جاروبرقی چند وات بخریم؟ / معرفی 10 تا از بهترین جاروبرقی از نظر وات

 

سال های مدیدی است که شرکت های تولید کننده جاروبرقی تلاش بی وقفه ای را برای آپدیت کردن محصولاتشان انجام می دهند تا بتوانند طبق آنها مشتریان خود را راضی نگه دارند. یکی از مؤلفه های اصلی که می توان گفت بدون اغراق برای همه کاربران بسیار مهم است وات یا همان قدرت موتور است. برخی از افراد در زمان خرید جاروبرقی با این چنین سؤالاتی مواجه می شوند که جاروبرقی چند وات بخریم؟ یا بهترین توان برای جاروبرقی کدام است؟ بهترین مدل جاروبرقی با توان مناسب کدام است؟ در این مطلب ما سعی کرده ایم تا مناسب ترین توان را که یک جاروبرقی ایدئال می تواند داشته باشد را به شما معرفی کنیم.

انواع جاروبرقی از نظر وات

جاروبرقی ها با توجه به عملکرد و کاربردی که دارند از توان و قدرت متغیری برای جارو کشیدن برخوردار هستند. برخی از جاروبرقی ها با داشتن ابعاد کوچکتر و همچنین توان کمتر بهترین مدل های خانگی به حساب می آیند. اما در مقابل مدل های صنعتی هستند که از طراحی بزرگتر با قدرت موتور بالاتری برخوردار هستند. انواع جاروبرقی از نظر وات عبارتند از

جاروبرقی بین 1200 تا 1500 وات

این نوع از جاروبرقی ها به دلیل موتور کوچکی که دارند معمولاً از قدرتی بین 1200 تا 1500 وات برخوردار هستند که می توانند بهترین تمیز کاری را در محیط های کوچک برای کاربران به دنبال داشته باشند.

البته این نوع از جاروبرقی ها به دلیل مکش کمی که دارند برای فرش هایی که تراکم الیاف در آنها کم است یک گزینه بسیار عالی است. چرا که به تار و پود فرش آسیبی وارد نمی کند.

جاروبرقی بین 1500 تا 2000 وات

توان بین 1500 تا 2000 یک قدرت موتور فوق العاده است که می تواند به خوبی از پس محیط شما با هر میزان آشغال و زباله ای بر آید. برخی از این نوع جاروبرقی ها به دلیل انرژی بسیار کمی که مصرف می کنند همچنان از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردار هستند. جاروبرقی هایی که از این توان مکش برخوردار هستند این امکان را برای کاربران ایجاد می کنند تا بتوانند حتی ریزترین زباله ها را که در لا به لای الیاف فرش گیر می کند نیز به خوبی جمع آوری کنند. جاروبرقی هایی که معمولاً بین 1500 تا 2000 وات قدرت دارند شامل مدل های سطلی هم می شوند که می توانند بهترین گزینه برای تمیز کردن محیط های بزرگ هم باشند.

جاروبرقی چند وات بخریم؟ / معرفی 10 تا از بهترین جاروبرقی از نظر وات

جاروبرقی بین 2000 تا 2200

جاروبرقی هایی که توان آنها بین 2000 تا 2200 وات است از قدرت مکش بالاتری به نسبت توان های کمتر برخوردار هستند که همین امر سبب شده تا شما بتوانید نشیمن خود را کاملاً تمیز و عاری از هر گونه کثیفی کنید. جاروبرقی هایی که توان مکش آنها بین 2000 تا 2200 وات است به دلیل مجهز شدن به سری های متنوع می توانند علاوه بر محیط نشیمن، کناره های سالن، درزهای مبل، پرده و انواع سطوح را نیز به خوبی تمیز کنند و اثری از زباله باقی نگذارند.

بهترین جاروبرقی از نظر وات

اگر بخواهیم بهترین جاروبرقی از نظر وات را معرفی کنیم کمی سخت خواهد بود، چرا که همه جاروبرق ها در نوع خود از لحاظ وات و قدرت دارای کارایی و عملکرد فوق العاده ای هستند. اما آمارها نشان می دهند که جاروبرقی هایی که از توان بین 2000 تا 2500 برخوردار هستند از محبوبیت بیشتری بین کاربران بهره مند شده اند. زیرا که این نوع از جاروبرقی ها با توجه به توان و قدرت بالایی که برای تمیز کاری دارند این امکان را برای کاربران ایجاد می کنند که بتوانند هر نوع کثیفی و زباله ای را به خوبی جمع آوری کنند و محیطی تمیز را برای افراد ایجاد کنند.

اکنون اگر قصد خرید جاروبرقی با بهترین توان و قدرت را دارید، می توانید در ادامه با همراه باشید. چرا که ما سعی کرده ایم تا بهترین مدل ها را از لحاظ به شما معرفی کنیم.

جاروبرقی چند وات بخریم؟ / معرفی 10 تا از بهترین جاروبرقی از نظر وات

SC4570، یکی از قدرتمندترین جاروبرقی های سامسونگ

جاروبرقی مخزن دار سامسونگ SC4570 از جمله مدل های خوش فروش سامسونگ است که با توجه به توان 2000 وات که دارد یک تمیز کاری بی نظیر را برای افراد به دنبال خواهد داشت. البته جدای از قدرت حیرت آوری که دارد مخزن دار بودن این جاروبرقی سبب شده تا کاربران با مشاهده پر شدن مخزن فوراً آن را خالی کنند و از کاسته شدن توان و قدرت آن جلوگیری کنند. حال اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی سامسونگ را دارید، مدل SC4570 یکی از برترین مدل های این شرکت است که می تواند فرایند تمیز کاری را به بهترین شکل ممکن برای کاربران به دنبال داشته باشد.

جاروبرقی بوش BGN22200، بهترین مدل با 2200 وات

مدل BGN22200 از قدرتمندترین جاروبرقی های بوش با حداکثر توان 2200 وات است که با توجه به این قدرت می تواند حتی ریز ترین زباله ها را که در بین الیاف قرار گرفته اند کاملاً جمع آوری کند. البته بهره مند شدن این جاروبرقی به فیلتر بهداشتی سبب شده تا هر گونه گرد و خاک موجود در هوا جذب آن شود و عمر موتور را از لحاظ توان مکش بالا ببرد. اما نکته قابل توجه این است که قیمت جاروبرقی بوش اصل آلمان به نسبت سایر برندهای موجود در بازار صرف هزینه بیشتری را می طلبد که در ثبت سفارش نهایی حتماً باید آن را مَد نظر داشته باشید.

مناسب ترین توان مکش با جاروبرقی ال جی VK69662N

سابقه ال جی در تولید جاروبرقی را می توان از روی مدل های متنوعی که عرضه کرده است به خوبی مشاهده کرد. جاروبرقی ال جی VK69662N یکی از مدل های خوش فروش این شرکت که از توان 1600 وات برخوردار است. طبق این توان شما می توانید برای تمیز کاری نشیمن های کوچک و متوسط از آن استفاده کنید و بهترین نتیجه را نیز مشاهده کنید.

لازم به ذکر است مخزن دار بودن این جاروبرقی موجب شده تا شما بتوانید در صورت پر شدن مخزن، نسبت به خالی کردن آن اقدام کنید تا توان دستگاه حین جارو کشیدن کم نشود. البته برخورداری این جاروبرقی به فیلتر بهداشتی میکروفیلتر از دیگر مواردی است که سبب شده تا هر گونه گرد و غبار موجود در هوا جذب شود و به نحوی از ورود آنها به داخل موتور و کاهش توان دستگاه جلوگیری کند.

VX9-2-OKO، از بهترین های آاگ از لحاظ وات

جاروبرقی AEG مدل VX9-2-OKO را می توان به عنوان یکی از بهترین های این شرکت است که بیشترین وات جاروبرقی را برای یک فرایند بی عیب و نقص به خود اختصاص داده است. توان مکشی که این قدرتمندترین جاروبرقی آاگ به آن مجهز شده است 2200 وات است که طبق آن افراد می توانند سالن های بزرگ را نیز بدون نگرانی از بابت کم شدن مکش دستگاه به خوبی تمیز کنند و اثری از هیچ گونه زباله و آشغالی باقی نگذارند. نا گفته نماند علاوه بر توان بالای مکش این جاروبرقی دارای قابلیت های دیگری نیز برای یک تمیز کاری ایدئال است که در صورت تمایل به کسب اطلاعات درباره آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی آترین پلاس سر بزنید.

توان 1900 وات با جاروبرقی پاناسونیک MC-CG711

جاروبرقی پاناسونیک MC-CG711 را می توان یکی از بهترین جاروبرقی از لحاظ وات معرفی کنیم. وات یا همان توان موتوری که پاناسونیک برای این مدل جاروبرقی در نظر گرفته است برابر است با 1900 وات که با توجه به ابعاد و امکاناتی که دارد در نوع خود بی نظیر است. بر حسب این توان شما می توانید در هنگام جارو کشیدن حتی کثیف ترین محیط ها نیز مشکلی نداشته باشید. به طوری که حتی ذره ای زباله را نیز باقی نگذارید. یکی از مهم ترین مواردی که موجب شده تا از این توان در هنگام جارو کشیدن کم نشود تعبیه شدن فیلتر بهداشتی آنتی باکتریال است. عملکرد این فیلتر به گونه ای است که هر گونه گرد و خاک ناشی از محیط را به خود جذب کرده و از ورود آنها به داخل موتور جلوگیری می کند. این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید عمر موتور دستگاه را در طولانی مدت افزایش دهید.

2200 وات توان مکش با جاروبرقی فیلیپس FC9170

فیلیپس یکی از کمپانی مشهور جهانی است که هر ساله قدرتمندترین جاروبرقی از لحاظ وات و دیگر فناوری ها را به مشتریان خاص خود هدیه می کند. مدل FC9170 یکی از مدل های بسیار محبوب و پر فروش این شرکت است که از توان 2200 وات بهره مند شده است.

با در نظر گرفتن این توان، افراد در هنگام جارو کشیدن با کاهش قدرت مکش مواجه نخواهند شد و به نوعی می توانند بهترین تمیز کاری را برای خود رقم بزنند. همچنین شما می توانید حتی گرد و خاکی را که در گوشه و کنار سالن گیر کرده اند را نیز به بهترین نحو ممکن تمیز کنید.

مکش ایدئال با BGL8100

تبحر بوش در ساخت جاروبرقی هایش را می توان از روی فناوری ها و توانی که برای محصولاتش در نظر می گیرد به خوبی درک کرد. جاروبرقی بوش BGL8100 از دیگر مدل های جدید این کمپانی است که به توان 1800 وات مجهز شده است. اگر توانمندی ها و کارایی های این جاروبرقی را در نظر بگیریم، می توان گفت بهترین قدرت برای یک تمیز کاری بی قید و شرط است.

2000 وات قدرت در VC20M257AWR

سال های مدیدی است که سامسونگ در تلاش است تا بتواند با عرضه بهترین مدل از جاروبرقی سهم بیشتری از بازار جهانی را نصیب خود کند. جاروبرقی سامسونگ VC20M257AWR از دیگر مدل جاروبرقی های سامسونگ است که 2000 وات قدرت برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به این میزان قدرت، شما این امکان را خواهید داشت تا محیط خود را کاملاً تمیز کنید و اثری از آشغال و زباله باقی نگذارید.

بیشترین وات جاروبرقی با VC5420

جاروبرقی ال جی مخزن دار VC5420 دارای 2000 وات قدرت است که طبق آن کاربران می توانند هر گونه زباله و آشغالی را که در لا به لای الیاف فرش گیر کرده اند را به خوبی جمع کنید. جدای از سطح فرش، شما همچنین می توانید دیگر سطوح را نیز کاملاً از هر گونه کثیفی پاک کنید. البته این جاروبرقی ال جی دارای فیلتر بهداشتی نیز است که با جذب گرد و خاک مانع از کم شدن توان جاروبرقی می شود.

2510، بهترین جاروبرقی از نظر وات

اگر شما نیز از آن دسته کاربران هستید که علاوه بر در نظر گرفتن توان موتور، قیمت را نیز مهم می شمارید ما به شما جاروبرقی سامسونگ 2510 را پیشنهاد می کنیم. این محصول دارای 2000 وات قدرت است که سبب شده تا دستگاه بتواند بهترین عملکرد را در هنگام جارو کردن از خود نشان دهد. با توجه به این توان دیگر شما نگران جمع نشدن زباله های ریز نباشید. زیرا که 2000 وات قدرتی که این جاروبرقی دارد به خوبی از پس آنها بر می آید.

سخن پایانی

برای خرید هر یک از مدل های معرفی شده می توانید به فروشگاه اینترنتی آترین پلاس مراجعه فرمایید و با فروشندگان در تماس باشید تا بهترین مدل را متناسب به بودجه و کارایی مورد نیاز شما، معرفی کنند.