خرید بیل تراکتور

صنعت کشاورزی یک صنعت بسیار پرطرفدار و رو به پیشرفت است که توانسته است تاثیر چشم گیری در تغذیه و امور روزمره ی افراد داشته باشد یکی از ابزارهای این صنعت بیل جلو تراکتور اصفهان است که قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و تمام افراد با هر بودجه ای می توانند این محصول را تهیه و خریداری کنند و در راستای حوزه ی شغلی خود از آن استفاده نمایند و بدین ترتیب در شغل خود روز به روز پیشرفت چشم گیری داشته باشند.

خیلی از افراد با بیل جلو تراکتور کشت و صنعت اطلس آشنا نیستند ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ی کار این محصول را برای شما عزیزان شرح دهیم و نکات بسیار جامع و مهمی را در راستای مزایا معایب بیل جلو تراکتور برای شما عزیزان بازگو کنیم پس اگر دنبال یک بیل تراکتور مناسب هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیل جلوی تراکتور چیست

بیل جلوی تراکتور یکی از ادوات مهم تراکتور می باشد که در صنعت ساخت و ساز عمرانی و کشاورزی نقش بسیار اساسی دارد. این دستگاه به تراکتورهای مختلف وصل می شود و انواع مختلفی دارد. شرکت کشت و صنعت اطلس تولید کننده همه مدل های بیل تراکتور از جمله:

بیل تراکتور رومانی -  بیل تراکتور مسی فرگوسن جفت دیفرانسیل بیل تراکتور 285 475 399/4 399/2 800/4 800/2 485/4 485/2  475/4 475/ 2 

خرید بیل تراکتور دست دوم و غیره می باشد.

کیفیت و جنس مقاوم

یکی از معیارهای مهم شرکت بیل تراکتور کشت و صنعت اطلس تولید بیل جلوی تراکتور با کیفیت و مقاوم در عین حال قیمت ارزانتر می باشد. در کارخانه تولیدی این شرکت کارشناسان مختلفی از جمله مهندسین مکانیک و مهندسین تست ادوات صنعتی و کشاورزی با جدیت تمام همه استانداردهای لازم را بکار میگیرند ، تا با تولید بیل تراکتور های قابل قبول و ضمانتی در کیفیت ومقاومت بالا خیال خریداران را از همه لحاظ راحت کنند.

ویژگی های بیل تراکتورشرکت کشت و صنعت اطلس

یکی از فاکتور های مهم تولیدی این شرکت استفاده از آلیاژ های با کیفیت بالا و جنس مقاوم می باشد. فلزاتی از جمله فولاد و آهن که در کارخانه بیل تراکتور کشت و صنعت اطلس برای تولید بیل تراکتور برای انواع تراکتور ها تولید می شود دارای درجه کیفیی بسیار بالایی می باشند. درادامه تصاویری از قطعات بیل تراکتور را می بینید که تولیدی این شرکت می باشند.

01

 

حداکثر ارتفاع بارگیری تا 4 متر می باشد.

قابلیت باز و بسته شدن سریع باکت توسط یک نفر در عرض چند دقیقه

دارا بودن دو تکیه گاه برای نشیمنگاه بیل برای سهولت و راحتی در انجام کار با بیل تراکتور

استفاده از ورق های با کیفیت فوق العاده بالا

محکم کاری و فیتینگ بصورت کامل پین ها جهت جلوگیری از کوچکترین لقی

استفاده از پین های فولادین برشی مدل سی کا 45

مارپیچی کردن پین هاجهت روغن کاری و گریس کاری راحتتر

مورد استفاده قرار دادن شیلنگ های مرغوب با دولایه محافظ الیاف فلزی با مقاومت 330 بار فشار کاری

بست زدن به همه شیلنگ هاجهت جلوگیری از نشت روغن

استفاده از رنگ اپوکسی صنعتی دو جزئی موقع رنگ آمیزی بیل ها

ساخت ناخن های فولادین فورچ شده ضد سایش برای بیل های تراکتور

 

02

کیفیت ساخت بالا

در شرکت کشت و صنعت اطلس بیل تراکتور ها با رعایت همه استاندارد های بین المللی تولید می شوند. خرید فروش بیل تراکتور های این شرکت به صورت های مختلف انجام می شود. با توجه به کیفیت بالای ساخت بیل تراکتور های این شرکت صادرات بیل تراکتور به کشور های خارجی نیز در این شرکت رونق گرفته هست. در شرکت بیل تراکتور با دنیایی از بیل تراکتور مواجه می شوید از نحوه ساخت و کیفیت گرفته تا رنگی که برای آن استفاده می شود همگی زیر نظر متخصصین برجسته کشوری انجام می شود. یکی از پیامدهای کیفیت بالای ساخت بیل تراکتور اعتماد کشور های خارجی به این شرکت می باشد.

03

کاربرد بیل لودری تراکتور

 بیل لودری تراکتور در صنعت کشاورزی و ساخت و سازهای ساختمانی و عمرانی بسیار کاربرد ویژه ای دارد. مخصوصا اینکه لودرها قیمت بالا و اصطحلاک سنگین تری دارند استفاده از بیل لودری تراکتور ها بسیار مقرون به صرفه تر و با ارزشتر خواهد بود.

بیل تراکتور چهار جک کشت و صنعت اطلس

این نوع بیل تراکتور دارای 4 جک هیدرولیکی می باشد که در دوسمت می باشد این رو طرفی بودن با ایجاد و اعمال فشار متعادل در هر دو طرف می باشد. از بیل تراکتور های 4 جک به دلیل قدرت بالای آنها برای کارهای سنگینتر در امور کشاورزی و صنعتی استفاده می شود.

بسیاری از بیلهایی که در حوزه ی کشاورزی و ساختمان سازی فعالیت می کنند و بسیار کاربردی نیز هستند دارای 4 جک می باشندو این جکها به صورتی تعبیه شده اند تا بتوانند هر دو طرف تراکتور را مدیریت کنند و فشار و ضربه های ناشی از کار را به هر دو طرف منتقل کنند بدین ترتیب دیگر فشار تنها به یک طرف تراکتور وارد نمی شود و خطرات جبران ناپذیری به سیستم آن وارد نمی کند.

این نمونه از بیلها مزایای بی شماری دارند که ما در این بخش قصد داریم تا این مزایا را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا به راحتی و با آگاهی نسبت به تهیه و خرید آن اقدام نمایید به عنوان مثال تراکتورها به دلیل آن که بسیار بزرگ و غول آسا می باشند تعویض و جا به جایی قطعات جانبی آنها بسیار سخت است و نیاز به تخصص بسیار زیادی دارند بنابراین افرادی می توانند این تعویضها را انجام دهند که در این حوزه حرفه ای باشند و سالیان سال تخصص لازم را کسب کرده باشند همچنین قطعات جانبی این دستگاه ها به دلیل آن که بسیار سنگین می باشند باید توسط چندین نفر حمل شوند و تعویض گردند.

بیل تراکتور سه جک کشت و صنعت اطلس

این نوع بیل تراکتور ها دارای 3 جک هیدرولیکی می باشند و قدرت آنها نسبت به 4 جک کمتر می باشد. ولی قیمت ارزانتری هم دارد. به همین دلیل برای کارهای سبک مثل دامپروری از این نوع بیل تراکتور استفاده می شود.

شاسی تراکتور

شاسی یک تراکتور یکی از مهمترین قطعه تراکتور می باشد شاسی تحمل تمام سنگینی وزن تراکتور و ادواتی که به آن وصل میشه را متحمل می شود. علاوه بر این حفظ تعادل نیز گردن شاسی می باشد. پس در ساخت شاسی تراکتور ، شرکت های سازنده باید بیشتر دقت کنند. شرکت کشت صنعت اطلس یکی از تولید کنندگان شاسی های با کیفیت در کشور می باشد.شاسی هایی که در این تولید می شود توجه زیادی به کیفیت و حفظ تعادل شاسی می شود. چرا که تراکتورها در شیب های مختلف ممکنه به کار گرفته شوند.علاوه براین برعکس ماشین آلات دیگر تراکتور ها سنگینی زیادی متحمل می شوند بخاطر همین باید در انتخاب جنس این شاسی ها توجه ویژه ای شود. به همین دلیل در این شرکت برای ساخت شاسی تراکتور از جنس مقاوم و آلیاژ های با کیفیت استفاده می شود. این شاسی ها پشتیبانی و گارانتی چندین ساله شرکت را به همراه دارند.

سخن پایانی

شرکت تولیدی کشت و صنعت اطلس همواره با شماره تماس ها زیر و آدرس سایت بیل تراکتور در خدمت همه هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد جهت خرید بیل جلوی تراکتور و یا خرید شاسی تراکتور و ادوات کشاورزی می توانید با این شرکت در تماس باشید. جهت مطالعه اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه فرمایید.

https://biltractor.com

شماره تماس کارخانه :                     04445228805

شماره تماس مدیریت کارخانه :         09141810207