برای ویزای تایلند چقدر باید هزینه‌کرد؟

هر سفری لوازم مخصوص خودش را دارد. باید لوازم مخصوص آن سفر را داخل کوله‌پشتی گذاشت، سفر به سمت مقصد را شروع کرد. به نظر شما لوازم سفر به گیلان با سفر به تایلند یکسان است؟ به‌احتمال خیلی زیاد جواب این سوال را نه گفته‌اید. در سفر به گیلان وسایلی مانند ( منقل، باشت، چادر ) لازم است. چه وسایلی را در سفر به تایلند باید داخل کوله‌پشتی بگذاریم؟ لباس و کفش یا لوازم بهداشتی را داخل کوله‌پشتی قرار دهیم. در سفر به تایلند علاوه بر لباس یا کفش، باید قبل سفر ویزا تایلند را بخریم. پس یکی از تجهیزات مهم سفر به تایلند، ویزا تایلند است. با من همراه باشید که درباره صفر تا صد ویزا تایلند صحبت کنیم.

اگر به کشورهای همسایه یا به دورترین کشور در جنوب کره زمین سفرکرده باشید، قبل از سفر باید درخواست ویزا بدهید. ویزا در واقع مجوز ورود به کشورهای دیگر است. دولت تایلند برای مسافرانی که قصد سفر به این کشور را دارند، ویزا تایلند را صادر می‌کنند. اما در سفر به گیلان این طور نیست، بیشتر از ویزا به زمان برای رانندگی در دل جاده‌های شمال نیاز دارید.

ویزا تایلند، تحصیلی یا تفریحی؟

ویزا تایلند انواع مختلفی دارد که مسافران در زمان سفر، بر اساس نوع هدف سفر یکی از انواع ویزا تایلند را انتخاب می‌کنند. در ادامه درباره انواع ویزا تایلند صحبت می‌کنیم.

_ ویزا توریستی

ویزا تایلند توریستی باهدف تفریح در این کشور برای مسافران صادر می‌شود. مسافران با ویزا تایلند توریستی، در تایلند نمی‌توانند به کار یا زندگی بپردازند. این ویزا تایلند در 60 روز برای گردشگران صادر می‌شود.

_ ویزا تحصیلی

ویزا تحصیلی برای دانشجویان یا کسانی که برای شرکت در دانشگاه، دوره‌های آموزشی به تایلند می آیند، صادر می‌شود. قیمت این ویزا تایلند 32 دلار است.

برای ویزای تایلند چقدر باید هزینه‌کرد؟

_ ویزا کار

اگر باهدف راه‌اندازی کسب‌وکار جدید به تایلند می‌روید، باید درخواست ویزا تایلند کاری بدهید. این ویزا تایلند به دو نوع صادر می‌شود:

نوع اول: ویزا یکبار ورود 90 روزه

نوع دوم: ویزا چند بار ورد یک‌ساله

روش‌های اخذ ویزا تایلند

پس تا به این جای کار متوجه شدیم که برای سفر به تایلند، باید درخواست ویزا تایلند بدهیم. به دو روش می‌توانید ویزا تایلند را درخواست بدهید. دو روش برای اخذ ویزا تایلند چیست؟ در روش اول برای اخذ ویزا تایلند به سفارت تایلند در ایران می‌روید، حضوری درخواست ویزا تایلند را می‌دهید. در روش دوم به سایت علی‌بابا می‌روید، ویزا تایلند را از علی‌بابا درخواست می‌دهید. شما کدام یک از این روش‌ها را برای درخواست ویزا انتخاب می‌کنید؟

درخواست حضوری ویزا تایلند

سفارت تایلند در تهران، خیابان بهارستان قرار دارد. سفارت تایلند فقط در تهران است. قبل از سفر به تهران برای درخواست ویزا تایلند با سفارت تایلند تماس بگرید. در روز مشخص برای درخواست ویزا به تهران بیاید، مدارک لازم را برای ویزا تایلند به سفارت خانه تایلند تحویل بدهید. در ادامه درباره مدارک لازم ویزا تایلند صحبت می‌کنیم. در صورت تایید ویزا تایلند، سفارت بعد از 14 روز کاری با شما تماس می‌گیرد.

آدرس سفارت تایلند: تهران، خیابان بهارستان، کوچه استقلال، پلاک سه

شماره تماس: 77537708، 77531433

اخذ ویزا تایلند به‌شکل اینترنتی

برای درخواست ویزا تایلند نیازی نیست که راه طولانی را به تهران بیاید. شاید الان بپرسید، چطورممکن است؟ در سایت علی‌بابا در چند دقیقه درخواست ویزا تایلند بدهید. اما چطور در سایت علی‌بابا درخواست ویزا تایلند بدهیم؟

برای ویزای تایلند چقدر باید هزینه‌کرد؟

ثبت درخواست ویزا تایلند

برای شروع درخواست ویزا تایلند از علی‌بابا، به سایت علی‌بابا بروید. صفحه اصلی سایت علی‌بابا وارد ویزا سفر شوید، در این صفحه وارد بخش ویزا تایلند توریستی شوید. بعد از اینکه درخواست اولیه ویزا تایلند را در سایت علی‌بابا ثبت کردید تیم علی‌بابا با شما برای هماهنگی روز حضور در دفتر علی‌بابا برای تحویل مدارک تماس می‌گیرد.  بعد از هفت روز کاری، علی‌بابا، ویزا تایلند را برای شما ایمیل می‌کند. البته توجه کنید که ویزا تایلند علی‌بابا از نوع توریستی است. اگر برای کار یا تجارت به تایلند سفر می‌کنید، برای درخواست ویزا تایلند به سفارت تایلند در تهران بروید.

مدارک لازم برای ویزا تایلند

جدا از اینکه کدام روش را برای درخواست ویزا تایلند انتخاب می‌کنید، برای درخواست ویزا تایلند به مدارک زیر نیاز دارید:

  • پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار بعد از سفر
  • دو قطعه عکس سه‌درچهار
  • کارت ملی همراه کپی آن
  • کپی همه صفحات شناسنامه واصل شناسنامه
  • اصل تمکن مالی
  • واچر هتل و پرواز

این مدارک را باید حضوری در روز تعین شده به سفارت یا دفتر علی‌بابا ببرید.

هزینه درخواست ویزا تایلند

قیمت ویزا بسته به کشوری که انتخاب می‌کنید و نوع سفر متفاوت باشد. هزینه ویزا تایلند توریستی بین 30 تا 50 دلار است. برای ویزا تایلند غیرمهاجرتی پولی بین 150 تا 250 دلار بپردازید.

مدت‌زمان اعتبار ویزا

مدت‌زمان اعتبار ویزا تایلند بستگی به نوع ویزا دارد، مدت اعتبار در هر ویزا تایلند متفاوت است که بعد از پایان اعتبار ویزا تایلند آن را تمدید کنید.

سفر به کشور آسیایی، تایلند

آماده سفر به تایلند هستید؟ پس کوله‌بار سفرتان را با ویزا تایلند و لوازم موردنیاز سفر ببیند.