اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به کیش؟

سفر به کیش در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را به همراه دارد. همین‌که از هیاهوی شهر دور شوید و در کنار دریا قدم بزنید خود به‌اندازه کافی حال و هوای شمارا عوض خواهد کرد. حال قرار است ما به این مهم بپردازیم که اصلاً سفر به کیش در فصل بهار چه زیبایی‌های را با خود به همراه دارد؟ بازی‌های مهیج این فصل کدام است؟ چرا گردشگران ادعا می‌کنند که اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به کیش به شمار می‌آید. شما هم اگر تمایل دارید به کیش سفر کنید و هنوز در مورد بهترین فصل سفر به این خطه زیبا در ایران اطلاعاتی ندارید بهتر است ما را همراهی کنید. بدون شک تجربه‌های که از سفر به کیش در بهار با شما به اشتراک می‌گذاریم شمارا به بهترین تجربه از سفرتان خواهد رساند پس با ما همراه باشید. توصیه می‌کنیم برای اقامت در هتل ترنج کیش را از یاد نبرید که خاطرات خوش‌سفر شمارا چندین برابر خواهد کرد.

 چرا اردیبهشت بهترین فصل سفر به کیش است؟

همان‌طور که می‌دانید سفر به کیش در فصل زمستان و پاییز برای خرید و در فصل بهار برای گردش گری ایده ال ترین گزینه است؛ اما شاید از خود بپرسید که چرا بسیاری از گردشگران اردیبهشت را برای این سفر پیشنهاد داده‌اند در ادامه دلیل این امر را با شما خواهیم گفت ما را همراهی کنید.

2

سفری ارزان‌قیمت در فصل اردیبهشت

 همان‌طور که می‌دانید در ایام نوروز یکی از پرترددترین سفرهای هوایی از سوی ایرانی‌ها سفر به جزیره کیش است. از همین رو اصلاً توصیه نمی‌کنیم که در این دوران به کیش سفر داشته باشید. به این خاطر که هزینه‌ها برای شما چند برابر محاسبه می‌شود. ازآنجایی‌که پیک سفر در فصل بهار آن هم در اویل فرودین است بدون شک پیدا کردن یک واحد اقامتی ارزان‌قیمت برای شما کار دشواری خواهد بود. حتی شما باید واحدهای ارزان‌قیمت را هم باقیمتی چند برابری به دلیل پیک سفر در این فصل تهیه کنید. حال زمانی که شما در فصل اردیبهشت به کیش سفر داشته باشید به‌راحتی می‌توانید با اقامت در هتل ترنج در کیش ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین تجربه سفر خود را امتحان کنید.

اردیبهشت فارغ از هیاهوی گردشگران و توریست‌ها

 وقتی‌که به کیش سفر می‌کنیم اصلی‌ترین دلیل از این سفر دور شدن از هیاهوی شهر و رسیدن به یک آرامش فکری است. پس این فکر را از سر بیرون کنید که تا بیست فرودین این تجربه را از سفر به کیش داشته باشید. به دلیل تعطیلات عید و فارغ شدن بچه‌ها از درس‌ومشق و کم شدن مشغله‌های کاری پدر و مادرها عموماً افراد این تایم از زمان را برای سفر انتخاب می‌کنند. حال‌آنکه در فصل اردیبهشت بچه‌ها مجدد به سر درس‌ومشق خود برمی‌گردند و شرایط سفر برای خانواده‌ها کم‌رنگ می‌شود. باید بگویم اگر شما فرزند محصل ندارید و شغل شما آزاد است و می‌توانید از کار صرف‌نظر کنید. بهترین تایم برای شما اردیبهشت است تا بتوانید با خیالی راحت و دور از شلوغی‌های شهر به گشت‌وگذار در شهر و مراکز تفریحی گردشگری بپردازید.

اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به کیش؟

خرید از کیش در فصل اردیبهشت با خیال راحت

 همه شما به‌خوبی می‌دانید که به دلیل قرار داشتن جزیره کیش در منطقه آب‌های آزاد خرید از این منطقه یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین انتخاب‌های است که در پیش روی شما قرار دارد. به این خاطر که اغلب لباس‌ها و لوازم خارجی از کشورهای همسایه باقیمت بسیار پایین‌تری نسبت به سایر شهرهای ایران در دست شما قرار دارد. وقتی بازار خلوت باشد بدون شک فروشنده برای جذب مشتری تلاش بیشتری می‌کند و اولین گامی که در این راه برداشته می‌شود شکستن قیمت‌ها و عرضه محصولات باقیمت مقرون‌به‌صرفه تر است. پس اگر در فصل اردیبهشت مخصوصاً اواخر ماه به این جزیره سفر داشتید حتماً به پاساژ های لوکس و زیبا سری بزنید. چون دیگر از قیمت‌های نجومی لباس و وسایل آرایشی بهداشتی و خوراکی‌های خوشمزه نیست.

تفریحات ارزان‌قیمت در فصل اردیبهشت

 همه شما به‌خوبی می‌دانید که بهترین گزینه برای تفریحات آبی جزیره کیش است. دلیل این امر هم چیزی نیست مگر دریایی که دورتادور این جزیره زیبا را پوشانده است. پس از تفریحات آبی نظیر شاتل سواری، غواصی، اسکوتر زیردریایی، تیوب‌های تندروی بنانا به‌راحتی در طول این سفر نمی‌توان گذاشت. مگر می‌شود به کیش سفر داشت از هیجان بازی جت اسکی و آرامش پرواز در آب بی‌بهره ماند. باید به شما بگویم حتی شنا کردن هم در فصل اردیبهشت و بهار لذت مخصوص به خود را دارد چه به اینکه شما بخواهید از تفریحات آبی این منطقه بهره بگیرید. این امر برای شما در روزهای که پیک سفر نیست قطع به‌یقین با هزینه بسیار کمتری دنبال می‌شود. شما به‌راحتی می‌توانید بدون منتظر ماندن در صف‌های شلوغ خرید بلیط هر تفریح آبی و یا هر بازی که در این جزیره برای گردشگران مهیا شده است را استفاده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 کلام آخر پیرامون سفر به کیش در فصل اردیبهشت

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید در فصل اردیبهشت شما می‌توانید منحصربه‌فردترین سفر به کیش را تجربه کنید. دلیل این امر خالی شدن شهر از توریست‌ها و گردشگران است که مزیت‌های بی‌شماری را برای شما به همراه دارد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید اقامتگاه‌های لوکسی نظیر هتل ترنج در کیش را با کمترین قیمت برای اقامت در اختیار داشته باشید. یا اینکه فارغ از شلوغی‌های که به دلیل پیک سفر در ایام نوروز در کیش شاهد هستید به گشت‌وگذار بپردازید. به‌سادگی می‌توانید از تفریحات آبی ارزان‌قیمت با تنوع بالا بدون در انتظار ماندن در صف‌های شلوغ بهره بگیرید و درنهایت دست به خریدی مقرون‌به‌صرفه بزنید. با این تفاسیر آیا زمان آن نرسیده است که چمدان خود را برای سفر به کیش ببندید.