سکوت مالک جدید تیم داماش گیلان شکسته شد

وحید نعیمی پور مالک جدید باشگاه داماش از چشم انداز های اتی تیم گفت: نعیمی پور ؛ برنامه ریزی و سیاست گذاری های کوتاه مدت ؛میان مدت و بلند مدتی را که برای تیم و باشگاه محبوب داماش گیلان دارد بیان کرد .

مالک جدید هدف کوتاه مدت خود را ساختن یک تیم منسجم و قدرتمند برای شرکت در رقابت های لیگ ۱ اعلام کرد . تیمی که در خورشان مردم شریف استان گیلان و هواداران باشد و مردم به آن افتخار کنند .

هدف میان مدت نعیمی پور کشف و پرورش استعداد های استانی و همچنین تجهیز تیم های قدرتمند و حرفه ای در رده های سنی مختلف برای به کارگیری صحیح آنها در آینده ی تیم بزرگسالان است .

نعیمی پور اعلام کرد هدف بلند مدت از خرید باشگاه داماش گیلان ایجاد کمپ تمرینی اختصاصی است یعنی ایجاد یک باشگاه مدرن و حرفه ای دارای زیر ساخت های تحت مالکیت خود باشگاه نظیر استادیوم شخصی ؛ زمین های تمرین ؛ سالن های ورزشی و... 

نعیمی پور: تیم داماش ؛زمان آماده سازی خود برای فصل پیش رو را از دست داده بود .

نعیمی پور در این خصوص و در رابطه با کادر فنی و بازیکنان گفت: تقریبا یک ماهی از پیشنهاد خرید این تیم به من میگذرد بعد از جلسه ای که با مالک قبلی آقای زحمتکش داشتیم طی یک جلسه توافقات اولیه حاصل شد و زمینه عقد قرارداد فراهم شد. پس از آن با توجه به اصرار آقای زحمتکش و توجه به کمبود زمان و با لحاظ این نکته که ایشان نسبت به تیم سال گذشته شناخت و تسلط کافی داشتند و همچنین طی یک جلسه چند ساعته با مشاوران و اعضای مجموعه ی خودمان، با پیشنهاد ایشان موافقت کردیم و ایشان را به عنوان مدیر موقت کمیته فنی تیم منصوب کردیم تا تیم از بلاتکلیفی رها شود و ایشان هم الحق ووالانصاف تلاش زیادی برای آماده کردن تیم در زمان کوتاهی که داشتند انجام دادند و با توجه به بودجه مناسبی که به صورت مداوم به تیم تزریق شد ایشان برپایی اردو و برگزاری بازی های تدارکاتی ؛تهیه زمین تمرین و امور پیش نیاز شرکت در مسابقات را در دستور کار قرار دادند .هرچند تا به این لحظه تصمیمات ما و آقای زحمتکش منتج به نتیجه مطلوب نظر ما و هواداران نشده است اما با توجه به شرایطی که در آن قرار داشتیم شاید این تنها راه برای جمع و جور شدن تیم و روانه شدن آن به مسابقات بود .بنده مسئولیت این موضوع را به عهده میگیرم و اعلام میکنم در کمترین زمان ممکن جبران خواهیم کرد .

مالک جدید در رابطه با نتایج بازی ها تا کنون و دو شکست پیاپی گفت:ما باید از نفرات انتظار معقول داشته باشیم. چه کادر فنی و چه بازیکنان. ضمن اینکه بنده مایل نیستم در مسائل فنی تیم اظهار نظر و دخالتی داشته باشم. اما در کوتاهترین زمان ممکن با معرفی هیئت مدیره باشگاه و انتصاب مدیرعامل و تفویض اختیارات، افراد ذیصلاح مجموعه در این موارد اظهار نظر خواهند کرد. فقط به یک نکته بسنده کنم که در هیچ شرایطی و به هیچ بهانه ای باختن در ورزشگاه نوستالوژیک عضدی و جلوی چشم هواداران متعصب و خونگرم مان که 90 دقیقه تیم را تشویق میکنند مورد قبول من نیست. 

ادامه حضور آقای زحمتکش

با توجه به اینکه فرآیند سفرها و برگزاری اردوهای پیش بازی تیم و امور جاری تیمداری کار بسیار طاقت فرسا و زمانبری است همین امر باعث شده که ما در روند اداری نقل و انتقال مالکیت و جابجایی امضاهای تعهد آور با تعلل و تاخیر روبرو بشیم و این قضیه به انسجام تیم لطمه میزند. صلاح تیم بر این است که زودتر مراحل اداری نقل و انتقال مالکیتی تیم مثل مراحل قراردادی به انجام برسد که ما برای جذب بازیکن و تقویت تیم و ایجاد تعهدات کلان تر برای دستاورد هایی که در ذهن داریم دستمان باز باشد. 

دکتر تمیزکار؛سرپرست منصوب مالک جدید

نعیمی پور اعلام کرد: آقای دکتر جواد تمیز کار را به عنوان سرپرست موقت باشگاه تا انتصاب هیئت مدیره و مدیر عامل معرفی کردیم و از روز سه شنبه همین هفته کارشون رو به صورت رسمی آغاز کرده اند و من هم براشون آرزوی موفقیت میکنیم. 

نعیمی پور در رابطه با حضور پیشکسوت فوتبال آقای مجید جلالی کنار تیم داماش گفت : جناب آقای جلالی نیازی به معرفی و تعریف و تمجید ندارند و ایشان جزو سالم ترین و با تجربه ترین و مدرنترین مربیان این کشور می باشند. نگاه ویژه ای که ایشون به بحث های زیرساختی و استعدادیابی دارند و همچنین تجربه ای که در سطح 1 فوتبال کشور داشتند و همچنین لطفی که به بنده دارند و علاقه ای که به فوتبال استان گیلان دارند بنده رو ترغیب میکند تا در اغلب تصمیم گیری ها از ایشان مشورت گرفته و امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا ایشان در یکی از کلیدی ترین جایگاه های مدیریتی باشگاه به ما افتخار همکاری بدهند. سخن پایانی : استنباط خود من این است که در هفته های آتی و با هماهنگی بیشتر مجموعه؛ تیم یکدست تر وقدرتمند تری را از داماش خواهید دید.آرزوی موفقیت برای تیم خوبمون دارم و امیدوارم سال خوب و خاطره انگیزی رو کنار هواداران سپری کنیم...