خرید بهترین تجهیزات بهداشتی برای خلق فضایی مدرن و چشم‌نواز

یکی از مهم‌ترین فضاها در هر خانه‌ای حمام و سرویس بهداشتی آن محسوب می‌شود. مخصوصاً اگر فضا آنها به طور اشتراکی باشد، با چالش‌های جدی‌تری مواجه خواهیم شد و دغدغه بیشتری برای تمیزی و مرتب کردن آن خواهیم داشت. حمام و سرویس بهداشتی مشترک برای خیلی از ما تجربه نامطلوبی است که شاید موجب شود هرگز دست به انتخاب و طراحی این فضا نزنیم. اما با حضور تجهیزات مدرنی که همراه با تغییرات سبک زندگی، این روزها تولید و به بازار عرضه شده است، ورق بر می‌گردد. شاید بپرسید؛ یعنی چه و چگونه؟

حتماً شما هم تصاویر حمام‌ها و سرویس‌های مدرن را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت دیده‌اید که تنها به عنوان فضایی برای سرویس و استحمام، زیادی مدرن و شیک هستند. شاید شما هم همیشه در رؤیای داشتن چنین فضاهایی به سر برده باشید. همه تجهیزاتی را که بتواند علاوه بر زیبایی و لوکس بودن به تمام نیازهای آنها پاسخگو باشد را دوست دارند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم با بررسی سه تا از محصولاتی که نقش اساسی در زیبایی و انتظام فضای شما دارند را معرفی کنیم.

فلاش تانک توکار گبریت، کفشور خطی و شیرآلات هانس گروهه از تجهیزاتی هستند که علاوه بر بهبود همه جانبه عملکردها می‌توانند فضایی لوکس و مجلل ایجاد کنند. توصیه می‌کنیم حتماً قبل از اقدام به خرید و استفاده از این محصولات تصاویری از پروژه‌های انجام شده از آنها را مشاهده نمایید. با اولین تصاویری که از فلاش تانک‌های توکار ببینید، جمع و جور و مرتب شدن فضا اولین مسئله‌ای است که توجه شما را به خود جلب می‌کند. کفشورهای خطی هم که دیگر جای تعریف ندارد. باور اینکه یک تغییر ساده با کفشورهای خطی می‌تواند این حجم تغییرات در حمام ایجاد کند بسیار سخت است. شیرآلات توکار هم که خیلی وقت است مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

در ادامه با بررسی مفصل‌تر هر سه محصول ذکر شده قصد داریم شما را در خرید این محصولات یاری کرده و کمک کنیم از یکی از بهترین بازرگانی‌های موجود در زمینه تجهیزات بهداشتی خرید خود را انجام دهید.

خرید شیرآلات توکار هانس گروهه

دیوارهای صاف و یکدست، بدون کوچک‌ترین تجهیزات اضافه‌ای، کیفیت بصری مطلوبی است که شیرآلات توکار می‌توانند به شما هدیه کنند. همان طور که از نام آنها پیدا است در داخل دیوار نصب می‌شوند و کمترین فضا را از سطح خارجی دیوار در برمی‌گیرند. یکی از برندهای محبوب و به نام در این زمینه شیرآلات توکار هانس گروهه می‌باشد.

شیرآلات هانس گروهه  Hansgroheمحصولاتی آلمانی هستند که با بهترین و مرغوب‌ترین متریال‌ها مانند برنج و قطعات سیلیکونی منحصر به فرد ساخته می‌شوند. سبک طراحی مدرن و منحصر به فردی که دارند با ترکیب شدن با یک سری عملکردها و تکنولوژی‌های کم نظیر بهترین عملکرد را به شما عزیزان هدیه می‌کند. البته اگر قصد خرید شیرآلات توکار هانس گروهه را دارید ناگفته نماند که این محصولات علاوه بر مدل های توکار به صورت روکار هم موجود می‌باشد. پس اگر بحث بودجه برایتان مطرح است و فقط قصد تعویض شیرآلات را دارید و نمی‌توانید دیوار را بازسازی نمایید، این محصولات نیز به خوبی پاسخگو شما خواهند بود.

شیرآلات توکار هانس گروهه با ایجاد حس آرامش و لطافت در حمام، سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه، تجربه جدیدی از شیرآلات را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد. یکی از زیباترین تعابیری که از محصولات این برند بیان شده است، “طراحی شده برای زندگی” می‌باشد. طراحان شیرآلات توکار هانس گروهه با در نظر گرفتن تمام نیازهای یک خانه مدرن بهترین نتایج را رقم زده‌اند. مزایایی که باعث می‌شود خرید این محصول را به شما پیشنهاد کنیم، شامل این موارد می‌شود: مصرف انرژی در صورت نیاز و کنترل درجه حرارت آب، عملکرد ضد رسوب، مجهز به سیستم AirPower برای تجربه یک سرگرمی شگفت‌انگیز از دوش‌گرفتن و شستشو، کاهش هزینه‌ها و مصرف آب در طولانی‌مدت و... .

افزایش تقاضا مصرف‌کنندگان، انگیزه‌ای برای طراحان شیرآلات هانس گروهه است تا بیش از پیش ارتقا کیفیت و فناوری محصولات خود را در دستور کار قرار دهند. پس با خیال راحت این شیرآلات را به صورت تضمین شده و با بهترین کیفیت از بازرگانی کارنو خریداری کنید. شیرآلات توکار هانس گروهه علاوه بر اینکه پاسخگو نیازهای کنونی شما خواهد بود، در طولانی مدت نیز سرمایه‌گذاری‌ای همه جانبه محسوب می‌شود که هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

01

خرید باریک‌ترین کفشور خطی

کفشورهای خطی یک دنیا مزیت غیرقابل شمارش دارند. مطمئن هستم که تجربه استفاده از کفشورهای نقطه‌ای در حمام و سرویس بهداشتی خود را دارید. عدم هماهنگی با کف‌سازی‌ها، شیب بندی‌های پیچیده، کاشی‌های تکراری و نامناسب، ظاهر نامطلوب و.... همگی عبارت‌هایی هستند که احتمال می‌دهم با شنیدن کلمه کفشور در ذهنتان تداعی می‌شود.

خبر خوب اینکه با استفاده از کفشورهای خطی تمام موارد ذکر شده به زیباترین شکل ممکن رفع می‌شود. پس با شیب بندی چهارطرفه و نصب کاشی‌های کوچک در حمامتان خداحافظی کنید. با یک شیب یک‌طرفه و هر ابعاد کاشی، کف‌سازی منحصربه‌فرد خود را خلق کنید و دغدغه ازبین‌رفتن هماهنگی آنها به‌ خاطر حضور کفشور را نداشته باشید. چرا که کفشورهای خطی معمولاً در اطراف محیط و نزدیک به دیواره‌ها نصب می‌شوند و کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کنند. از طرفی به‌خاطر شیب یک‌ طرفه دیگر حین استحمام حوضچه‌های آب‌های آلوده را مشاهده نمی‌کنید و آب به ‌راحتی می‌تواند هدایت و تخلیه شود.

یکی از مزایای این تجهیز پرطرفدار این است که کاربرد کفشور خطی به سرویس‌های بهداشتی و حمام محدود نمی‌شود. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به استفاده در پاسیو و پارکینگ نیز اشاره کرد. ظاهر خاص، شیک و زیبایی که کفشور خطی ایجاد می‌کند محدود به یک فضا خاص نمی‌شود. در هر کدام از فضاهای ذکر شده که به کار رود درخشش خود را حفظ کرده و ظاهری شیک و منحصر به فرد ایجاد می‌کند.

از طرفی نگهداری آسان‌تر این کفشورها به نسبت کفشورهای قدیمی مزیتی است که حتی به بهداشت محیط هم کمک می‌کند. چرا و چگونه؟ تنها کافی است اولین تصاویری که با کلمه کفشور به یادتان آمد را مرور کنیم. فضایی پر از مو، حشرات و حیوانات موذی و... . این طور نیست؟ این تجربه‌های نامطلوب همه ما را از این محصولات خسته کرده است. اما کفشورهای خطی با فیلترهای سبدی که مواد زائد را جمع‌آوری می‌کند حتی به این مشکل نیز پاسخ داده است. شما می‌توانید با برداشتن درپوش رویی آن سبد را هر چند وقت یک‌ بار تخلیه کنید و از حضور تمام موارد ذکر شده راحت شوید. ناگفته نماند که همین فیلترهای سبدی که در ظاهر کوچک و بی‌اهمیت به نظر می‌رسند، از گرفتگی سیستم تخلیه نیز جلوگیری می‌کنند.

پس اگر شما هم به دنبال خلق ظاهری متفاوت‌تر در حمام و سرویس بهداشتی خود هستید توصیه می‌کنیم، اقدام به خرید باریک‌ترین کفشور خطی موجود در بازار از بازرگانی کارنو نمایید. با توجه به تنوع بالا این محصولات در بازرگانی کارنو، دست شما در انتخاب مدل پیشنهادی باز است. چراکه شما می‌توانید با توجه به نیاز و سبک طراحی حمام خود، کفشوری را انتخاب کنید که مکمل سرویس بهداشتی شما است!

02

خرید فلاش تانک توکار گبریت

معمولاً اغلب فلاش تانک‌هایی که دیده‌ایم به صورت روکار استفاده می‌شوند و فضای زیادی را اشغال می‌کنند. اما امروزه با حضور فلاش تانک‌های توکار، مخزن آب داخل دیوار قرار می‌گیرد و با صرفه‌جویی در فضا، محیطی زیبا و منظم برای سرویس بهداشتی فراهم می‌شود. با خرید فلاش تانک توکار از برندهای معتبری مانند گبریت، شما می‌توانید زیبایی، نظم و ظرافت را به فضای سرویس بهداشتی‌تان هدیه دهید. پس توصیه می‌کنیم با خرید فلاش تانک توکار گبریت با یک تیر چند نشان بزنید. همچنین، فلاش تانک توکار باعث کاهش سروصدا و بهبود بهداشت محیط می‌شود.

مزایای فلاش تانک توکار گبریت که توجه هر خریداری را به خود جلب کرده است، شامل لیست بلند بالایی می‌شود که در این محتوا نمی‌گنجد. اما اگر بخواهیم به برخی از محاسن و مزایای آن اشاره کنیم این موارد را می‌توان در نظر گرفت: فلاش تانک توکار گبریت فرایند تمیز کردن فضای سرویس بهداشتی را برای شما بسیار آسان می‌کند چرا که کوچک‌ترین قطعات اضافه‌ای برای تمیز کردن موجود نیست و فقط باید یک دیوار یک تکه را تمیز کنید. مزیت دیگر فلاش تانک توکار گبریت جلوگیری از بوی نامطبوع ناشی از تجمع فاضلاب در سیفون توالت یا لوله‌ها می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که ابعاد و اشکال مختلفی که این محصول عرضه می‌شود دارای تنوع بسیار بالایی است و دست شما کاملاً در انتخاب باز است.

03

خرید آنلاین تجهیزات بهداشتی از بازرگانی کارنو

همیشه یکی از دغدغه‌های ما طراحی و دکوراسیون فضاهای مختلف خانه است. اینکه چه محصولات و تجهیزاتی بخریم که شیک‌ترین و زیباترین فضا را خلق کنیم. پس حتماً اولین دغدغه ما با کیفت محصولات گره خورده است. اینکه چه برندی را از کدام فروشگاه بخریم بی شک یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید به آن توجه می‌کنیم. خرید از فروشگاهی معتبر که کیفیت محصولاتش را تضمین می‌کند و بهترین و لوکس‌ترین برندها را به شما معرفی می‌کند، می‌تواند بهترین راهنما برای خرید محصول مورد نظرتان باشد. گروه آورده‌های ساختمانی کارنو با چندین سال تجربه در طراحی و بازسازی فضاهای بهداشتی به شما راهنمایی کرده و بهترین محصولات را متناسب با نیاز شما معرفی می‌کند. نگران قیمت نیز نباشید، شما می‌توانید با کمترین قیمت و با ضمانت از بازرگانی کارنو خرید کنید. مطمئن باشید که مورد انتخابی شما در کارنو، نیازهای شما را کاملاً برآورده می‌کند و در طولانی مدت در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.