بررسی 0 تا 100 بهترین"قرص ضد ورم صورت بعد از تزریق چربی"

آیا تا به حال تزریق چربی به صورت را انجام داده اید؟ پس از تزریق چربی با چه اندازه از تورم صورت مواجه شده اید؟ از چه روش هایی برای رفع ورم صورت بعد از تزریق چربی استفاده می کنید؟ به نظر شما قرص ضد ورم صورت بعد از تزریق چربی چیست و چه کاربردی دارد؟

ورم بعد از تزریق چربی به صورت یک واکنش طبیعی است که برای همه افراد بعد از این تزریق زیبایی رخ می دهد. پس هیچگونه نگرانی در این رابطه نداشته باشید و تنها با استفاده از قرص ضد ورم صورت بعد از تزریق چربی، به راحتی از شر این مشکل شایع خلاص شوید. در واقع این قرص، ورم ناشی از تزریق چربی به بخش های مختلف صورت را مدیریت نموده و ضمن کنترل آن زمینه مناسبی برای درمان سریع تورم فراهم می سازد. متأسفانه بسیاری از زیباجویان نسبت به این قرص و مزایای استفاده از آن آشنایی ندارند و صرفاً براساس اینکه تزریق چربی یک روش بی عارضه و بی خطر برای جوانسازی پوست و فرم دهی صورت است، از آن استفاده می کنند. با این توصیف اگر قصد تزریق چربی به صورت دارید، برای آشنایی بیشتر با قرص ضد ورم صورت بعد از تزریق چربی و مزایای آن با ما همراه باشید.

01

به نقل از آنیل کلینیک یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران ورم بعد از تزریق چربی یک پاسخ طبیعی بدن به عمل زیبایی تزریق چربی است. فرقی نمی کند که انتقال چربی را برای بهبود ویژگی های صورت، کانتور کردن بدن یا بزرگ کردن سینه ها انتخاب کرده باشید، درک نحوه مدیریت تورم بعد از تزریق برای اطمینان از یک تجربه مثبت ضروری است. در دوره نقاهت تزریق چربی، جراح با دقت چربی اضافی را از یک قسمت از بدن شما خارج می کند و دوباره آن را در ناحیه دیگری که نیاز به تقویت دارد قرار می دهد. در حالی که این روش یک راه حل ایمن و موثر برای جوان سازی و تقویت ارائه می دهد، می تواند منجر به تورم موقت شود که یک عارضه جانبی مورد انتظار است.

03

ورم تزریق چربی زیر چشم ، به عنوان یکی از عوارض جانبی رایج این روش زیبایی شناخته شده است. ورم بعد از تزریق چربی معمولاً به دلیل تزریق چربی در ناحیه زیر چشم ها به وجود می‌آید. این ناحیه از صورت دارای پوست باریک و ظریفی است که شاید به همین دلیل، به شدت حساس به تزریق چربی است. بیشترین علت ورم در ناحیه زیر چشم، استفاده از روش‌های نامناسب تزریق چربی است. در برخی موارد، تزریق چربی در ناحیه زیر چشم می‌تواند به دلیل انتقال بیش از حد چربی به این ناحیه باشد. این اتفاق ممکن است در صورت عدم توجه به نکات فنی و بهداشتی در زمان تزریق چربی صورت رخ دهد.

به نقل از دکتر مهرشاد رابط: ورم، التهاب و کبودی جز یکی از پاسخ‌های بدن است که در برابر ورود سوزن به بدن و چنین مواردی رخ می‌دهد. این پاسخ جز موردهای کاملاً طبیعی است و به هیچ عنوان خطرناک نیست البته در صورتی که این مقدار بیش از حد نباشد و باعث ایجاد مشکلات متعدد نشود. علائمی مانند ورم که بعد از تزریق چربی به وجود می‌آید چندان جدی نیست و با گذشت زمان از بین خواهد رفت. علاوه بر این مورد، خود بافت چربی زمانی که وارد بدن یا صورت می‌شود باعث افزایش حجم خواهد شد، به همین دلیل است که افراد بعد از تزریق چربی با ورم روبرو می‌شوند.

همان طور که به آن اشاره کردیم ورم‌های ایجاد شده به دلایلی که به آن اشاره کردیم بعد از تزریق چربی کاملاً طبیعی هستند و اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. اگر شما هم جز افرادی هستید که دچار چنین مشکلی هستید باید به شما بگوییم که در درجه اول صبور باشید و هم چنین مواردی که در ادامه برای شما ذکر می‌کنیم را رعایت کنیم و از آنها استفاده کنید تا به سرعت و در مدت زمان کمتری به نتیجه دلخواه خود برسید.

به نقل از کلینیک تخصصی پوست و مو خانه سفید: تورم صورت و بدن از جمله واکنش‌های طبیعی است که بر اثر آسیب‌های جدی و صدمات جزئی ایجاد می‌شود. ورم‌های بعد از تزریق چربی در بیشتر مواقع کاملاً طبیعی و عادی هستند؛ بنابراین جای هیچ نگرانی وجود ندارد. زمانی که چربی بیش از اندازه به بدن تزریق شود، فرد شاهد تورم بعد از تزریق خواهد بود. البته بد نیست بدانید که درصد قابل‌توجهی از این سلول‌های چربی وارد چرخه سوخت‌وساز شده و ورم ناشی از تزریق چربی به‌مرور و باگذشت زمان کاهش می‌یابد. اما اگر تورم بیش از حد آزاردهنده بود، برای رفع این تورم بهتر است به پزشک مراجعه شود.

سیستم ایمنی پوست نسبت به هر جسمی خارجی که وارد آن شود، حساس است؛ بنابراین زمانی که جسمی مثل سوزن وارد پوست می‌شود، بدن واکنش نشان داده و دچار قرمزی و تورم خواهد شد. تزریق چربی به کمک کانولا انجام می‌شود، این سوزن چربی را به نواحی موردنظر تزریق می‌کند و همین مسئله علت اصلی تورم ناحیه مورد تزریق است. ورم ناشی از تزریق چربی در بیشتر مواقع جدی نیست و با چند روز استراحت، صبوری و مراقبت رفع می‌شود. مدت‌زمان ماندگاری ورم به نحوه تزریق، حساسیت اندام هدف و میزان چربی تزریق شده بستگی دارد و معمولاً تا دو هفته از بین می‌رود. یکی از دلایل مهم ایجاد ورم صورت بعد از تزریق چربی، افزایش حجم بافت چربی زیر پوست است.

علت اصلی ورم صورت بعد از تزریق چربی چیست؟

به طور کلی پس از تزریق چربی زیر پوست، بافت پوست و لایه های زیرین آن با چربی واکنش نشان داده و به صورت ورم نمایان می شود. ورم ناشی از تزریق چربی زیر پوست تا 6 الی 15 روز طبیعی بوده و هیچگونه نگرانی در این رابطه وجود ندارد. تنها کافیست از قرص ضد ورم صورت بعد از تزریق چربی استفاده نمایید. تا ضمن کنترل و مدیریت ورم صورت و خنثی سازی واکنش های زیر پوست، در مدت زمان کوتاه ورم صورت را از بین ببرد. در این راستا نیز انواع مختلفی از قرص های ورم صورت بعد از تزریق چربی وجو د دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم طبق نظر و تجویز پزشک زیبایی و متخصص پوست، قرص با دوز مناسب و بازه زمانی مشخص مصرف نمایید.

خاطر نشان می شود که اگر میزان ورم صورت بعد از تزریق چربی بیش از 15 روز به طول بیانجامد، نشانه خوبی نیست و ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. بدین ترتیب در صورت طولانی شدن دوره تورم ناشی از تزریق چربی به صورت حتماً به پزشک متخصص مراجعه نمایید. تا ضمن انجام معاینات و آزمایش های لازم، اقدامات لازم را جهت کنترل و رفع تورم انجام دهد.

عوامل تعیین کننده زمان بهبودی ورم صورت بعد از تزریق چربی کدامند؟

طبق تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و همچنین نظر بسیاری از پزشکان زیبایی پوست مو مشخص شده که شدت و میزان ورم صورت بعد از تزریق چربی با یکدیگر متفاوت است. به همین سبب مدت زمان بهبودی بیماران نیز متغیر بوده و یک سری عامل خاص موجب افزایش یا کاهش زمان بهبودی زیباجویان و رفع ورم صورت آنها می شود. در این خصوص عوامل اصلی تعیین کننده زمان بهبودی ورم صورت پس از تزریق چربی به قرار زیر است:

* وضعیت سیستم ایمنی بدن فرد

* شرایط سنی و جسمی زیباجویان

* ابتلا به بیماری های زمینه ای نظیر دیابت، نارسایی قلبی، مشکلات پوستی، کبد و کلیه

* محل تزریق ژل (زیر چشم، دور لب، پیشانی، زیر چانه و گونه ها)

* نوع ژل و کیفیت آن

بهترین قرص های ضد ورم صورت بعد از تزریق چربی کدامند؟

به طور معمولی برای کاهش ورم، تب و درد ناشی از تزریق چربی به صورت مصرف قرص هایی مثل آسپرین، ژلوفن، نوافن و ایبوپروفن مناسب خواهد بود. علاوه بر این در صورت نیاز و تجویز متخصص پوست می توانید از کمپرس آب یخ و سایر قرص های مسکن و ضد تورم استفاده نمایید. البته در صورتی که از بیماری های خونی و نارسایی قلبی رنج می برید، از خوردن قرص هایی که موجب رقیق شدن خوب می شود، پرهیز کنید.

نکته قابل توجه اینکه رعایت یک سری دستورالعمل ها و توصیه های پزشکی نظیر عدم مصرف نمک، پرهیز از ورزش های فیزیکی، تغییر حالت سر هنگام خوابیدن، کاهش مصرف دخانیات (ترک سیگار) و پرهیز از مصرف داروهای خودسرانه نیز می تواند بازه زمانی بهبود ورم صورت بعد از تزریق چربی را کاهش دهد. بنابراین به این موارد توجه ویژه داشته باشید و پس از تزریق چربی به قسمت های مختلف صورت حتماً آنها را رعایت کنید.