کاربران علی بابا پلاس این رستوران‌های مشهد را پیشنهاد می‌کنند!

وجود حرم مطهر امام هشتم در شهر زیبای مشهد و همچنین جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد آن، باعث شده تا هر ساله افراد زیادی به‌خصوص در هنگام تعطیلات به این شهر سفر کنند. رستوران ملک شاهان مشهد، رستوران ارم شاندیز و پیتزا بعلبکی مشهد، سه نمونه از بهترین انتخاب‌ها برای صرف غذا در مشهد به گفته کاربران هستند که توانسته‌اند تاکنون بیشترین رضایت را در میان افراد داشته باشند. در این مطلب همراه ما باشید تا با آن‌ها آشنا شوید.

رستوران ملک شاهان مشهد

رستوران ملک شاهان مشهد در محله جنت مشهد قرار گرفته و از رستوران‌های محبوب شهر است. رستوران ملک شاهان در واقع یکی از هفت رستوران در محله جنت بوده و مانند رستوران ارم شاندیز از نظر موقعیت جغرافیایی در مکانی بسیار خوب قرار گرفته است.

2

مراکزی مانند پارک سه راه ادبیات و باغ ملی و زیست خاور و بیمارستان بنت الهدی و بیمارستان قائم نیز در نزدیکی این رستوران قرار دارند. از لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه عمومی باید گفت که ایستگاه مترو شریعتی و ایستگاه اتوبوس بیمارستان امام رضا (ع) به این رستوران بسیار نزدیک هستند و دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان ساخته‌اند.

رستوران ملک شاهان مشهد محیطی بسیار دلچسب و زیبا دارد و پرسنل آن بسیار خوش‌برخورد و محترم هستند. با صرف غذا در این رستوران می‌توانید خاطره خوشی را برای خود و دوستان یا خانواده رقم بزنید. در منوی این رستوران بی‌نظیر، می‌توانید انواع و اقسام غذای سنتی اصیل ایرانی را مشاهده کنید. سایر این غذاها دارای دیزاینی زیبا برای میهمانان هستند. مواد اولیه مورد استفاده در غذاهای این مجموعه کاملا تازه و سالم بوده و سایر غذاها با فرآیندی بهداشتی توسط آشپزان ماهر آماده می‌شود. بنابراین در مورد بهداشتی و سالم بودن غذاها اطمینان کافی داشته باشید و از طعم عالی آن‌ها لذت ببرید.

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم در سال ۱۳۶۲ افتتاح شدف، رستوران ارم شاندیز مساحتی حدود ۱۲۰۰۰ متر دارد و شامل سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP است. یکی از رستوران‌های شیک مشهد، رستوران ارم بوده که احتمالا تاکنون بارها نام آن را شنیده‌اید. مکانی خاص و رویایی که در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن به مسافران و گردشگران خدمات بی‌نظیر خود را ارائه دهد و لحظاتی فراموش‌نشدنی را خاطرشان ثبت کند.

معماری و طراحی رستوران ارم بسیار حرفه‌ای و شیک است. همچنین سرویس‌دهی عالی پرسنل آن  از مواردی بوده که این موضوع باعث محبوبیت و پرطرفدار بودن آن شده است. در حقیقت می‌توان گفت کمتر کسی وجود دارد که با این رستوران آشنایی نداشته باشد و هنگامی که به‌دنبال مکانی خاص برای صرف غذا است، آن را انتخاب نکند. جالب است بدانید که در انتهای رستوران کارخانه‌ای برای تولید محصولات لبنی وجود دارد که سایرمحصولات آن تنها برای مصرف رستوران و میهمانان است.

3

در بخش رستوران سنتی سایر غذاها مثل کباب برگ، شیشلیک، چلو گوشت، جوجه کباب و غیره وجود دارد که طعم و بویی عالی و بی‌نظیر دارند. انواع نوشیدنی، سالاد و ترشی نیزدر این مجموعه سرو می‌شود. در بخش فضای باز رستوران هم غذاهای ایرانی بسیاری می‌توانید سرو کنید و لذت ببرید.

سالن VIP نیز انتخاب خوبی برای آن است تا اقوامتان را به مهمانی دعوت کرده و در فضایی اختصاصی با بهترین غذاها از آن‌ها پذیرایی کنید. برخورداری از این خدمات عالی، موجب شده تا رستوران ارم شاندیز به‌ عنوان یکی از رستوران‌های درجه 1 مشهد شناخته شود و محبوبیت بسیاری داشته باشد.

پیتزا بعلبکی مشهد

اگر پس از زیارت به‌دنبال یک غذای عالی، بهداشتی و سالم هستید، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌تواند رستوران لیالی لبنان یا پیتزا بعلبکی مشهد باشد. یک رستوران عربی با غذاهای لذیذ و دلپذیرترین طعم‌ها که حتی می‌توانید مراحل آماده شدن غذایتان را از نزدیک و به‌طور کامل لحظه‌به‌لحظه مشاهده کنید. پس خیالتان از بابت سالم و بهداشتی بودن غذاها راحت باشد.

سایر غذاهای عربی مانند پیتزا بعلبکی، پیتزا بیروتی، پیتزا صغیره، شاورما یا کباب ترکی و مرغ سوخاری در این رستوران طبخ می‌شود و قابل سفارش است. این رستوران معمولا در ساعات 20-23 شلوغ‌ترین جعیت مشتریان و سفارش‌ها را دارد. جالب است بدانید که حتی سرآشپزهای رستوران نیز لبنانی هستند. رستوران‌های زیادی با نام‌های مشابه با این رستوران وجود دارد اما کاملا با این رستوران متفاوت هستند.

4

پیتزا بعلبکی از محبوب‌ترین غذاهای عربی در ایران محسوب می‌شود که اصالت آن لبنانی است. در تهیه این پیتزا از موادی چون گوشت مرغ و یا گوسفند که به صورت مستقیم روی حرارت طبخ خواهند شد استفاده می‌شود که طعم و مزه‌ای بی‌مانند دارد.

پیتزا بعلبکی مشهد تهیه‌کننده غذاهایی با کیفیت بالا و لذیذ برای مردم و زائرین این شهر است. این رستوران ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد دارد که شما را به امتحان آن دعوت می‌کند. سعی کنید هنگام سفر به مشهد، غذاهای عربی خوشمزه با کیفیت توسط آشپزان لبنانی را از دست ندهید.

گفتنی است که این رستوران حتی از سوسیس و کالباس در غذاهای خود استفاده نمی‌کند و این موضوع باعث شده تا رستوران بعلبکی طی این سال‌ها مشتری‌های زیاد و وفادار خود داشته باشد. رستوران لیالی لبنان مشهد دارای دو شعبه است. اولین شعبه آن در سال 1394 در چهارراه شهدا مشهد افتتاح شد و شعبه دوم آن را در سال 1396 نیز در بلوار وکیل آباد مشهد افتتاح کرده‌اند.