10 مدل از بهترین داکت اسپلیت‌های خارجی

در این پست از افکارنیوز همراه ما باشید تا با ۱۰ مدل از بهترین داکت اسپلیت های خارجی آشنا شویم. در این مطلب به سراغ بهترین داکت اسپلیت‌های خارجی براساس معیار‌هایی مانند: میزان مصرف انرژی، محبوبیت، کارایی و بازده انرژی رفتیم و ۱۰ مورد از آن‌ها را دستچین کردیم. این محصولات براساس نظرات کاربران سایت ProductReview.com.au انتخاب شده‌اند و درج شدن‌شان در اینجا ترتیب خاصی ندارد.

1

10 مدل از بهترین داکت اسپلیت‌های خارجی

۱. داکت اسپلیت میتسوبیشی سری FDUA / Mitsubishi Heavy Industries FDUA Series

تقریباً در تمامی لیست‌های برترین داکت اسپلیت‌ها و اسپلیت‌های دنیا به نام میتسوبیشی برمی‌خوریم؛ چه بسا چندین‌بار. این کمپانی ژاپنی در بازار تجهیزات برودتی، محبوبیت بالایی دارد و کیفیت و دوام محصولات‌اش زبانزد خاص و عام است.

داکت اسپلیت‌های سری FDUA از تولیدات بخش صنایع سنگین میتسوبیشی هستند که در ظرفیت‌های مختلف، با موتور اینورتر و در نسخه‌های تک فاز و سه فاز قابل خریداری هستند. قابلیت سرمایش و گرمایش فوق سریع، سهولت استفاده، مصرف بهینه برق و یونیت داخلی جمع‌وجور، از ویژگی‌های مدل‌های این سری به شمار می‌روند. البته بعضی کاربران از صدای زیاد فن یونیت خارجی آن‌ها شکایت دارند؛ درحالی‌که گروهی دیگر از «کم‌صدا بودن» آن‌ها راضی هستند.

اطلاع از قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی ژاپن

2. داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ / Samsung Inverted Ducted

یک برند ساخت کره که در بیشتر کشور های جهان از جمله ایران طرفدارای بیشماری دارد. کاربران امتیاز‌های خوبی را به سرعت سرمایش/گرمایش، میزان سروصدا و سهولت سرویس‌کاری داکت اسپلیت سامسونگ داده‌اند، این محصول دارای گرید مصرف انرژی A+  است و به دلیل دارا بودن قابلیت نصب کویل آبگرم جهت گرمایش، مصرف برق را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

2

۳. داکت اسپلیت میتسوبیشی سری PEA-M-GAA / Mitsubishi Electric PEA-M-GAA Series

یکی دیگر از اعضای خانواده بزرگ داکت اسپلیت میتسوبیشی سقفی. این مجموعه داکت اسپلیت اینورتر تقریباً از همه لحاظ امتیاز کامل را از خریداران دریافت کرده؛ به‌جز ارزش نسبت به قیمت، که به‌خاطر قیمت بالای محصولات میتسوبیشی، مورد عجیبی هم نیست.

صدای کم دستگاه در سرعت پایین فن، از مزایایی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند. سرمایش و گرمایش این اسپلیت کانالی، هر دو رضایت‌بخش بوده و سادگی استفاده از دستگاه هم مزید بر علت شده است. بازدهی بالا و تجربه خوب از کنترل دستگاه با اپ موبایل، از نکات مثبت دیگر این سری است.

۴. داکت اسپلیت میتسوبیشی سری PEA-RP / Mitsubishi Electric Ducted PEA-RP Series

این سری هم به برند میتسوبیشی تعلق دارد. در بین نظرات خریداران درباره مجموعه داکت اسپلیت اینورتر PEA-RP، سادگی استفاده از پنل دیواری، کنترل راضی‌کننده دستگاه با اپ موبایل ازطریق اتصال وای‌فای و اینترنت و صدای کم در حین کار، از مزایایی است که برای این مجموعه برشمرده‌اند.

۵. داکت اسپلیت کادن سری KD / Kaden KD Series

برند کادن متعلق به کمپانی استرالیایی ریس (Reece Group) است. کادن محصولات خود را طوری طراحی می‌کند که در تابستان‌های داغ استرالیا عملکرد خوبی داشته باشند. سری KD قابلیت‌هایی کم‌وبیش مشابه اسپلیت‌های کانالی دیگر دارد و روی سیستم رطوبت‌زدا و اتصال وای‌فای آن تأکید خاصی شده است.

۶. داکت اسپلیت سه فاز فوجیتسو / Fujitsu High Static Three Phase

کمپانی فوجیتسو که در کشورمان آن را بیشتر تحت نام برند اُجنرال (جنرال) می‌شناسیم، تولیدکننده دیگری از سرزمین آفتاب تابان است. داکت اسپلیت سه فاز فوجیتسو در مدل‌های اینورتردار و بدون اینورتر روانه بازار شده است. سروصدای کم در حین کار و قدرت بالا در سرمایش و گرمایش، جزء نقاط قوتی هستند که توجه کاربران را جلب کرده‌اند؛ تاجایی‌که بعضی از آن‌ها این داکت اسپلیت‌ها را با دستگاه‌های قبلی خود، از برند‌های میتسوبیشی و سامسونگ، مقایسه کرده و هم‌تراز یا حتی بهتر از آن‌ها دانسته‌اند.

۷. داکت اسپلیت میتسوبیشی سری PEA-M-HAA / Mitsubishi Electric PEA-M-HAA Series

ظاهراً میتسوبیشی قصد ترک لیست را ندارد! داکت اسپلیت‌های اینورتر PEA-M-HAA هم قابلیت‌هایی مشابه سری‌های این برند دیگر دارند: وای‌فای داخلی، گرمایش در زمستان، سروصدای کم و... کاربران از ارزش نسبت به قیمت این مدل‌ها هم کاملا راضی هستند.

۸. داکت اسپلیت میتسوبیشی سری FDU / Mitsubishi Heavy Industries FDU Series

دومین محصول این لیست که توسط صنایع سنگین میتسوبیشی ساخته شده است. مدل‌های سری FDU که دارای دو نوع تک و سه فاز هستند، به اینورتر مجهز نشده‌اند که باعث می‌شود مصرف آن‌ها آنچنان بهینه نباشد. این محصولات بیشتر برای فضا‌های شرکتی و اداری بزرگ مناسب هستند و با قدرت بالا و صدای کم خود می‌توانند این فضا‌ها را دلپذیرتر کنند.

۹. داکت اسپلیت پریمیوم دایکین سری FDYQ / Daikin Premium Inverter FDYQ Series

دایکین یک برند ژاپنی است که مانند میتسوبیشی طرفداران زیادی در بازار تجهیزات سرمایشی دارد. خریداران سری FDYQ دایکین از راندمان انرژی آن و قدرت و سرعت سرمایش/گرمایش این داکت اسپلیت‌های اینورتر به‌شدت رضایت دارند، ولی نظر‌ها درباره سروصدای آن ضدونقیض هستند.

۱۰. داکت اسپلیت تک فاز فوجیتسو / Fujitsu High Static Single Phase

به داکت اسپلیت تک فاز فوجیتسو می‌رسیم که طبیعتا مصرف و قدرت کمتری نسبت به نوع سه فاز دارد. بااین‌حال سرعت و قدرت سرمایش و گرمایش محصول راضی‌کننده است و کاربران بعضاً از فیلتر کردن هوا و رطوبت‌زدایی آن راضی هستند؛ گرچه درصد رضایت از داکت اسپلیت سه فاز بیشتر است.

3

خرید انواع داکت اسپلیت اصل از بانه و نوین مارکت

فروشگاه اینترنتی نوین مارکت با تجربه فروش انواع داکت اسپلیت و اسپلیت، امکان تهیه انواع برند‌های سرمایشی معتبر را برای شما فراهم کرده است. بهترین داکت اسپلیت‌های دنیا را هم می‌توانید در فروشگاه نوین مارکت پیدا کنید تنها کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا کالا به شکل رایگان به شهر شما ارسال شود و آن را در محل موردنظرتان تحویل بگیرید. برای کسب اطمینان از اصالت کالا، پرداخت مبلغ سفارش را هم می‌توانید به بعد از تحویل گرفتن محصول موکول کنید تا امکان برانداز کردن دستگاه را داشته باشید. دراین‌میان پنج سال گارانتی، شامل دو سال خدمات تعویض در صورت خرابی و سه سال خدمات پس از فروش رایگان، نیز تقدیم شما خواهد شد. از بابت قیمت هم نگران نباشید؛ چراکه به‌ خاطر نبود واسطه، قیمت‌های ما پایین‌ترین مقادیر بازار هستند و رضایت‌تان را جلب خواهند کرد. برای کسب اطلاع از قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی حتما به نوین مارکت novinmarket.com  سر بزنید.