توانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید.

فرش با کیفیت چی بخرم؟

ما در این نوشته قصد داریم شما را با یکسری مسائل مهم در خرید فرش مثل : کدام فرش مناسب است؟ با کیفیت ترین برند فرش و… که در زمان خرید باید به آن ها دقت کنید را به آن اشاره نماییم تا شما به سادگی بتوانید فرشی که مد نظر دارید و فرشی که مورد نیاز شما هست را نسبت به پسند و دکور خانه از مجموعه فرش الماس کویر کرمان انتخاب وخریداری کنید.

این مجموعه که در زمینه فروش انواع فرش های با کیفیت فعالیت می‌کند سال هاست که سابقه درخشان دارد و محصول خریداری شده را با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت به شما تحویل می‌دهد. یک مجموعه مطمئن برای خرید فرش در کشور است که همواره به دنبال رضایت مشتریان خود بوده. انواع گلیم ها و فرش ها همانند قالیچه کرمان، قالی کرمان و قالی تبریز را به فروش می‌رساند. خرید و فروش فرش حریر و قالی ابریشم امروزه بسیار رواج پیدا کرده است.

فرش ماشینی چی بخرم ؟ 

خرید فرش با کیفیت یکی از دغدغه های خریداران است، همه ما به ویژه زوج های جوان قبل از این که وارد خانه خود شوند با این دغدغه روبرو می‌شوند و یا افرادی که تمایل دارند فرش کهنه را با فرش نو عوض کنند. از آنجا که نقش و نگاری که در فرش به کار رفته است می‌تواند نقش مهمی در قشنگی و زیبایی خانه ما داشته باشد، بنابراین آن را سریع انتخاب کرد و خریداری نمود.

در هنگام خرید فرش، باید دقت زیادی کنید و با افرادی که در این حوزه خبره هستند و این صنعت را می‌شناسند مشورت کنید تا این که بتوانید فرشی که مطابق با نیاز و سبک و دکور خانه ما باشد تهیه نماییم.

خرید گلیم و قالیچه

یکی از مهم‌ترین چیز برای دکور خانه، انتخاب کردن گلیم و قالیچه مناسب می‌باشد. گلیم و قالیچه که سابقه آن هم به ایران باز می‌گردد، تاثیر زیادی در دکور و زیباتر شدن منزل دارد و انتخاب کردن و خرید نمودن گلیم و قالیچه مناسب یکی از نگرانی های خیلی ها است. 

گلیم و قالیچه نیز در انواع و اقسام زیادی و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می‌شود. بنا به تفاوت نیاز و دکور خانه ها این محصولات هم به شکل های مختلف تولید می‌شود. کارخانه های زیادی در کشور است که گلیم و قالیچه ماشینی تولید می‌کنند. در کنار این هنرمندان زیادی در سطح کشور از مرد و زن هستند که بهترین گلیم ها و قالیچه های با کیفیت دستی می‌بافند. این نوع از قالیچه ها ارزش بیشتری دارند و عموما صادر نیز می‌شوند.

برای تهیه گلیم و قالیچه با کیفیت می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و بعد از مشاوره با کارشناسان ما این محصول را با کیفیت خرید کنید.

خرید قالی و قالیچه

به زیرانداز بافتنی که پرز در ان وجود نداشته باشد گلیم می‌گویند که عموما از پشم حیوانات اهلی تولید و درست می‌شود. رنگ‌هایی که در این نوع گلیم ها استفاده می‌شود گیاهی است. امروزه عمدتا به‌عنوان یک پوشش جدید در منازل یا تابلو از ان استفاده می‌کنند.

 گلیم‌ها خیلی سادگی، قشنگ و منحصر به فرد هستند. بافندگان گلیم ها برای بافتن این محصول زحمت زیادی متحمل می‌شوند، چرا که در این مدل از فرش، پودها از وسط تارها می‌گذرد. برای خرید انواع قالی و قالیچه به فروشگاه فرش الماس مراجعه نمایید.

انواع طرح های فرش 

  • طرح افشان: این طرح از فرش یکدستی و امتداد خیلی عالی دارد ، شکلی که تصور خواهید کرد که بافنده، یک لحظه هم دست از کار نکشیده و همواره پشت سر  هم می‌بافته است. این طرح به این شکل است که هر یک از طرح ها، مقدمه‌ای برای طرح دیگر می‌باشد و همه نقش ها ، افشان و پراکنده هستند اما به صورت ممتد در فرش وجود دارند. این طرح عمدتا به شکل قرینه‌ای نیست. 
  • طرح خشتی: در این نوع از فرش، چند عدد قاب و خشت به یک سایز وجود دارد که در بین این ها گل و نگاره‌های گوناگونی وجود دارند و قشنگی و نظم خیلی خوبی را به اشخاص القا می‌نماید. 
  • طرح گل فرنگ: این مدل از فرش، یکی از طرح‌های محبوب می‌باشد که در مرکز این طرح یک نقش قشنگ وجود دارد و اطراف و کناره های آن را گل‌هایی که دارای طرح‌های ریز می‌باشد، فرا گرفته است. 

فرش چه رنگی بخریم؟

امروزه عموما رنگ‌های محبوب فرش، کرم، سورمه‌ای، رنگ فیلی و لاکی می‌باشند که هر یک از این رنگ ها می‌تواند دکور زیبایی به خانه‌ی بیاورد. برای انتخاب کردن فرش باید به رنگ دیوار‌ها، وسایل منزل و مساحت خانه هم دقت نمود. البته می‌توانید از سه رنگ که با هم فرق دارند فرش از نظر رنگ روشن تا تیره و یا برعکس استفاده نمایید و اثاث منزل را با آن ست نمایید تا خانه‌ی شما از یکنواختی خارج شود. برای خرید انواع فرش ها به صورت قسطی، می‌توانید فرش‌هایی با رنگ‌های شاد نظیر رنگ لاکی جدید خریداری کنید تا فضایی پر شورتر داشته باشید.

کارخانه‌های سازنده فرش الان برای عرضه این کالای قشنگ و چشم‌نواز، اقدام به فراهم کردن طرح‌های جدیدی همانند طرح پرهام، اهورا، ارگ، ماهور و... کرده اند. همین طور با نمایشگاه‌های مختلفی ترتیب می‌دهند، فروش خود را بالاتر می‌برند.

شما خریداران می‌توانید انواع فرش ها را با نشان های تجاری معتبری را در سایت مجموعه ما با تراکم‌های مختلف و از هفتصد شانه گرفته تا هزار شانه و هزار و دویست شانه ببینید و با تهیه آن‌ها، رضایت و اطمینان از خرید خود حاصل نمایید.

سخن پایانی

در این نوشته در رابطه با خرید فرش صحبت کردیم. فرش از محصولات پر فروش در کشور است و بسیاری از فرش های ایرانی به کشورهای خارجی صادر می‌شود. یکی از انواع فرش ها، گلیم است که برای زیبایی دکور خانه از ان استفاده می‌کنند.

فرش، قالیچه و گلیم ها دارای انواع مختلفی از نظر سایز و طرح ها می‌باشند و بسته به این تفاوت ها قیمت های مختلفی نیز دارند. اگر تمایل به خرید این محصولات با کیفیت دارید توصیه می‌کنم از مجموعه فرش الماس کویر کرمان مراجعه نمایید.

مجموعه الماس کویر کرمان یک کلاس دوره آموزش بازاریابی فروش مدیریت در کرمان هم برگزار می کند برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک فوق وارد شوید.