معصومه تاجیک عضو تیم ملی موی تای

قسمتی از سخنان معصومه تاجیک بازیکن تیم ملی: با توجه به برنامه ریزی ها و انالیزی که مدیران ،مربیان و کادر تیم ملی انجام داده اند  همه چیز طبق برنامه پیش رفته و انشاالله منتظر خبر های خوبی برای اعضای تیم ملی و همچنین سرافرازی پرچم کشور در میادین بین المللی هستیم.فنی صلاح بداند مبارره خواهم گرفت.

۵۴کیلوگرم کشورمان در مورد مسابقات انتخابی گفت: در تمامی مراحل انتخابی مبارزه کردم . در تمامی اردو ها و مسابقات  جهانی ،آسیایی و جام ها  حضور داشتم و باید بگویم که سرباز تیم ملی هستم و هرجا کادر فنی صلاح بداند مبارره خواهم گرفت.

معصومه تاجیک عضو تیم ملی موی تای وزن 54کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی انجمن ورزش های رزمی با بیان این مطلب عنوان کرد: بلافاصله پس از رقابت های  جهانی اردوها  ی ما در دماوند برای شرکت در مسابقات انتخابی  ایندورگیمز از اواخر مرداد آغاز شده و ما هم اکنون در حال برگزاری دومین مرحله از تمرینات هستیم.

او ادامه داد: البته تمرینات ما پیش از  مسابقات جهانی به صورت منظم و با برنامه پیش رفت و از آمادگی نسبی بریا حضصور در رقابت های جهانی برخوداریم که امیدوارم در مدت کمتر از یک ماه مانده به رقابت های جهانی تایلند به به اوج آمادگی خود برسیم. سعی می کنم در اردوها بیشتر روی نقاط ضعف و قوت خودم کار کنم و البته از آنالیز حریفان احتمالی ام در مسابقات ایندورگیمز که بازیکنان مطرح جهان هستند غافل نخواهم شد. هنوز اسامی تیم ها در این مسابقات اعلام نشده ولی همچنان ما تمرینات خود را ادامه میدهیم.

موی تای کار وزن ۵۴کیلوگرم کشورمان در مورد مسابقات انتخابی گفت: در تمامی مراحل انتخابی مبارزه کردم . در تمامی اردو ها و مسابقات  جهانی ،آسیایی و جام ها  حضور داشتم و باید بگویم که سرباز تیم ملی هستم و هرجا کادر فنی صلاح بداند مبارره خواهم گرفت.