در تابستان 1402 به این 5 کشور سفر نکنید + مقاصد جایگزین

اگر به فکر سفر در تابستان هستید، تور اروپا تابستان 1402 را به تور کشورهای زیر اولویت بدهید. این ۵ کشور تابستان‌های فوق‌العاده گرم و شرجی دارند.

تایلند

تایلند جزو کشورهایی است که به‌شدت توریست‌پذیر بوده و هرساله انتخاب اول و آخر تعداد زیادی از گردشگران و توریست‌ها است. این کشور جاذبه‌های توریستی تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیار متنوع و جذابی دارد. صنعت توریستی تایلند شانه‌به‌شانه کشورهای مطرح اروپایی مانند آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هلند، فرانسه، ترکیه و حتی سوئیس و مجارستان می‌زند. با این حال اصلاً و ابداً مقصد مناسبی برای سفر در تابستان نیست زیرا باران‌های شدید و زیادی در این فصل در تایلند می‌بارد و سفرتان را سخت می‌کند.

مالزی

مالزی از دیگر کشورهای توریستی است که بر روی مدار استوا قرار گرفته است و آب‌وهوای بسیار بد و ناپایداری را در فصل تابستان تجربه می‌کند. مالزی جاذبه‌های توریستی عالی و مناظر طبیعی هیجان‌انگیزی دارد؛ اما به لیل شرایط جوی ناپایدار، بارش‌های گاه و بی‌گاه و هوایی شرجی که نفس را بند می‌آورد، به هیچ عنوان برای سفر در تابستان مناسب نیست.

هند

21

تور هندوستان در چند سال گذشته بسیار رواج پیدا کرده است. هندوستان به دلیل جاذبه‌های گردشگری مختلفی که از فرهنگ و طبیعت این کشور نشأت می‌گیرند، در این اواخر به یکی از مقاصد متمایز و جذاب گردشگری به‌خصوص برای ایرانیان تبدیل شده است. تجربه فیل‌سواری، لباس‌های محلی، طبیعت جدید و متمایز در کنار لذت خوردن غذاهای پرادویه با طعم‌های کاملاً جدید، از هند یک مقصد گردشگری ایده‌آل می‌سازد. با این حال به دلیل بادهای موسمی و باران‌های فصلی زیادی که در فصل تابستان در این کشور وجود دارد، بهتر است هندوستان را نیز از لیست تور تابستان 1402 خود خط بزنید.

اندونزی

اندونزی و جزیره بالی یکی از مقصدهای برتر و پرگردشگر در کل دنیا است. کشور اندونزی از بیش از ۴۰۰ جزیره کوچک تشکیل شده و در واقع مجمع‌الجزایر است. در فصول سرد آب‌وهوای فوق‌العاده‌ای دارد و هرکجا که قدم بگذارید، با طبیعتی استوایی، دریایی نیلگون، ساحلی بکر و غذاهای رنگارنگ دریایی و محلی سورپرایز خواهید شد.

با این حال اندونزی هم به خط استوا نزدیک بوده و تابستان‌های بسیار گرم و شرجی را سپری می‌کند و قیمت تور اندونزی در تابستان به‌شدت کاهش پیدا می‌کند، با این وجود باز هم مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. سفر در تابستان به اندونزی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. تور اروپا را در اولویت قرار دهید.

فیلیپین

مجمع‌الجزایر فیلیپین نیز شرایطی مشابه با ۴ کشور ذکرشده داشته و از آب‌وهوای گرم و ناپایداری از فصل تابستان برخوردار است. لذت تجربه غذاها و ماساژ فیلیپینی قطعاً از تجربه‌هایی است که نباید از دست داد؛ اما این کشور در تابستان چندان مناسب نبوده و به دلیل آب‌وهوای بسیار گرم، جذابیتی برای گردشگران ندارد.

بهترین کشورهای جایگزین برای سفر در تابستان

با این اوصاف، برای سفر در تابستان کجا برویم؟ تور تابستان 1402 خود را با چه کشورهایی ببندیم؟ نظرتان در مورد تور اروپا تابستان 1402 چیست؟

دبی

22

دبی بی‌نظیرترین موقعیت را برای سفر در تابستان دارد. این شهر نزدیک‌ترین شهر توریستی به ایران بوده و تمام جذبه‌هایی که فکرش را بکنید و انتظارش را داشته باشید، در دل خود جای داده است. برای اخذ ویزای دبی باید از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر اقدام کنید، در غیر این صورت شانس چندانی نخواهید داشت. نهال گشت همان شرکتی است که ویزای دبی شما را در اسرع وقت و به‌صورت تضمینی به دست شما می‌رساند.

تور دبی 7 شب که توسط آژانس مسافرتی نهال گشت اجرا می‌شود، بر تور اروپا نیز ارجحیت داشته و طرفداران بیشتری دارد. این تور با قیمتی استثنایی ارائه می‌شود که امکان انتخاب هتل ۳ ستاره تا ۵ ستاره را برای شما فراهم می‌کند.

با تور اروپا تابستان 1402 به کدام کشورها سفر کنیم؟

تور تابستان 1402  را با یکی از کشورهای خوش آب‌وهوای اروپا مانند روسیه، سوئیس، ایسلند، ترکیه، آلمان و اسپانیا ببندید. این کشورها بهترین آب‌وهوا را در فصل تابستان داشته و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در طول این فصل داغ به شمار می‌روند.

بندر بارسلون در اسپانیا، مسکو روسیه، سواحل آتن یونان، دشت‌ها آلپ در سوئیس، دریاچه‌ها و سواحل جادویی ایسلند، آنتالیا، کوش آداسی و بدروم ترکیه، فستیوال‌های برلین آلمان و سواحل قبرس از جمله مقاصد گردشگری شلوغ و محبوب برای سفر در تابستان هستند.

 رزرو تور تابستان 1402 خود را از نهال گشت انجام دهید

بهترین برنامه‌ریزی برای سفر در تابستان تنها با مشورت با یک آژانس مسافری خبره و متخصص حاصل می‌شود. با مشاوران نهال کشت در تماس باشید تا بهترین پکیج‌ها را با بهترین قیمت و مناسب‌ترین زمان برای سفر در تابستان به شما معرفی کنند. همچنین می‌توانید برای مشاهده تورها با اطلاعات کامل و قیمت‌های به‌روز، به وب‌سایت اینترنتی این آژانس به آدرس https://nahalgasht.com/ مراجعه فرمایید.