دانلود قسمت اول سریال خائن کشی حجم رایگان و کامل

قسمت اول خائن کشی پس از مدت ها انتظار از زردفیلم منتشر شد. سریال خائن کشی قسمت 1 و 2 به همراه نقد و بررسی کامل در ادامه مطلب منتشر شده است خواهشمندیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کارگردان: مسعود کیمیایی

تعداد قسمت های مینی سریال: 4 قسمت

درباره سریال

پیش از این‌که به تماشای فیلم جدید مسعود کیمیایی یکی از مشهورترین و معروف‌ترین و البته حاشیه‌دارترین! کارگردانان سینمای ایران بنشینم خوانده و شنیده بودم که یکی از شخصیت‌های داستان جدید او بازسازی شخصیت مهدی بلیغ، آرسن لوپن ایرانی است. احتمالا شخصیت مهدی با بازی امیرآقایی همان مهدی بلیغ مشهور قرار است باشد اما مهدی فیلم یک آدم همه‌کاره و هیچ‌کاره است، معلوم نیست دزد و سارق و کلاهبردار است یا سیاسی‌ای که قصدش کمک به مصدق است.

خلاصه داستان سریال خائن کشی

داستان فیلم در مورد گروهی است که می‌خواهند از بانک ملی دزدی کنند. مهدی، شاهرخ، گیو، اطلس و دیگرانی دزدان ظاهری بانک هستند. اما این پول را برای قرضه ملی مصدق می‌خواهند. مصدق بر سر این مسئله اصرار می‌ورزد که نفت ایران باید ملی شود. از سویی سرکردهٔ این گروه دلباخته زنی است اما در درگیری‌هایی که در جلوی بانک با پلیس بالا می‌گیرد او تیر می‌خورد و باقی فرار می‌کنند. 

مسعود کیمیایی مثل همیشه داستانی درباره‌ رفاقت و عشق روایت کرده است. در همان ابتدا، قبل از ورود شاهرخ و مهدی به بانک، شاهرخ به مهدی می‌گوید من نمی‌گذارم تو جلوی تیر بروی و بدین‌گونه طرح رفاقت آن‌ها مطرح می‌شود و تا انتها نیز ادامه می‌یابد

نحوه دانلود سریال با لینک مستقیم

شما میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر تمامی قسمت های این مینی سریال 4 قسمتی را از زردفیلم دانلود کنید.

دانلود سریال خائن کشی

31

 

معرفی فصل دوم مسابقه پدرخوانده

فصل دوم سریال پدرخوانده از مرداد ماه منتشر شده و تا کنون یکی از پرطرفدارترین رئالیتی شوی مافیایی و غیر مافیایی نمایش خانگی شده است. قطعا پس از رئالیتی شو جوکر، پدرخوانده یکی از بهترین مسابقه های تاریخ است. فصل دوم سریال پدرخوانده با سناریویی جدید به نام جک گنجیشکه پنجشنبه ها ساعت 8 صبح از زردفیلم پخش می شود.

تمامی بازیگران فصل 2 سریال

علیرضا طلیسچی، رامین راستاد، مجتبی پوربخش، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، نیما شاهرخ‌شاهی، امیر کاظمی، هدیه بازوند، بهار قاسمی، حسین مهری، مریم مومن، الیکا عبدالرزاقی، فرزاد فرخ، پیام احمدی نیا، هدی استواری و باربد بابایی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، شکیب شجره، پیام احمدی‌نیا، ترلان پروانه، نازنین کیوانی و نجمه جودکی

برای دانلود تمامی قسمت های فصل دوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده

32

معرفی سریال زخم کاری 2

فصل دوم زخم کاری قطعا یکی از سوپرایز های پایان تابستان حساب می شود. فصل اول این سریال نمایش خانگی با محبوبیت و درصد رضایت بالای 90 درصد تماشاگران باعث شد تا مهدویان کارگردان این سریال به فکر فصل دوم و ادامه ای بر این اثر بیفتد. 

خلاصه داستان سریال زخم کاری 2

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

تمامی بازیگران فصل 2

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند

نحوه دانلود فصل دوم سریال

برای دانلود تمامی قسمت های زخم کاری 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم زخم کاری