آموزش استفاده از chatgpt و7 روش کسب درآمد از چت gpt

حتما اخیرا در فضای مجازی یا با دوستانتان درباره کسب درآمد از چت gpt و حتی داشتن شغلی جدید با استفاده از ChatGPT مطالبی جسته گریخته شنیده‌اید؟ آیا می‌دانستید  تنها با به کارگیری صحیح از یک ربات در حوزه ی هوش مصنوعی می‌توانید درآمد داشته باشید؟ در این مقاله از همیارکریپتو برآنیم تا شما را با این ربات هوشمند و راه‌های کسب درآمد از چت gpt  آشنا کنیم. تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا دیدگاهتان نسبت به این موضوع بسیار جدید و ترند، باز شود.

 برای مشاهده ی مقالات هوش مصنوعی و همچنین آموزش فارکس رایگان به صورت صفر تا صد و کاملا رایگان در سایت همیار کریپتو بر روی لینک بزنید.

هوش مصنوعی ChatGPT چیست؟

امروزه موضوع هوش مصنوعی ChatGPT به یکی از داغ‌ترین موضوعات در فضای اینترنت تبدیل شده است. نحوه کار با این ربات چت یا هوش مصنوعی بسیار ساده است، کافی است تا یک عبارت یا کلمه را به او بگویید. سپس این چت‌بات با استفاده از مدل زبان بسیار پیشرفته‌ای که دارد کلمات بعدی را حدس می‌زند. اما چطور می‌شود با این ربات هوشمند کسب درآمد کرد؟

یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین راه‌های کسب درآمد از چت gpt، تولید محتوا در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی است. متن‌هایی که توسط ربات چت جی پی تی نوشته می‌شوند دقت بسیار بالایی دارند. اما این تنها راه درآمدزایی با ChatGPT نیست در ادامه قصد داریم به معرفی راه‌های مختلف برای کسب درآمد از چت gpt بپردازیم.

چگونه با چت GPT کار کنیم؟

خبر خوب این است که فعلاً استفاده از این چت‌بات رایگان است اما ممکن است در آینده با سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ این ربات هوشمند، خدمات را به صورت پولی ارائه دهد. پس تا فرصت دارید کار با این ربات را شروع کرده و از فرصت باقی‌مانده برای کسب درآمد از چت gpt استفاده کنید.

در اصل این چت‌بات بر اساس آموزش‌هایی که دیده است می‌تواند با بازخورد انسانی (RLHF) به سؤالات انسان جواب دهد. در واقع RLHF یک لایه اضافه و بسیار خلاقانه است برای درک و شرکت در مکالمات طبیعی انسان‌ها است. اگر به دنبال کسب درآمد با ChatGPT هستید باید اطلاعات شفافی به او ارائه دهید و از دستورالعمل‌های استفاده از آن پیروی کنید.

دو نکته مهم هنگام کار با ربات هوشمند chatgpt فراموش نکنید:

  1. هنر سؤال پرسیدن داشته باشید و سعی کنید سؤالات را به صورتی طرح کنید که به نتیجه درست برسید.
  2. همیشه اطلاعات به دست آمده از این هوش مصنوعی را راستی‌آزمایی کنید زیرا ممکن است پاسخ‌های درستی به شما ارائه ندهد.

3

7 روش کسب درآمد از چت GPT

امروزه راه‌هایی برای کسب درآمد از چت gpt وجود دارد که باور آن برای نسل‌های قبل دشوار است. به طور مثال چت‌بات ChatGPT می‌تواند شما را با استفاده از روش‌های زیر به درآمد بالایی برساند. چیزی که تا چندین سال قبل تخیلی و باورنکردنی بود. در ادامه چند روش مهم کسب درآمد توسط این هوش مصنوعی را به شما معرفی می‌کنیم.

 صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین صرافی ها برای ایرانیان در حوزه ی ارز دیجیتال و فارکس می باشد.

1-فیلم ساختن با چت gpt

با استفاده از ChatGPT می‌توانید ویدئوهای طولانی را به قسمت‌های کوچک‌تر و قابل پخش تبدیل کرد. این چت‌بات تمام محدودیت‌ها را برای تولید ویدئو و کسب درآمد از بین برده است. پس اگر می‌خواهید ویدئویی برای معرفی محصولات، بازاریابی و دمو بسازید این ربات هوشمند به شما کمک می‌کند.

همین‌طور شما می‌توانید ویدئوهای آموزشی خود را با کمک این چت‌بات بسازید. بسیاری از کاربران با مشکلات صداگذاری در ویدئوهای آموزشی روبرو هستند که با استفاده از این فناوری به راحتی قابل‌حل است. با نوشتن اسکریپت می‌توان متن را به گفتار تبدیل کرد و سپس یک صداگذاری حرفه‌ای انجام داد.

2-محتوانویسی به روش کپی‌رایتینگ با چت جی پی تی

در زمینه سئو سایت و محتوانویسی به دو روش می‌توان متن‌ها را تهیه کرد. برخی از افراد محتوا را با تیترهای جذاب و چالش‌برانگیز می‌نویسند. برخی دیگر نیز با استفاده از کپی‌رایتینگ متن‌ها را بازنویسی می‌کنند. برای کسب درآمد از چت gpt می‌توانید از سرویس کپی‌رایتینگ موجود در آن استفاده کنید.

3-انتشار کتاب‌های الکترونیکی با چت gpt

شاید باورش برای شما سخت باشد اما کافی است تا ایده‌ها و تخیلات خود را به این ربات هوشمند بگویید و سپس به آن‌ها نظم دهید. در کمال ناباوری خواهید دید که کتاب الکترونیکی شما ساخته خواهد شد و فقط باید آن را منتشر کنید. کتاب “Timeless” با ژانر عاشقانه توسط ChatGPT نوشته شده است.

4-با ChatGPT نام و شعار تجاری خلق کنید.

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد با ChatGPT خلق نام یا شعار تجاری است. در این حالت باید اطلاعات اولیه مانند جامعه هدف، ویژگی‌ها و موقعیت مکانی را به ربات اعلام کنید تا با استفاده از هوش مصنوعی خود به شما نام یا شعار مناسب را اعلام کند.

شما می‌توانید از میان لیستی که به شما پیشنهاد داده می‌شود نام یا شعار دلخواه خود را انتخاب کنید. پس به همین راحتی می‌توانید درآمدی بسیار بالا کسب کنید. چت‌بات ChatGPT اینجاست تا شما به راحتی آب خوردن پول درآورید!

فراموش نکنید قبل از قطعی کردن انتخاب خود آن را در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی بررسی کنید تا تکراری نباشد. البته در برخی از سایت‌های مربوط به شرکت‌ها و نام‌های تجاری هم می‌توان میزان یونیک بودن نام را مورد سنجش قرار داد.

5-ترجمه متون مختلف با ChatGPT

با استفاده از سرویس ترجمه ChatGPT به سرعت می‌توانید متن‌ها، دفترچه توضیحات، کتابچه‌ها و کاتالوگ‌ها را ترجمه کنید. دیگر منتظر چه فرصتی برای کسب درآمد از چت gpt هستید؟ در این ربات می‌توانید زبان‌های مختلف موجود در دنیا را به یکدیگر ترجمه کنید.

6-وبلاگ‌نویسی با ChatGPT

با ارائه یک دستورالعمل جامع و کامل به ChatGPT به سادگی می‌توان محتوای مناسب برای یک وبلاگ را تولید کرد. هر چه جزئیات بیشتر و دقیق‌تری را به این ربات هوشمند بدهید محتوای باکیفیت‌تری را به شما تحویل می‌دهد.

7-تولید محتوا با ChatGPT برای شبکه‌های اجتماعی

همان‌طور که می‌دانید امروزه مشاغل زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند که نمی‌توان سقفی برای درآمد آن‌ها در نظر گرفت. پس اگر می‌خواهید توییت‌های پول‌ساز، پست‌های اینستاگرام جنجالی، مقالات جامع لینکدین یا حتی محتوا برای تیک‌تاک ایجاد کنید، ربات هوشمند ChatGPT در خدمت شماست.

سخن آخر

در این مطلب به چندین کسب درآمد از چت gpt اشاره کردیم. مشاهده کردید که کسب درآمد به این روش چقدر آسان و راحت است. تنها باید هنر سؤال پرسیدن را یاد بگیرید و جزئیات دقیقی را در اختیار چت‌بات قرار دهید. توجه داشته باشید با اینکه ChatGPT هوش مصنوعی بسیار دقیقی است اما امکان اشتباه نیز دارد. با سرعتی که این ربات اطلاعات را آماده می‌کند، بروز هرگونه ایراد یا اشتباه طبیعی است اما در هر حال، باید قبل از استفاده از هر مطلب تولید شده، آن را به دقت بررسی کنید.

البته برای استفاده از ChatGPT در کشور ایران محدودیت‌هایی وجود دارد که ممکن است دست‌وپای شما را برای کسب درآمد دلاری ببندد. اما باز هم می‌توان به این روش درآمدزایی کرد.

در کنار چت جی پی تی که پدیده ای نوظهور و در حال پیشرفت می باشد، روش های قدیمی و معتبر تری نیز برای کسب درآمد دلاری وجود دارد.

از بهترین نمونه های آن فعالیت در بازار ارز دیجیتال و فارکس را می توان نام برد.

با توجه به نیاز مبرم به آموزش جهت حضور در هر دو حوزه ی ارز دیجیتال و فارکس، همیار کریپتو به عنوان قوی ترین تیم آموزشی با بهره گیری از تریدرهای حرفه ای و صاحب سبک ارز دیجیتال و فارکس، راه را برای حضور در بازارهای مالی مذکور هموار نموده است.

می توانید اطلاعات جامع و کاملتری راجع به دوره فارکس و آموزش ارز دیجیتال را در وب سایت همیار کریپتو مشاهده نمایید.

2

ارتباط با همیار کریپتو

برای ارتباط با همیار کریپتو می‌توانید به سایت مجموعه به آدرس زیر مراجعه و یا همیار کریپتو را در گوگل سرچ کنید.

www.hamyarcrypto.com

تماس با مشاوران همیار کریپتو:  91691614-021