بهترین ایرپاد کیو سی وای زیر 1 میلیون تومان

برند کیو سی وای برای همه شناخته شده است. در این مقاله سعی می کنیم این برند معتبر را برای شما معرفی و بررسی کنیم. برند qcy از زیر برندهای کمپانی شیائومی است و توانسته با ارائه محصولات هوشمند و با کیفیت و در عین حال اقتصادی توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند. محصولات این برند شامل ایرپاد کیو سی وای و ساعت هوشمند کیو سی وای می باشد. حال اگر قصد خرید ایرپاد کیو سی وای را دارید، بعد از خواندن این مقاله می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با هزینه ای زیر یک میلیون تومان یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت خریداری کنید.

ایرپاد QCY T13 ANC 2

قطعا نام  qcy t13 را قبلا شنیده اید. برای آن دسته از کاربرانی که استفاده از هندزفری بلوتوثی قسمتی از زندگی روزمره آنها شده است این نام کاملا آشناست. این ایرپاد کیو سی وای با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالایی که داشت توانست فروش بسیار بالایی را تجربه کند. برند کیو سی وای برای اینکه بتواند مشتریان خود را راضی نگه دارد چند نسخه از این ایرپاد با کیفیت را طی سه سال گذشته ارائه کرده است که آخرین نسخه از این مدل، qcy t13 anc 2 می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است.

T13 anc 2 همانطور که از نام این مدل پیداست دارای ویژگی حذف نویز است. از نظر طراحی کاملا نسبت به مدل های قبلی تکامل پیدا کرده و دارای یک طراحی به روز و مینیمال است. کیس شارژ این هندزفری تقریبا بیضی شکل است و دیگر خبری از گوشه های تیز مانند نسل های قبل نیست. هر کدام از ایرپادها دارای سری های سیلیکونی است که همین موضوع نیز باعث شده است قابلیت حذف نویز به بهترین شکل ممکن کار کند. پایداری ارتباط و کیفیت مکالمه از جمله مواردی است که در قیمت هندزفری شیائومی مورد توجه کاربران قرار می گیرد. در این رابطه باید بگوییم با توجه با اینکه نسخه بلوتوث این هندزفری بلوتوثی کیو سی وای 5.3 و به عبارتی آخرین و به روز ترین نسخه است، پایداری و کیفیت را در مکالمات شما تضمین می کند. مورد دیگری که باید در مورد این محصول برای شما بازگو کنیم ظرفیت و بازدهی باتری این هندزفری می باشد. شما می توانید با یک بار شارژ که حدود 2 ساعت زمان می برد، تا 100 ساعت در حالت آماده به کار از این ایرپاد استفاده کنید و تا 6 ساعت در حالت موسیقی از این محصول بهره مند شوید. همه این کارها با یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی  انجام می شود که اگر درحالت anc  روشن از این مدل استفاده کنید تا حدود 5.5 ساعت و با anc خاموش حدود 7.5 ساعت در حالت مکالمه همراه شما خواهد بود. که قطعا همراه با کیس شارژ این اعداد افزایش خواهد یافت.