تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

سامسونگ از برندهای معروف و پرطرفدار در بین کاربران است. این برند از بهترین و با کیفیت ترین قطعه ها در ساخت دستگاه لباسشویی بهره می گیرد. چنان چه افراد روش درست استفاده از لباسشویی را ندانند احتمالا سبب آسیب رساندن به برخی از قطعات در لباسشویی می شوند. لازم است در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد به مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد مراجعه نمایید.

4

اختلالات رایج در دستگاه لباسشویی سامسونگ

 ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند به علل مختلفی خراب شود. اغلب این خرابی ها بسیار شایع هستند و رفع آن ها نیاز به علم و تخصص بالا دارد. در زیر به بعضی از ایراداتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی سامسونگ پیش بیاید اشاره می نماییم:

درب دستگاه لباسشویی بسته نمی شود و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

اگر درب ماشین لباسشویی بسته نمی شود این ایراد می تواند مربوط به اجزای مختلف قفل درب دستگاه باشد. اگر هر یک از این بخش ها ایراد داشته باشند می توانند در عملکرد کلی قفل درب لباسشویی اختلال ایجاد نمایند و سبب شوند تا درب دستگاه بسته نشود.

 به طور معمول اگر میکروسوییچ ها در لباسشویی سامسونگ خراب شوند نیز سبب می شوند تا درب لباسشویی بسته نشود. باید بدانید برخی دیگر از قسمت های دستگاه نیز می توانند سبب ایجاد این مساله شوند. برای مثال اگر زبانه درب اشکال داشته باشد و یا این که قفل درب خراب باشد این مساله به وجود می آید. مورد دیگری که باید در این جا بررسی شود مربوط به سیستم قفل درب دستگاه است که باید به درستی چک شود.

 در نظر داشته باشید که اگر برد کنترل در ماشین لباسشویی خراب باشد این مساله رخ می دهد. لازم است که برای بررسی تخصصی با تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

5

کار نکردن دکمه استارت

اگر دکمه استارت در دستگاه لباسشویی به درستی کار نمی کند لازم است که برای رفع این عیب از طریق تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد اقدام کنید.

 در ابتدا لازم است که قفل کودک در دستگاه را وارسی نمایید و از فعال نبودن آن اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعدی لازم است که دکمه های لباسشویی را چک کنید که گیر نیفتاده باشند. در گام بعد لازم است که از متصل بودن جریان برق در دستگاه مطلع شوید.

 در آخرین مرحله لازم است که قطعه های مختلفی مانند کنترل پنل، میکروسوییچ های درب و برد الکترونیکی بررسی شوند. در صورتی که هر یک از این قطعات خراب باشند لازم است که عوض شوند.

امکان دارد زمانی که می خواهید کار شست و شوی لباس ها را شروع نمایید و یا بعد از اتمام شستن متوجه شوید که درب دستگاه قفل شده است. در نظر داشته باشید که دلایل قفل شدن لباسشویی می تواند به سبب برخی از موارد باشد. به عنوان مثال اگر آب لباسشویی تخلیه نمی شود و یا قفل کودک فعال شده است این مساله پیش می آید. همچنین اگر میکروسوییچ های درب لباسشویی تخریب شده اند نیز این چالش به وقوع می پیوندد. در این جا لازم است که تعمیرکاران مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد مساله را به صورت تخصصی رفع نمایند.

تخلیه نشدن آب توسط دستگاه لباسشویی سامسونگ

 اگر ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی کند این یک مشکل جدی است که باید برای برطرف آن اقدام کرد. از مهم ترین دلایلی که سبب می شود تا دستگاه لباسشویی نتواند آب را به خوبی تخلیه نماید خرابی در پمپ تخلیه می باشد. با این وجود علل دیگری نیز سبب می شوند آب در دستگاه لباسشویی سامسونگ جمع شوند. برای مثال اگر فیلتر یا پمپ تخلیه دچار هر گونه کثیفی یا آلودگی باشند این مساله رخ می دهد. از طرف دیگر چنان چه شلنگ تخلیه آب بسته شده باشد و یا دچار خمیدگی یا پارگی باشد نیز این موضوع پیش می آید.

6

حرکت نکردن دیگ لباسشویی و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

اگر دیگ لباسشویی سامسونگ نمی چرخد لازم است که برای عیب یابی آن اقدام نمایید. باید بدانید که این مساله می تواند به سبب برخی علل ایجاد شود.

 برای مثال اگر تسمه ها خراب باشند و یا موتور دچار نقص فنی شده باشد این اشکال برای دستگاه لباسشویی رخ می دهد. همچنین اگر سوییچ های درب دستگاه و یا قفل درب خراب شده باشند سبب می شوند تا دیگ لباسشویی نچرخد. لازم است بدانید که فرسودگی تسمه ها و یا قرار دادن بیشتر از اندازه البسه در ماشین لباسشویی می تواند سبب رخداد این موضوع شود. در هر صورت لازم است که برای یافتن ایراد به مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد رجوع نمایید.

نشت دادن آب از لباسشویی و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

 اگر دستگاه لباسشویی نشتی آب دارد لازم است که موارد مختلفی در آن توسط مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد بررسی شوند.

 در ابتدا باید اتصال های دستگاه را چک کنید. در مرحله بعدی لازم است که درون شلنگ را به علت وجود هر گونه گرفتگی بررسی نمایید.

 در گام بعدی لازم است که لاستیک اطراف درب دستگاه را چک کنید. باید بدانید که اگر مدت زمان طولانی است که از لباسشویی استفاده می نمایید به احتمال زیاد لاستیک دور درب فرسوده شده است. بنابراین لازم است که برای تعویض آن اقدام نمایید.

 در نظر داشته باشید که اگر بیشتر از حد لازم از مواد تمیز کننده و یا پودرهایی که نامناسب هستند بهره می برید این امر نیز می تواند سبب سر ریز شدن آب و نشتی شود.

لرزش و تکان خوردن زیاد و بیش از اندازه توسط ماشین لباسشویی سامسونگ

 اگر متوجه شدید که دستگاه لباسشویی بیش از اندازه تکان می خورد و ارتعاش دارد لازم است که برخی از عیوب ایجاد کننده این اشکال بررسی شوند.

لازم است بدانید که اگر بیش از حد لازم بارها را داخل دستگاه قرار داده اید این مساله می تواند بر روی لرزش و ارتعاش دستگاه تاثیر عمده ای بگذارد. بنابراین لازم است که بارها را کم کنید و آن ها را به صورت متوازن و متعدل در دستگاه پخش نمایید.

 در مرحله بعدی لازم است که از تنظیم بودن پایه ها اطمینان کسب نمایید. چنان چه پایه ها به درستی تنظیم نشده اند باید برای رفع آن اقدام نمایید.

 همچنین اگر فنرها یا کمک فنرها در لباسشویی به اشکال خورده اند باید تعمیر شوند. تسمه لباسشویی از دیگر بخش های مهم در دستگاه است که اگر خراب شود می تواند سبب مرتعش شدن لباسشویی شود.

صداهای ناهنجار از دستگاه و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

اگر از لباسشویی سامسونگ صداهای زیاد و بیش از اندازه لازم به گوش می رسد باید عیب اصلی را پیدا کرد. این مساله می تواند به علت خرابی در بالشتک موتور، کمک فنرها و تسمه باشد. همچنین اگر یک جسم خارجی در شلنگ گیر کرده باشد این موضوع پیش می آید. اگر پمپ تخلیه نیز ایراد داشته باشد سبب شنیده شدن صداهای ناهنجار می شود.

 در این جا لازم است که بارهای لباسشویی را چک نمایید و در صورت زیاد بودن آن ها را کاهش دهید. همچنین باید از تراز بودن پایه های دستگاه اطمینان پیدا کنید.

نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد برخی از ارورهایی که امکان دارد برای دستگاه لباسشویی سامسونگ پیش بیاید صحبت کردیم. لازم است که در صورت بروز هر مشکل با مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص به محل مورد نظر شما رجوع نمایند و به رفع ایراد بپردازند.