تأثیر زلزله ترکیه روی قیمت بلیط تهران استانبول

همیشه داستان‌های که از سفر ترکیه می‌شنیدیم رنگارنگ بود؛ مانند محله قدیمی بالات که هر ساختمان آن یک رنگ از زندگی را دارد. اما این بار رنگ سیاه همه صفحه‌های داستان را پر کرده است. خطی برای اینکه حروف رنگارنگ سفر را روی آن بنویسیم، قرار نداده است. حتی اگر شروع به نوشتن حروف رنگارنگ سفر کنیم در سیاهی که همه صفحه را پر کرده است.

دیده نمی‌شود. زلزله‌ای که در ترکیه آمد قلم را برداشت همه صفحه‌های داستان را سیاه کرد. در سفر‌های بعدی ردپای آدم‌های که زیر آوار ماندند را در کوچه‌ها نمی‌توانیم پیدا کنیم؟ باید بلیط تهران استانبول را خرید. به ترکیه رفت تا ببینم می‌توانیم دوباره صفحه داستان را رنگارنگ کنیم. سفر بعدی به ترکیه چه زمانی خواهد بود؟ قبل از سفر همسفرمان را برمی‌داریم. راهی سفر می‌شویم.

همسفر سفر ترکیه، بلیط تهران استانبول

استانبول یکی از شهر زیبای ترکیه با وجود شلوغی‌های که در میان خیابان‌های آن موج می‌زند. سکوت را در بین کوچه و بازار‌های آن شهر می‌توانید پیدا کنید. بلیط تهران استانبول همسفر مسافران کوچه بازار‌های استانبول است. بلیط تهران استانبول یا بلیط استانبول به تهران (https://www.alibaba.ir/international/IST-IKA ) انواع مختلفی دارد: بلیط سیستمی، بلیط چارتر. آماده‌اید از بین بلیط تهران استانبول چارتری، بلیط تهران استانبول سیستمی برای سفر انتخاب کنید. پس بریم بیشتر با بلیط چارتری و سیستمی آشنا بشویم که انتخاب راحت‌تری برای سفر با همسفر داشته باشید.

بلیط سیستمی

بلیط سیستمی بلیطی است که شما مستقیم از شرکت‌های هواپیمایی می‌خرید. در طول سال این بلیط‌ها نرخ ثابتی دارند. نرخ آن‌ها از سمت شرکت‌های هواپیمایی مشخص می‌‌شود. برنامه‌های این پرواز کاملاً مشخص است.

 بلیط چارتری

چارتر در لغت به معنی اجاره‌کردن و دربست است. وقتی همه‌ی صندلی‌های هواپیما یا بخشی از آن در اختیار چارترکننده قرار می‌گیرد. به آن بلیط چارتری می‌گوییم. مثلاً وقتی که آژانس هواپیمایی بلیط تهران استانبول را برای مدتی چارتری می‌کنند. به آن بلیط چارتر تهران استانبول می‌گوییم. بلیط چارتر در مقایسه با بلیط سیستمی قیمت پایین‌تری دارد. اما به این معنا نیست که بلیط چارتری از امکانات پایین‌تری در مقایسه با بلیط سیستمی برخوردار باشد.

تأثیر زلزله ترکیه روی قیمت بلیط تهران استانبول

قیمت بلیط تهران استانبول چقدر است؟

قیمت بلیط تهران استانبول تحت‌تأثیر عوامل مختلفی است. مانند زمان سفر اگر در روز‌های شلوغ سال تصمیم بگیرد که به ترکیه سفر کنید. در این روز‌ها قیمت بلیط تهران استانبول افزایش پیدا می‌کنند. در این روز‌ها زلزله ترکیه تأثیر زیادی روی قیمت بلیط تهران استانبول گذاشته است. باعث شده است که تا حد زیادی قیمت بلیط تهران استانبول افزایش پیدا کنند. قیمت روز بلیط تهران استانبول از 5 میلیون تومان شروع می‌شود. البته بسته به نوع کلاس هواپیما (اکونومی و بیزینس) متفاوت است.

چگونه بلیط تهران استانبول را بخریم؟

علی بابا یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش بلیط تهران استانبول است. قبل از اینکه بلیط تهران استانبول را بخرید در علی بابا ثبت نام کنید جزو همسفر‌های علی بابا در هر سفر بشوید. بعد از اینکه کاربر علی بابا شدید می‌توانید به اتاق آبی در باشگاه همسفران بروید از کلی تخفیف برای هتل و بلیط تهران استانبول دریافت کنید.

اما برای خرید بلیط تهران استانبول در صفحه اصلی سایت از قسمت پرواز‌های خارجی مبدأ و مقصد را وارد کنید. چند روز قرار است در استانبول بمانید؟ تنها سفر می‌کنید یا با خانواده قبل از اینکه روی کلمه جست‌وجو کلیک کنید تاریخ رفت‌وبرگشت و تعداد مسافران را وارد کنید. بعد از جست‌وجو بلیط تهران استانبول علی بابا از شرکت‌های هواپیمایی مختلف به شما بلیط تهران استانبول را پیشنهاد می‌‌کنند.

در مرحله بعد اطلاعات خودتان و همسفرتان را وارد کنید. در آخرین مرحله هزینه بلیط تهران استانبول را بپردازید. اگر در پایان فراموش کرده‌اید که رسید بلیط را چاپ کنید. می‌توانید به بخش سفر‌های من بروید بلیط تهران استانبول را از این قسمت چاپ کنید.

تأثیر زلزله ترکیه روی قیمت بلیط تهران استانبول

چگونه بلیط را استرداد کنیم؟

برای سفر بلیط تهران استانبول سیستمی را انتخاب کرده‌اید یا بلیط تهران استانبول چارتری؟ اگر بلیط چارتری را انتخاب کرده‌اید. بلیط‌های چارتری قابل استرداد نیستند. اما برای استرداد بلیط سیستمی از قسمت درخواست استرداد بلیط تهران استانبول را استرداد کنید. البته قوانین استرداد برای شرکت هواپیمایی متفاوت است.

مثلا قوانین استرداد شرکت هواپیمایی قشم ایر به این شکل است. از زمان صدور بلیط تا ساعت 11 صبح سه روز به پرواز 40 درصد جریمه_  از ساعت 11 صبح 3 روز به پرواز تا 11 صبح 2 روز به پرواز 60 درصد جریمه _ از ساعت 11 صبح 2 روز به پرواز تا ساعت 1 11 روز به پرواز 80 درصد  جریمه _ از ساعت 11 صبح 1 روز به پرواز به بعد 100 درصد جریمه است.

میزان بار مجاز در پرواز تهران استانبول

میزان بار مجاز بلیط تهران استانبول به شرکت‌های هواپیمایی، مدل هواپیما، کلاس هواپیما، نرخ بلیط تهران استانبول و مسیر سفر بستگی دارد. اما میزان ‌بار مجاز برای کلاس پرواز اکونومی بین 25 تا 35 کیلوگرم است. قبل از پرواز با شرکت هواپیمایی تماس بگیرید. از میزان بار مجاز اطلاع پیدا کنید که در فرودگاه با مشکل روبه‌رو نشوید.

تأثیر زلزله روی قیمت بلیط تهران استانبول

زلزله ترکیه روی قیمت بلیط تهران استانبول تأثیر مستقیم داشته است. باعث افزایش قیمت بلیط تهران استانبول داشته است. بلیط تهران استانبول را مستقیم از سایت علی بابا بخرید.