دانلود قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده حجم رایگان و کامل

قسمت چهارم سریال حیثیت گمشده یا قسمت 4 با لینک مستقیم و کامل از زردفیلم منتشر شد. سریال حیثیت گمشده قسمت 4 به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده به همراه تمامی قسمت ها و معرفی کامل سریال در ادامه مطلب قرار گرفته است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تمامی بازیگران سریال

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی،با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال: آرشیدا درستکار، در آن حضور دارند.

خلاصه داستان تا قسمت پنجم حیثیت گمشده

داستان با تلف شدن بچه‌ای با آرامبخش به دست (هاجر) بهاره افشاری آغاز می‌شود. هاجر خودش را جلوی ماشین می‌اندازد تا مرگ نوزاد را به تصادف ربط دهد اما خودش هم تاب نمی‌آورد و جان می‌دهد. اما پیش از مرگش دکتر به همسرش امیر (مهدی حسینی نیا) خبرمی دهد که او باردار بوده! امیر که همواره در انتظار پدر شدن بود شوک می‌شود. نه از خوشحالی، از بهت اینکه طبق گواهی پزشک او توانایی پدر شدن ندارد پس این نطفه از آن کیست؟

نقد و بررسی حیثیت گمشده تا قسمت 4

این برای شروع یک سریال، نفسگیر است. مخاطب را در یک تعلیق پر از سوال و حتی سوءظن قرار می‌دهد و با امیر شخصیت اصلی قصه همراه می‌کند تا معمایی را تعقیب کنند که گویی پر از رازهای مگو و فراز و نشیب‌های مخاطره‌انگیز است. امیر در آشوبی درونی و آشفتگی‌های ذهنی‌اش ناگهان یاد یک چیز می‌افتد.

لینک های دانلود قسمت چهارم حیثیت گمشده

برای دانلود قسمت 4 و تمامی قسمت ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال حیثیت گمشده

2

معرفی سریال زودیاک

زودیاک فصل جدید برنامه شب های مافیا از زردفیلم منتشر شد. کارگردانی فصل پنجم "شب‌های مافیا" با نام "زودیاک" به عهدهٔ محمدرضا رضاییان است و این فصل به زودی توسط محمد بحرانی پخش خواهد رفت. این برنامه محبوب با استفاده از چالش‌ها و معماهای جذاب، تماشاچیان را به هیجان‌انگیزی‌های فراوانی دعوت می‌کند و مسابقات هیجان‌انگیز را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند. همچنین، تغییر نوع و نام فصل‌ها موجب می‌شود تا هر بار تجربه جدیدی از این برنامه سرگرم‌کننده داشته باشیم.

در هر فصل، یک بازیگر، 12 نفر از دوستان هنرمندش را به بازی دعوت می‌کند. بازی با دو گروه 12 نفره از مردان و یک گروه 12 نفره از خانم‌های هنرمند برگزار می‌شود.

معرفی برنامه زودیاک

گیم‌ شو «شب‌های مافیا» با سناریو اصلی و کلاسیکش از زردفیلم پخش می شود و بخش جذاب آن این است که این‌بار یه قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا میفته!

دانلود سریال زودیاک

3

معرفی سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است. در این پست به نقد و بررسی سریال عقرب عاشق میپردازیم سریالی که دوشنبه ها ساعت ۲۰ از زردفیلم پخش می شود ژانر متفاوت علمی تخیلی دارد و در قالب ۲۰ قسمت است.

نقد و بررسی سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق می‌خواهد یک فضای وهم‌آلود و تخیلی ایجاد کند اما سازندگان انگار خودشان، با خودشان شوخی دارند. جسارت سهیلی‌زاده و تیمش در برخی لحظات تبدیل به یک مضحکه می‌شود و آدمی فکر می‌کند که آن‌ها قصد دست انداختن تماشاگر را دارند. مسیر فیلمنامه هم طوری پیش می‌رود که انگار قصد دارد بگوید ما می‌توانیم هر چیز بی‌ربطی را به یکدیگر ربط دهیم و کماکان مخاطب جذب کنیم.

دانلود سریال عقرب عاشق