بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

با گذشت زمان و رشد بسیار سریع تکنولوژی و تغییر شرایط اقتصادی، افراد برای رفع نیاز های مالی و نقل و انتقالات سریع پول به استفاده از ارزهای دیجیتال روی آوردند. بواسطه ارزهای دیجیتال شاهد راحت تر شدن نقل و انتقال پول بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی هستیم و همین امر باعث توجه ویژه بسیاری از افراد به رمزارزها شده است.

مقدار خرید و فروش ارز دیجیتال هیچگونه محدودیتی ندارد و شما هر مقدار که امکان جا به جایی ریال داشته باشید می‌توانید ارز دیجیتال بخرید. تنها نکته ای که باید در شروع معاملات ارز دیجیتال به آن توجه داشته باشید، انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال است.

صرافی رمزارزی را انتخاب کنید که سابقه فعالیت طولانی مدت در بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد و رضایت اکثر کاربران را به خود جلب کرده باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با معتبرترین صرافی های ایرانی اشنا کنیم.

صرافی دیجیکس ۲۴

صرافی دیجیکس ۲۴ در رده بندی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی قرار دارد و با ایجاد امکانات کاربردی مانند کیف پول، کسب درآمد از طریق دعوت دوستان و سایر امکانات در کنار فاکتورهای امنیتی، محیطی امن را برای مبادلات رمزارزی کاربران ایرانی فراهم نموده است. در ادامه به بررسی این صرافی میپردازیم.

امنیت دارایی و اطلاعات کاربران

یکی از مواردی که برای کاربران اهمیت بالایی دارد، امنیت صرافی رمزارزی ای میباشد که در آن فعالیت میکنند. در صرافی دیجیکس24 تلاش نموده ایم با ایجاد زیرساخت های امنیتی برای حفظ و نگهداری دارایی کاربران، رمزارزها را در کیف پول های سرد با کلیدهای چند مرحله ای نگهداری نماییم.

پشتیبانی

صرافی دیجیکس ۲۴ با تیم پشتیبانی قدرتمند بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخ گویی به سوالات کاربران میباشد.

صرافی دیجیکس ۲۴ راه های ارتباطی متنوعی از جمله تماس تلفنی، چت آنلاین و تیکتینگ را برای کاربران فراهم کرده است تا در کنار افزایش سرعت پاسخ گویی، دسترسی کاربران به کارشناسان پشتیبانی جهت حل مشکلات را تسهیل بخشد.

پشتیبانی از طریق چت انلاین در تمام صفحات سایت، تماس تلفنی، ایمیل پشتیبانی، تیکیت و پشتیبانی در تلگرام راه هایی میباشد که از طریق آنها میتوانید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

احراز هویت

دیجیکس۲۴ سعی نموده است تا فرایند احراز هویت را تا حدی ممکن ساده و کاربردی نماید تا هر نوع کاربری اعم از مبتدی تا پیشرفته به راحتی بتواند مراحل احراز هویت را در صرافی طی کند.

انجام فرایند احراز هویت تنها در ۳ مرحله و زیر ۵ دقیقه انجام میشود و بعد از بررسی همکاران ما در صرافی دیجیکس ۲۴ در صورت تایید صحت مدارک ارسالی، احراز هویت شما تایید میشود و میتوانید خرید و فروش ارز دیجیتال را شروع کنید.

طبق قوانین صرافی دیجیکس ۲۴ فرایند احراز هویت برای تمامی کاربران اجباری میباشد و دلیل انجام احراز هویت، امنیت از دارایی کاربران در مقابل پولشویی و دیگر کلاهبرداری های که صورت میگیرد میباشد.

تسویه حساب آنی

فرایند برداشت ریال از صرافی دیجیکس ۲۴ به صورت آنی انجام میشود که برای تعدادی از بانک ها مانند آینده، سامان، ملت و ... به صورت آنی به حساب مقصد واریز میگردد و برای دیگر بانک ها طبق سیکل پایا به حساب مقصد واریز میگردد. همچنین واریز و برداشت تتر و سایر رمزارزها، به صورت آنی و طبق تایید شبکه های بلاکچین انجام میشود.

معرفی دوستان

کسب درآمد از طریق اکوسیستم ارزهای دیجیتال روش های بسیار زیاد و متنوعی دارد که یکی از این روش ها معرفی دوستان میباشد که در صرافی دیجیکس24 میتوانید تا ۳۰٪ از سود هر معامله ای که از سمت دوستان شما انجام شود را با دیجیکس۲۴ شریک شوید.

برای فعالسازی امکان دعوت از دوستان میتوانید پس از ثبت نام در دیجیکس۲۴ ، در بخش معرف دوستان کد دعوت اختصاصی خود را با درصد دلخواه بسازید. در نظر داشته باشید که هیچگونه محدودیتی در ساخت کدهای دعوت وجود ندارد و شما میتوانید برای گروه های مختلف دوستان، کدهای دعوت با درصد های مختلف بسازید.

خرید و فروش تتر

معروف ترین استیبل کوین در بازار ارز دیجیتال که میتوانید در نوسانات شدید بازار ارزهای دیگر را به آن تبدیل کنید تتر میباشد که در بین کابران از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار است. تتر در رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم بازار رتبه سوم را به خود احتصاص داده است.

برای خرید تتر از صرافی ایرانی دیجیکس ۲۴ میتوانید پس از ثبت نام و احراز هویت، بر اساس مقدار مورد نیاز خود و قیمت تتر امروز اقدام به خرید کنید. در نظر داشته باشید که قبل از انجام معاملات بخش مربوط به قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس که یکی از صرافی های معتبر ایرانی در حال فعالیت میباشد، کاربران میتوانند در دو بازار تومانی و تتری معاملات خود را ثبت نمایند. این صرافی از حدود ۶۰ ارز دیجیتال پشتیبانی میکند و کارمزد خرید و فروش در آن بین ۰.۲ تا ۰.۳۵ درصد میباشد که از کاربران پس از تکمیل معامله کسر میگردد.

در صرافی نوبیتکس حجم معاملات بستگی به خریدار و فروشنده دارد و امکان دارد که سفارش شما در چند بخش تکمیل شود.

والکس

صرافی والکس همانند صرافی نوبیتکس در دو بازار تتری و تومانی فعالیت میکند و مزیتی که نسبت به صرافی های دیگر دارد، داشتن سیستم کپی تریدینگ میباشد که کاربران با دنبال کردن تریدرهای حرفه ای میتوانند معاملات آنهارا کپی کنند اما باید توجه داشته باشید که سود و زیان تریدری که فالو می‌کنید عینا برای شما نیز به نسبت سرمایه شما کپی می‌گردد. کارمزد معاملات در صرافی والکس از ۰.۱۵ تا ۰.۳۵ درصد میباشد.

اوکی اکسچنج

صرافی اوکی اکسچنج فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده است و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی میکند و کارمزد معاملات در صرافی اوکی اکسچنج حدود ۰.۱ درصد میباشد.

تترلند

صرافی تترلند با تغییر نام برند در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت جدی شروع کرد و تنها از ارز تتر پشتیبانی میکند و کیف پول ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و ... را ندارد. همچنین نسبت به سایر صرافی های آنلاین از کارمزد به نسبت بالاتری برخودارد می‌باشد.