شایعه در مورد اجاره ویلاهای کردان؛ باور نکنید!

منطقه ویلایی کردان با ویلاها فراوانش، در فاصله کمی از شهرهای بزرگ کرج و تهران از شرق و قزوین در غرب آن است. منطقه‌ وسیع کردان دارای دو بخش ییلاقی-کوهستانی در شمال و شهرک‌های ویلایی در جنوب است که به طور کلی در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد. کردان شمالی و جنوبی دو طرف بزرگراه کرج قزوین را در بر گرفته‌اند. این روزها سفر به کردان و اجاره ویلاهای جذاب در این منطقه به حدی باب شده است که بسیاری از ویلاها هیچ گاه خالی نیستند. 

متاسفانه برخی از افراد با شایعه‌پردازی در مورد ویلاهای کردان، مسافران را گمراه می‌کنند و به آنها فرصت نمی‌دهند که بتوانند بهترین و مناسب‌ترین ویلا را برای یک سفر تفریحی اجاره نمایند. به مسافران توصیه می‎کنیم که این شایعات در مورد اجاره ویلا کردان را باور نکنید و با مراجعه به سایت‌های آنلاین معتبر اجاره ویلا، بهترین اقامتگاه را برای سفرتان به کردان پیدا و اجاره نمایید.   

شایعه کوهستانی بودن تمام ویلاهای کردان را باور نکنید

آیا تمام ویلاهای کردان کوهستانی هستند؟ پاسخ قطعا منفی است. زیرا چنان که گفتیم کردان دارای دو منطقه شمالی و جنوبی است که منطقه شمالی کوهستانی و منطقه جنوبی جلگه‌ای است و یک دشت در فضای باز را تشکیل می‎دهد. بنابراین این تصور که تمام منطقه کردان کوهستانی است اشتباه است و شایعه‌ای بیش نیست. این شایعه را باور نکنید و اگر در جستجوی ویلایی در منطقه‌ای غیر از فضای کوهستانی هستید، از پلتفرم‌های اجاره روزانه ویلا و خانه کمک بگیرید.  

شایعه گران بودن قیمت ویلاهای کردان

آیا اجاره تمام ویلاهای کردان گران است؟ پاسخ منفی است. در کردان طیف وسیعی از ویلاها با قیمت‌های متنوع وجود دارد که همه سلیقه‌ها را راضی می‌کند. ویلاهای بزرگ و لاکچری و استخردار به همراه ویلاهای کوچک و دنج در جاهای مختلف کردان قرار دارند که به راحتی قابل دسترسی و اجاره کردن هستند. تنها کافی است در پلتفرم‌های اجاره ویلای روزانه، بازه قیمتی که می‌خواهید برای اجاره ویلاهای کردان بپردازید را تعیین نمایید تا دقیقا ویلایی به همان مبلغ مورد نظرتان، که لزوما گران نیست، پیدا و اجاره نمایید.  

شایعه شهرکی بودن همه ویلاهای کردان

همه ویلاهای کردان در شهرک وجود ندارند و این شایعه را باور نکنید. هر چند برخی شهرک‌ها مانند زعفرانیه، کوروش، اقبالیه، کارینا، جهان ویلا، الهیه، طاووسیه، افشاریه و صفائیه دارای ویلاهای اجاره‌ای بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند اما بسیاری از ویلاهای کردان در ناحیه شمالی شخصی بوده و برخی از ویلاها در بخش جنوبی به ویژه در منطقه چهارباغ به صورت شخصی و غیرشهرکی اجاره داده شده و از طریق پلتفرم‎های اجاره ویلا همچون جاجیگا، ویلاجار، هومسا، سفرزون، میزبون، جاباما، ایران رنت، املاک باشی، پینورست و... در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. 

استخر نداشتن ویلاهای کردان 

این که تصور کنیم همه ویلاهای کردان استخر ندارند، یک شایعه است. بسیاری از ویلاهای کردان استخر دارند و این استخرها به صورت‌های روباز و سرپوشیده، آب سرد و آبگرم در این ویلاها وجود دارند که بنا به سلیقه و نیاز مسافران، امکان استفاده از آنها در هر فصلی را فراهم می‌کنند. کسانی که دوست دارند در فصل‌های سرد پاییز و زمستان و یا بهار به استخر بروند می‌توانند به راحتی ویلای مورد نظر خود را از پلتفرم‎های اجاره روزانه ویلا یافته و اجاره نمایند. در این صورت امکان رفتن به استخر برای آنها در ویلاهای کردان فراهم است. 

شایعه در مورد اجاره ویلاهای کردان؛ باور نکنید!

شایعه نداشتن جاهای تاریخی اطراف ویلاهای کردان را باور نکنید 

اگر به شما گفته‌اند که در کردان جاهای دیدنی وجود ندارد، باور نکنید زیرا این یک شایعه بیش نیست. کردان دارای جاذبه‌های دیدنی تاریخی جالبی است و جالب‌تر این که می‌توان به صورت رایگان  از آنها بازدید کرد. در کردان، یک پل متعلق به عصر صفوی به نام پل بانو صحرا و یک حمام تاریخی به نام حمام بانو صحرا وجود دارد. نیز وجود دارد. هم‌چنین برج مقبره کردان که به امامزاده حسین و بی بی سکینه نیز معروف است یک برج قدیمی متعلق به دوران سلجوقیان است که بسیار دیدنی است. روستای برغان نیز با حسینیه‌، درخت پانصد ساله، مسجد، پل تاریخی و قلعه ایلخانی از مناطق دیدنی‌ها با جاهای تاریخی کردان به شمار می‎آید. 

شایعه نداشتن جاهای تفریحی در اطراف ویلاهای کردان 

اگر به شما گفته‌اند که در اطراف ویلاهای کردان جاهای تفریحی وجود ندارد، باور نکنید زیرا این یک شایعه است. در کردان یک مجموعه ورزشی تفریحی به نام ایثار یا دهکده آرامش وجود دارد که دارای یک استخر بزرگ و حرفه‌ای‌ به همراه زمین‌های والیبال، فوتبال، بسکتبال و سوارکاری است. باشگاه‌های سوارکاری دیگری نیز در کردان وجود دارند که از میان آنها می‎توان به باشگاه‌های مهرگان و افق در نزدیکی روستای هرجاب و باشگاه سوارکاری کردان در منطقه بانو صحرا، دو باشگاه سوارکاری آرش و ستاره کردان در منطقه کوهسار و باشگاه‌های دیگر یاد کرد که همگی از مکان‌های تفریحی و ورزشی کردان به شمار می‌آیند و شما می‌توانید با اجاره آنلاین ویلا از طریق پلتفرم‌های معتبر، به این جاهای تفریحی نیز سر بزنید. 

شایعه دور بودن ویلاهای کردان از تهران

مسیر تهران به کردان یک راه سرراست، مستقیم و با فاصله 70 کیلومتری است که در ساعات بدون ترافیک خداکثر یک ساعت و نیم به طول می‌انجامد. اگر کردان را با شمال و به ویژه مسیر جاده چالوس مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که ویلاهای کردان نه تنها فاصله کمتری نسبت به ویلاهای شهرهای شمالی دارد، بلکه مسیر مستقیم و اتوبانی آن باعث می‌شود که در مقایسه با جاده چالوس، بتوانید سریع‌تر رانندگی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کردان و ویلای مورد نظر خود برسید. پس این شایعه که کردان از تهران دور است را باور نکنید و با خیال راحت در این منطقه ویلا اجاره کنید.  

شایعه نداشتن مسیر سرراست ویلاهای کردان را باور نکنید 

گفتیم که برای رسیدن به کردان از تهران باید یک مسیر سرراست را طی کرد و کسانی که می‎گویند کردان مسیر مستقیمی به تهران ندارد یا راه را نمی‌شناسند یا شایعه پراکنی می‎کنند. مسیر اتوبانی تهران به کردان یک جاده امن و بدون خطر است که از ابتدای آزادراه شهید فهمیده در غرب تهران به سمت کرج آغاز شده و پس از پایان یافتن این اتوبان، بزرگراه کرج قزوین آغاز می‌شود و تا ابتدای پل کردان ادامه می‌یابد. 

این مسیر به گونه‌ای است که شما می‌بینید تنها نام اتوبان‌ها عوض شده‌اند و هیچ انحراف یا خروج از مسیری را برای رفتن از اتوبان تهران کرج به اتوبان کرج قزوین انجام نمی‌دهید. پس از رسیدن به پل کردان بسته به این که در کدام قسمت کردان ویلا اجاره کرده‌اید، به سمت شمال یا جنوب اتوبان می‌روید و با کمک نقشه‌های مسیریاب به راحتی به ویلای اجاره‎ای خود می‌رسید.

شایعه امنیت نداشتن ویلاهای کردان

شاید به شما گفته باشند که محیط‌های ویلایی کردان امنیت کافی برای اجاره را ندارند. این تصور اشتباه است و بیشتر شبیه به شایعات به نظر می‌رسد. اگر شما در شهرک‌های کردان ویلا اجاره نمایید می‌بینید که مجموعه دارای نگهبانی 24 ساعته هستند که به خوبی از ویلاها مراقبت کرده و احتمال بروز هر گونه مشکلی را به صفر می‌رسانند. از سوی دیگر ویلاهای شخصی نیز دارای امنیت کافی هستند و هیچ کس از کاربران پلتفرم‌های اجاره آنلاین ویلا، تاکنون گزارشی مبنی بر ناامنی وی یا بروز مشکل در ویلاهای کردان نداده است.  

شایعه مبله نبودن ویلاهای کردان را باور نکنید 

همه ویلاهای کردان مبله هستند و اگر کسی خلاف آن را به شما گفت، این شایعه را باور نکنید. در همه ویلاهای کردان امکانات اولیه زندگی وجود دارد و در صورتی که بخواهید پیش از اجاره آنلاین در مورد این امکانات مطمئن باشید، کافی است که به پلتفرم‌های اجاره روزانه مراجعه کرده و در بخش امکانات، تک تک مواردی از امکانات و تجهیزات که ویلا دارد را مطالعه نمایید و شایعه مبله نبودن ویلاها را باور نکنید. 

شایعه در مورد اجاره ویلاهای کردان؛ باور نکنید!

شایعه روستایی بودن همه ویلاهای کردان را باور نکنید 

بخش‌هایی از کردان به ویژه در کردان شمالی روستایی است. روستاهای کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین دوجین، ورده، ولیان، چلنگدار و کوهسار در این بخش قرار دارند اما اگر گمان می‌کنید که این روستاها امکانات رفاهی زندگی مناسبی ندارند و یا ویلاها به اندازه کافی خوب نیستند که برای اجاره مناسب باشند، کاملا در اشتباه هستید. اصولا واژه روستایی در اینجا بیشتر به معنای منطقه ییلاقی خوش آب و هوایی است که فضای سبز و حال و هوای طبیعی آن باعث آرامش بیشتر می‌شود و مسافران را به سفری جذاب و آرامش‎بخش دعوت می‌کند. علاوه بر  این در بخش جنوبی کردان، شهرهای کوچک و شهرک‌های ویلایی پذیرای مسافران عزیز است.