بهترین نرم افزار حسابداری رایگان را بشناسید

اگر صاحب شرکت کوچک یا متوسط ، کسب و کار کوچک هستید حتما به نرم افزار حسابداری احتیاج دارید. با توجه به شرایط سخت گیرانه جدید سازمان امور مالیاتی ، نمی توانید همچون گذشته بدون نظم در حسابداری عمل کنید. درصورتی که بدون اطلاع از قوانین و بخشنامه های مالیاتی و استانداردهای حسابداری و بدون استفاده از یک نرم افزار حسابداری کامل به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهید ، نه تنها در انتها مجبور خواهید شد تمام مالیات قانونی خود را پرداخت کنید بلکه علاوه برآن مجبور به پرداخت جرایم مالیاتی هم خواهید بود ، در حالی که با کمک از خدمات شرکت حسابداری یا مشاوره مالیاتی نه تنها  هزینه ای بابت جرایم مالیاتی پرداخت نمی کردید بلکه می توانستید مشمول انواع معافیتها و تخفیفات مشخص شده در قانون هم بشوید.

حتما بخوانید : چگونه مالیات کمتری پرداخت کنیم؟

اما پیش نیاز پرداخت مالیات کمتر بهره مندی از یک نرم افزار حسابداری مناسب است.  استفاده از یک نرم افزار حسابداری مناسب یک راه حل عالی برای مدیریت امور مالی شماست. با یک نرم افزار حسابداری تحت وب شما می توانید گزارشهای مالی ، کنترلهای هزینه ای و حساب بدهی و مطالبات خود را به بهترین شکل رصد کنید.

چرا شرکتهای برنامه نویسی نرم افزار حسابداری رایگان ارائه می دهند؟

حتما شما هم این ضرب و المثل را شنیده اید که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد! خب هیچ شرکت برنامه نویسی هم برای رضای خدا وقت و هزینه و نیروی انسانی مصرف نمی کند که در آخر نرم افزار حسابداری رایگان ارائه و اجازه دهد با سرچ دانلود نرم افزار حسابداری رایگان ، شما بدون پرداخت هزینه به آن دست پیدا کنید!

پس چرا برخی شرکتهای نرم افزاری ، نرم افزار حسابداری رایگان ارائه می دهند؟ بررسی ها نشان می دهد دلایل ارائه نرم افزار رایگان حسابداری می تواند یکی از موارد زیر باشد:

1. نرم افزار رایگان حسابداری ؛ مدلی از فروش حرفه ای

در دنیای امروز کسب و کار برخی از مدیران ایده های خلاقانه ای در پیش می گیرند تا علاوه بر موفقیت خودشان ، رضایت مشتری ها را هم بدست بیاورند. استراتژی فروش این شرکتها بر اساس مدل برنده – برنده ( win-win  )  برنامه ریزی شده است. در این حالت شرکت نرم افزاری با همکاری یک شرکت حسابداری ، نرم افزار حسابداری را به همراه خدمات حسابداری به فروش می رساند. در حالت صاحبان کسب و کار بابت استفاده از نرم افزار حسابداری هزینه ای پرداخت نمی کنند ولی بابت دریافت خدمات حسابداری هزینه پرداخت می کنند. در این حالت برای شرکت نرم افزاری و شرکت حسابداری در اصطلاح اقتصادی صرفه به مقیاس دارد. این حالت از فروش سه طرف برنده دارد . یک طرف شرکت نرم افزاری که قیمت تمام شده کمتری پرداخت می کند . شرکت خدمات حسابداری که از نرم افزار حسابداری تحت وب بهره می برد و مشتریانی که با یک تیر دو نشان را با هزینه کمتری بدست می آورند.

شرکت حسابداری  موسسه محاسبان تلاشگر خبره با همکاری نرم افزار حسابداری تحت وب محاسب 24 هم اکنون این خدمات را ارائه می دهند.

برای دریافت این خدمات نوین که با یک هزینه مناسب به طور همزمان از نرم افزار حسابداری تحت وب و خدمات حسابداری بهره مند شوید با این شرکت تماس بگیرید:

شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره

آدرس : شرکت حسابداری محاسبان تلاشگر خبره تهران خیابان شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی پلاک ۱۴۳

تلفن تماس : ۰۲۱-۷۷۶۴۸۷۳۱  ۰۲۱-۷۷۶۴۸۷۳۲

آدرس سایت : https://mohasebankhebreh.com/

بیشتر بخوانید : فهرست برترین شرکت‌های حسابداری تهران و ۱۵ نکته مهم

 

2. دانلود نرم افزار حسابداری رایگان ؛ با امکانات محدود

برخی شرکتهای نرم افزاری با هدفی معرفی نرم افزار حسابداری خود ، بخشی از امکانات نرم افزار حسابداری خود را به صورت رایگان ارائه می دهند اما برای بهره مندی از امکانات کامل باید هزینه پرداخت کنید. بخش رایگان نرم افزار حسابداری ارائه شده معمولا به تعداد مشخصی سند محدود شده و برای گزارشهای حسابداری محدودیت وجود دارد. از دریافت پشتیبانی محروه هستید و امکان استفاده از ماژولهای اصلی نرم افزار حسابداری مانند ، ماژول حقوق و دستمزد ، ماژول خزانه ، ماژول انبار ، ماژول فروش و .... را ندارید. درصورتی که کسب و کار شما خیلی محدود و کوچک باشد ، از امکانات رایگان این نرم افزارها ی حسابداری بهره ببرید.

اگر کسب و کار شما توسعه در آینده توسعه پیدا کند و قصد خرید نرم افزار دیگری داشته باشید، امکان انتقال اطلاعات شما به نرم افزار دیگه وجود ندارد . محدودیت در تعداد کاربر وجود دارد.

در نهایت این شرکتها با انتشار نرم افزار رایگان حسابداری به دنبال جذب مشتری هستند. توصیه می کنیم از این نرم افزار های رایگان حسابداری در حد آشنایی با امکانات آن و در نهایت انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کارتان استفاده کنید.

3.  نرم افزار حسابداری رایگان برای دمو

برخی شرکتها صرفا با هدف معرفی نرم افزار حسابداری خود اقدام به انتشار نسخه دمو demo می نمایند. دمو در حقیقت یک نسخه محدود از نسخه نرم افزار اصلی می باشد. این نسخه ها محدودیت زمانی دارند و بعد از چند روز غیر قابل استفاده می شوند.  در واقع این نرم افزار ها رایگان نیستند فقط یک نسخه محدود که برای چند روز در اختیار شما قرار می گیرد تا درصورت علاقه مندی آن را خریداری نمایید. در حقیقت نرم افزار حسابداری رایگان یک فریب است تا با آن بتوانند بلکه مشتری جذب کنند

4. نرم افزار حسابداری رایگان ؛ بدون واقعیت و برای جذب کلیک

اما در نهایت برخی از شرکتهای نرم افزاری نیز روش غیر اخلاقی در پیش گرفته اند. این شرکتها با استفاده از کلمات اغراق آمیز همچون دانلود نرم افزار رایگان حسابداری ، نرم افزار حسابداری رایگان ، دانلود نرم افزار حسابداری رایگان و یا معرفی بهترین نرم افزارهای رایگان حسابداری سعی در فریب جست و جو کننده ها در گوگل و بدست آوردن کلیک بیشتر به هر قیمتی هستند.

بیشتر بخوانید : بخشنامه های قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان