بهترین روش زیبایی دندان کدام است؟

علاوه بر شاخه دندانپزشکی درمانی توسط دندانپزشکان متخصص، حوزه جدیدی به نام دندانپزشکی زیبایی به وجود آمده است. می‌توان گفت که هدف این زیرشاخه از مجموعه دندان‌پزشکی علاوه بر اصلاح کلی طرح لبخند، بالابردن استحکام دندان‌ها و ترمیم زیبایی ظاهری دندان‌های عقب و جلو است.

به ­طورکلی از جمله اقدامات در این حوزه از دندانپزشکی می‌توان به لمینت، افزایش طول دندان، بلیچینگ، اصلاح لثه، بریج، ایمپلنت، پروتز دندان، کامپوزیت دندان، روکش، ارتودنسی و موارد دیگر اشاره نمود. دندانپزشکی معتبر smilestyle dentistry یکی از دندانپزشکی‌های زیبایی معتبر در حوزه خدمات زیبایی دندان در تهران (طرح لبخند دندان‌های جلو و عقب)  با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا است.

بهترین روش زیبایی دندان کدام است؟

بهترین روش زیبایی دندان از نظر هر یک از افراد می‌تواند متفاوت باشد، اما در نهایت دندانپزشک می‌تواند توصیه کند که کدام روش مناسب‌تر از دیگری خواهد بود. یکی از معیارهای مهم زیبایی که نقش فوق‌العاده پراهمیتی در جذاب کردن چهره به دنبال دارد، داشتن دندان‌های سفید و بی‌نقص به همراه لبخندی جذاب است. با داشتن دندان‌های زیبا و بدون نقص این امکان برای شما فراهم می‌شود تا چهره‌ای مهربان‌تر و جذاب‌تر از همیشه داشته باشید. پس درنظرگرفتن سلامت دندان‌ها از اهمیت بالای برخوردار بوده و پیشنهاد می‌دهیم در صورت رخ‌دادن هر مشکلی بهتر است که سریعاً به دندانپزشکی مراجعه فرمایید و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید؛ اما این کار زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که شما به یک تیم حرفه‌ای و شناخته شده مراجعه بفرمایید. با ما همراه باشید تا بهترین روش زیبایی دندان را به شما معرفی نمایم.

02

زیبایی دندان توسط دندانپزشکی اسمایل استایل دنتیستری

انواع روش‌های مختلف برای زیبایی دندان

به این نکته اشاره کردیم که بهترین روش زیبایی دندان از نظر خود دندانپزشک برای شما مشخص خواهد شد، اما ما سعی داریم تا برخی از روش‌های موجود را برای شما نام ببریم و این موضوع تنها جهت آشنایی بیشتر شما با خدمات دندانپزشکی اسمایل استایل است.

  • بلیچینگ دندان

بلیچینگ یک روش شیمیایی تلقی شده و تنها هدف آن نیز سفیدکردن دندان‌ها است و در بین افراد نیز به‌شدت محبوب و به‌عنوان متداول‌ترین روش در نظر گرفته می‌شود. برخی از افراد سعی می‌کنند تنها برای ازبین‌بردن لکه‌های موجود روی دندان بلیچینگ را در اولویت قرار دهند، اما این در صورتی است که برخی دیگر تنها جهت سفیدتر کردن دندان‌های خود از روش بلیچینگ استفاده می‌کنند. جهت انجام بلیچینگ دندان توسط دکتر امیرحسین ابوالبشری، به سایت Smilestyledentistry مراجعه نمایید.

  • ایمپلنت دندان

یکی دیگر از بهترین روش زیبایی دندان که البته به عنوان رایج‌ترین و بهترین روش نیز تلقی می‌شود، انجام ایمپلنت است. یکی از کاربردهای مهم ایمپلنت جایگزینی برای دندان‌های از دست رفته می‌باشد. در رابطه با روش ایمپلنت دندان نیز باید توضیح دهیم که دندانپزشک در وهله اول یک پیچ تیتانیومی کوچک را در قسمتی که دندان شما از بین رفته وارد استخوان فک می‌کند که از آن به عنوان یک پایه روکش ایمپلنت نام می‌برند.

توجه داشته باشید که در طول دوره جاگذاری ایمپلنت باید بهداشت دهان و دندان را به بهترین نحو ممکن رعایت نمایید.

03

  • پروتز دندان

پروتز دندان شامل دودسته معمولی یا فوری می‌شود. معمولاً در بازه زمانی که طول می‌کشد تا پروتزهای کامل معمولی برای بیمار ساخته شود، از پروتزهای فوری به‌صورت موقت روی دندان استفاده می‌کنند. این امکان فراهم است تا از زمان کشیده‌شدن دندان به مدت ۱۲ هفته بعد از پروتزهای موقت و فوری استفاده نمایید.

با آماده‌سازی پروتزهای معمولی امکان کنارگذاشتن پروتزهای فوری فراهم شده و دیگر هیچ احتیاجی به آن ندارید. معمولاً در طی دوره بهبودی پس از کشیدن دندان، فک و لثه‌ها تمایل به کوچک‌تر یا جمع‌شدن دارند. به همین دلیل استفاده از پروتز فوری نیز با یک سری مشکلات روبرو است که برای رفع آنها و تنظیمات مجدد باید به دندانپزشکی مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر از این نکته را بیان کنیم که پروتز دندان شامل چندین دسته مختلف می‌شود که در نوع پروتز دندان ثابت، شما می‌توانید در Smile Style Dentistry پروتز ثابت متکی بر ایمپلنت و پروتز ثابت متکی بر دندان را انجام دهید و دسته متحرک، شامل پروتز کامل یا پروتز پارشیل یا ناکامل خواهد شد.

توجه

هر یک از بهترین روش زیبایی دندان باتوجه‌به موارد متعددی همچون درنظرگرفتن جنس دندان و غیره از سوی دندانپزشک تیم حرفه‌ای اسمایل استایل برای افراد انتخاب خواهد شد. خود شما هم می‌توانید روش مدنظر را انتخاب نمایید؛ اما در حالت کلی دندانپزشکان ما راهنمایی‌های کامل‌تری در اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین روش زیبایی دندان در دندانپزشکی اسمایل استایل

پیش از هر چیزی باید به توضیح این موضوع بپردازیم که دندان‌ها دارای اهمیت فوق­العاده بالایی هستند و این مورد دررابطه‌با انتخاب بهترین روش زیبایی دندان و انجام آن چندین برابر اهمیت پیدا می‌کند. پس با درنظرگرفتن این موارد بهتر است به دندانپزشک زیبایی ماهر در این زمینه مراجعه فرمایید.

دندانپزشکان باتجربه ما همواره مشغول به فعالیت در حوزه زیبایی دندان هستند که علاوه بر دوره دندانپزشکی عمومی چندین سال متوالی را در زمینه درمان‌های زیبایی، تحصیلات خود را پشت سر گذاشته‌اند و به همین دلیل موفق در به‌دست‌آوردن مهارت و تخصص فوق‌العاده خوبی در این زمینه شده‌اند.

در تیم حرفه‌ای اسمایل استایل معمولاً عناصر مهم زیبایی لبخند همچون تقارن، نسبت درست بین ارتفاع و پهنای دندان، ارتفاع لثه و رنگ پوست و غیره موردتوجه قرار گرفته و سپس برای روش مدنظر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

چرا برای انجام بهترین روش زیبایی دندان به اسمایل استایل مراجعه کنیم؟

بهترین روش زیبایی دندان زمانی به مناسب‌ترین نحوه ممکن برای شما انجام می‌شود که به تیم حرفه‌ای و شناخته شده‌ای مراجعه بفرمایید. در این زمینه باید بیان کنیم که دندانپزشکی اسمایل استایل پیش از هر چیزی مشاوره‌های لازم به مراجعه‌کننده ارائه خواهد داد تا پس از پشت سر گذاشتن این مرحله بتواند تصمیمات لازم را بگیرد. علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید شاهد رضایت متعدد افرادی که برای انجام پروتز دندانی و غیره به مطب مراجعه کرده‌اند باشید. قطعاً دیدن افرادی که قبل از شما به تیم حرفه‌ای ما مراجعه کرده‌اند و رضایت کاملی نیز از انجام کار دارند، باعث ازبین‌رفتن دغدغه و نگرانی شما دررابطه‌با انجام کار خواهد شد.

دندانپزشکی اسمایل استایل دنتیستری یک مجموعه دندانپزشکی تخصصی می‌باشد که با بهره­گیری از جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا، خدمات دندانپزشکی را ارائه می‌کند. تیم متخصصین ما که توسط دکتر محمدرضا ابوالبشری و دکتر امیرحسین ابوالبشری مدیریت می‌شوند، توانایی درمان و زیباسازی دندان­ها را با کمترین درد ممکن دارند و می­توانند پروسه درمان را به­خوبی پیش ببرند.