معرفی اسمارت برد جی پلاس، یک راهکار هوشمندانه + ویدئو

اسمارت بوردها نسل جدید وایت‌بردهای آموزشی هستند که در چند سال اخیر  به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی در حوزه آموزش مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این بردهای دیجیتال قابلیت جایگزینی با وایت‌برد‌های معمولی و قدیمی، ویدیو پروژکتور یا حتی پرده در سالن‌های کنفرانس و اتاق مدیران را دارند. علاوه بر ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بخش محصولات در سایت جی پلاس را هم بررسی نمایید.

سیستم عامل اسمارت برد به صورت پیش‌فرض، اندروید می‌باشد؛ با این حال امکان برخورداری از سیستم عامل ویندوز، کروم OS، فایرفاکس OS و ویندوز اشیاء را نیز دارد. همچنین امکان اتصال اسمارت بورد به لپ‌تاپ، PC، موبایل و تبلت نیز به صورت با سیم و بی‌سیم وجود دارد و به همین منظور به عنوان یک گزینه عالی در اتاق جلسات، مدارس، سالن‌های کنفرانس و ... پیشنهاد می‌شود.

اسمارت‌بورد جی پلاس علاوه بر صفحه لمسی، یک قلم نوری دارد که به کاربران از جمله مدیران و معلمان کمک می‌کند، تجربه بهتری هنگام تدریس یا ارائه خود داشته باشند. بردهای هوشمند جی پلاس در سایزهای متنوع 65، 75، 86 و 98 اینچی موجود هستند و قابلیت نصب روی دیوار یا پایه ایستاده را دارند؛ که در این صورت کاربران می‌توانند در کنار آن‌ قرار گرفته و همانند یک تبلت یا لپ‌تاپ تاچ، با آن کار کنند. اسمارت برد همچنین، به دلیل داشتن صفحه مات، از انعکاس نور جلوگیری می‌کند و امکان استفاده در محیط‌های پر نور را هم دارد.