کاهش هزینه‌های سفر و تفریح با لحظه آخر

با توجه به بالا بودن هزینه‌های سفر اعم از بلیط، خورد و خوراک، هتل یا محل اقامت، برخی از افراد فکر سفر و گردش را از ذهن خود بیرون می‌کنند یا در سال به دفعات کم، سفری را آغاز می‌کنند. برخی از افراد نیز برای کاهش هزینه‌های خود کمپ می‌زنند یا دیگر اقدامات لازم را انجام می‌دهند. اما چگونه می‌شود از یک سفر ایده‌آل و لاکچری بهره برد و در عین حال هزینه کمی را صرف سفر کرد؟

لحظه آخر دات کام با سابقه‌ای بیش از یک دهه، در حال فعالیت در زمینه ارائه تورهای متنوع با قیمت‌های استثنایی است و تورهای عالی و شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد تا بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده، با کمترین مبلغ به یک سفر رویایی و باکیفیت بروید.

چرا لحظه اخر دات کام را انتخاب کنیم؟

داشتن امنیت و آرامش در تور مسافرتی و دریافت خدماتی مناسب از نظر هتل و محل اقامت، کیفیت غذاها، برنامه‌ریزی منظم و بازید از مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر مقصد، از مواردی است که در هر توری نمی‌توان یافت. تورهای ارائه شده در مجموعه لحظه آخر دات کام، تمامی امکانات و خدمات ارائه شده متناسب با سلیقه مسافران است تا بتوانند با پرداخت مبلغی مناسب و مقرون‌به‌صرفه از یک سفر خاطره‌انگیز لذت ببرند. برای انتخاب توری مناسب و ایده‌آل با توجه به سلیقه شخصی، می‌توان تمامی قیمت‌ها را از کمترین تا بیشترین مرتب کرد و با هم مقایسه نمود. همچنین انتخاب مدت زمان اقامت، آژانس مسافرتی، ایرلاین مورد نظر و... همگی بر عهده گردشگران است تا بتوانند با توجه به نیاز خود، هر کدام را انتخاب کنند.

کاهش هزینه‌های سفر و تفریح با لحظه آخر

محبوب ترین تورهای داخلی از نظر کاربران لحظه آخر

در مجموعه لحظه آخر دات کام، افراد مقاصد مختلفی را برای تورهای خود انتخاب می‌کنند. شهرهایی نظیر مشهد، اصفهان، شیراز، کیش، قشم، کاشان و... وجود دارند که از پر مخاطب‌ترین و محبوب‌ترین آنها می‌توان به جزایر زیبای کیش و قشم و همچنین چابهار اشاره کرد.

تور کیش لحظه آخر

جزیره زیبا و دل‌انگیز کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد برای سفرهای دسته جمعی خانوادگی و دوستانه است. این جزیره جذاب با داشتن تفریحاتی لاکچری و پر هیجان توانسته گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جذب کند. جزیره کیش با داشتن مکان‌های تفریحی و تاریخی بسیار نظیر قلعه جنی، شهر باستانی حریره، اسکله برزرگ تفریحی کیش، موزه خلیج فارس، آب انبار دو قلو، باغ مجسمه و باغ پرندگان، پارک دولفین، خانه مردم شناسی و... که در برنامه تور کیش لحظه آخری هستند، توانسته مورد استقبال گردشگران و تورهای گردشگری قرار بگیرد.

تور قشم لحظه آخر

جزیره قشم علاوه‌بر داشتن تفریحات آبی جذاب نظیر عواضی و وجود مکان‌های دیدنی نظیر جنگل حرا، دره ستارگان و...، مراکز خرید بسیاری دارد. این مراکز خرید که کالاها و اجناس باکیفیت و اورجینال بسیاری را عرضه می‌کنند از قیمت‌های بسیار عالی و باورنکردنی برخوردار هستند. می‌توان با سفر به جزیره قشم هم از تخفیفات عالی این جزیره استفاده کرد و هم از تورهای مقرون‌به‌صرفه لحظه آخر نهایت لذت را برد.

تور چابهار لحظه آخر

چابهار که در سیستان و بلوچستان قرار دارد، توانسته با امکانات و جاذبه‌های دیدنی خود، طرفداران زیادی را جذب کند و یکی از مقاصد محبوب برای ایرانیان و گردشگران مجموعه لحظه آخر باشد. در برنامه تورهای این منطقه زیبا و جذاب می‌توان به مکان‌هایی نظیر کوه مریخی‌ها، غارهای سه گانه تیس، بندر گواتر، تالاب لیپار، کوه گل افشان و... سر زد و از دیدن این همه زیبایی لذت برد.

ارزان ترین مقاصد خارجی لحظه آخر

در مجموعه لحظه آخر دات کام، شهرهای مختلفی در برنامه تورهای گردشگری قرار می‌گیرد و با ارائه خدماتی مناسب، یک تور جذاب و پرشور تدارک دیده می‌شود. از بین تمامی شهرهای مورد نظر، می‌توان از نظر قیمتی مناسب، اما کیفیت عالی به شهرهای وان، تفلیس، باتومی و استانبول اشاره کرد.

تور وان لحظه آخر

شهر وان ترکیه با داشتن آب‌و‌هوایی مطبوع و سواحل زیبا توانسته نظر گردشگران و مسافران ایرانی را به خود جلب کند. قطعاً سفر به شهر وان می‌تواند هزینه‌بر باشه که می‌توان با تهیه تور وان از مجموعه لحظه آخر، از میزان خرج و مخارج و هزینه نهایی خود کم کرد.

تور تفلیس لحظه آخر

شهر تفلیس که پایتخت گرجستان است نیز تورهای مسافرتی بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند و سالانه تعداد بسیار زیادی تور، راهی این شهر زیبا می‌شوند. مجسمه مادر، پل صلح، خیابان روستاولی، برج ساعت، کلیسای جامع تثلیث، مسجد جامع تفلیس، معبد سامتاورو و... از مکان‌های زیبای تفلیس هستند که مورد علاقه گردشگران بوده و باید در برنامه تورهای مسافرتی باشند.

تور باتومی لحظه آخر

شهر باتومی نیز از دیگر شهرهای محبوب در بین گردشگران و مسافران ایرانی است که تورهای باکیفیت با قیمتی مناسب راهی این شهر زیبا می‌شوند. در برنامه تورهای جذاب و پرشور لحظه آخر، جاذبه‌های دیدنی بسیاری مثل مجسمه علی و نینو، سواحل زیبا و بکر، دریاچه نوری گلی، آبشار ماخونتسی، باغ گیاه شناسی، دلفیناریوم و... وجود دارد.

تور استانبول لحظه آخر

شهر استانبول به دلیل محبوبیت بسیاری که هم بین ایرانیان و هم بین گردشگران کشورهای دیگر دارد، امکانات تفریحی و مکان‌های اقامتی خود را ارتقا داده تا گردشگران بتوانند سفری مناسب و باکیفیت را داشته باشند. تورهای موجود در مجموعه لحظه آخر، از این امکانات نهایت استفاده را می‌کنند تا بتوانند یک سفر مهیج و جذاب را برای مسافران تدارک ببینند.

کاهش هزینه‌های سفر و تفریح با لحظه آخر

تورهای لحظه آخری تا چند درصد تخفیف دارند؟

تورهای متنوعی در مجموعه لحظه آخر دات کام موجود است. اما تورهای لحظه آخری شامل تورهایی هستند که ظرفیت محدودی دارند و اکثر بلیط‌های آن رزرو شده‌اند. در این خصوص، برای آن دسته از بلیط‌های باقی مانده یک تخفیف استثنایی درنظر گرفته می‌شود تا مسافران بتوانند در این قیمت مناسب استفاده کنند. این تورهای متنوع و موجود دارای تخفیفات متفاوتی هستند که از 20 درصد تا 70 درصد می‌توانند متغییر باشند.

سخن پایانی

یکی از راه‌های کاهش هزینه برای داشتن سفری مقرون‌به‌صرفه اما باکیفیت، استفاده از تخفیفات تورهای لحظه آخری است. در مجموعه لحظه آخر، تورهای متنوع و باکیفیت بسیاری ارائه می‌شود که شهرهایی نظیر مشهد، چابهار، کیش، پوکت، اصفهان، قشم، باتومی، استانبول، آمستردام، دبی، بانکوک و... را مقصد خود قرار می‌دهند. از محبوب‌ترین آنها می‌توان به وان، تفلیس، استانبول، چابهار، جزایر کیش و قشم و... اشاره کرد که از ارزان‌ترین مقاصد هستند. سفر به کشور ترکیه و گرجستان نیازی به ویزا ندارد که همین امر هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد؛ چراکه تنها با داشتن یک پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار می‌توانید با تورهای لحظه آخری راهی این شهرها شوید.