سریع ترین راه دریافت وام فوری بدون ضامن

بانک ها و مؤسسه های مالی، یکی از مهم ترین مراکز تأمین وجه و پرداخت وام می باشند. این موسسه‌ها با نیازسنجی مشتریان، و در نهایت پرداخت سرمایه و بودجه مورد نیاز افراد، به آنها کمک می‌کنند تا کسب و کار خود را رونق دهند، یا با کمک وجه نقد، مشکلات مالی خود را حل نمایند.

اما بانک ها همیشه توان پاسخگویی به نیازهای مالی همه افراد را ندارند و همواره با محدودیت های زیادی همراه هستند.

در توضیحات این مقاله به این پرسش ها می پردازیم، که آیا شرایطی به غیر از دریافت وام از بانک ها هم وجود دارد؟ آیا می توان بدون مراجعه به بانک، وام با شرایط مناسبی دریافت کرد؟ تفاوت وام بانکی و وام از مؤسسه های مالی خصوصی چیست؟

شاید دانستن این موضوع که می توان از منابعی به غیر از بانک، وام با سند خودرو و حتی وام روی سیم کارت دریافت کرد، و آن هم وام فوری بدون ضامن، کمی عجیب به نظر برسد و یا شناخت این مؤسسات و شرکت های مالی، کمی شما را دچار سردرگمی و چالش کند، که این شرکت ها چیستند و چه کار می کنند. و چه خدماتی را ارائه می دهند. و آیا اصلا اطمینانی از خدمات آنها وجود دارد!

پس بیشتر با ارائه وام بانکی و وام فوری از طرف شرکت های خصوصی و خدمات آنها آشنا می شویم.

دریافت وام از بانک ها، آری یا خیر؟

کمتر کسی است که برای درخواست وام به بانکی مراجعه نکرده باشد، و به سختی ها و چالش های آن دچار نشده باشد. چالش هایی مانند مشمول بودن یا نبودن افراد برای یک نوع وام خاص، ارائه ضامن حقیقی، تضمینهای مربوط به بانک و غیره.

بانک‌های دولتی یا حتی خصوصی، شرایط ویژه ای برای ارائه وام دارند که اغلب شامل قوانین تصویت شده و حاکم بر سیستم بانکی و مالی می باشد. که برخی از آنها شاید تا سالها نیز تغییری نکند. البته با به‌وجود آمدن مشکلاتی در شرایط اقتصادی کشور، بسیاری ازین قوانین و سختی های مربوط به گرفتن وام، طبیعی می باشد.

بنابراین باید در نظر گرفت که دریافت وام با محدودیت هایی مانند، نداشتن بودجه از سمت بانک ها، شامل نشدن همه افراد از وام های مخصوصی مانند وام خودرو و وام مسکن، ضمانت ها و سپرده گذاری ها و بسیاری از موارد دیگر همراه است که باعث عدم محبوبیت وام بانکی می شود.

در برخی مواقع نیز، درصورت داشتن تمام شرایط و ضوابط بانکی، باز هم وامی که قرار است ارائه شود، به طور معمول سقف مشخصی دارد، و ممکن است با گذشت زمان، مبلغ وام پرداختی، دیگر کاربرد لازم را نداشته باشد.

علاوه بر این، برای دریافت وام بانکی، انتظارهای بعضا طولانی و سپرده گذاری های مالی را نیز باید در نظر گرفت، که از توان بسیاری از افراد خارج می باشد.

بنابراین بسیاری از افراد سعی می‌کنند تا وام های مورد نیاز خود را از طریق راه‌کارهای دیگری مانند سایر مؤسسات مالی و تأمین سرمایه خصوصی به‌دست آورند.

01

دریافت وام از موسسه های مالی خصوصی

مشکلاتی که وام های بانکی به ناچار در سر راه افراد قرار می دهد، باعث تأسیس و به وجود آمدن برخی از مؤسسات مالی شده، که بسیاری از این مشکلات را مرتفع می نمایند.

دریافت وام از مؤسسه های مالی خصوصی، به دلیل سرعت دریافت و شرایط پرداخت بسیار آسان، باعث می شود که افراد زیادی برای تامین سرمایه مورد نیاز خود به آنها مراجعه و منابع مالی خود را از آنها دریافت نمایند.

این شرکت های سرمایه گذار و به نوعی سرمایه پذیر، با ارائه انوع وام فوری و وام فوری بدون ضامن، خدمات مالی خوبی را ارائه می دهند. که برخی از این خدمات بسیار راهگشا و در شرایط اضطراری مفید هستند.

به همین دلیلها، امروزه افراد محدودتری نسبت به گذشته، برای تامین سرمایه مورد نیاز خود به‌دنبال دریافت وام از بانک هستند و افراد زیادی نیز برای دسترسی سریع‌تر به سرمایه مورد نیازشان به این موسسات معتبر مراجعه می‌کنند.

وام فوری بدون ضامن چیست و چه مزایایی دارد؟

همه ما می دانیم که داشتن حتی یک ضامن با شغل دولتی و اعتبار مالی، بسیار سخت و گاهی ناممکن می شود. همانطور که از عبارت وام فوری بدون ضامن مشخص است، برای دریافت این وام، به ضامن حقیقی نیازی نیست. این مورد باعث شده افرادی که نیاز مالی فوری دارند و به ضامن معتبر هم دسترسی ندارند، از وام مؤسسات خصوصی استفاده کنند.

از سوی دیگر با توجه به رشد قیمت ها، مبالغی که از سوی بانک ها با عنوان وام پرداخت می شود، در بسیاری از موارد اندک و قابل پاسخ به نیاز مالی افراد نیست. اما در صورتی که برخی از مؤسسات مالی خصوصی قابلیت پرداخت وام با مبالغی حتی تا چندین میلیارد تومان نیز را دارا می باشند.

در خصوص زمان دریافت وام نیز باید گفت که با توجه به زمانبر بودن مراحل دریافت وام از بانک، یکی از مهم‌ترین مزیت این نوع وام ها را می‌توان، دریافت سرمایه به صورت فوری دانست. در کشور ما با داشتن شرایط متغیر مالی و همچنین تورم، سرمایه گذاری فوری، اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند، ازین رو وامی را که بتوان در کمتر از 2 روز دریافت کرد، بسیار مفید است. شاید در برخی مواقع همانند درخواست پول از شخصی نزدیک و انتقال پول از یک حساب به حساب دیگر می باشد.

شرایط دریافت وام فوری از موسسات مالی

همانطور که گفته شد، این موسسات نیازی به ضامن ندارند و شخص تنها باید سند معتبری را ارائه دهد تا آن مؤسسه مالی اطمینان کافی از بازپرداخت اقساط داشته باشد.

و این مورد، یعنی تنها با داشتن یک سند مالکیت می توان وام با شرایط مناسب را از مؤسسه های مالی آزاد درخواست داد. سند مالکیت امروزه، شامل اسناد گوناگونی مانند سند مالکیت یک ملک، خودرو، آپارتمان، سیم کارت و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

انواع وام با سند مالکیت

یک مؤسسه مالی برای ارائه انواع خدمات مالی، نیاز به تضمین معتبری مانند ملک، خودرو و حتی سیم کارت می باشد. در اینجا به برخی از انواع وام هایی که این مؤسسات ارائه می دهند می پردازیم که شاید آگاهی از این موارد، به تصمیم گیری در هنگام استفاده از منابع مالی کمک کند.

02

دریافت وام با سند خودرو

امروزه بیشتر افراد خودروی شخصی را دارند و استفاده می کنند. در نظر بگیرید که با خودروی چند صد میلیونی و حتی چند میلیارد تومانی خود، می توانید از سند آنها به عنوان تضمین وام استفاده نمایید. پس می توان گفت که وام با سند خودرو برای بیشتر افراد قابل درخواست و استفاده می باشد. این را در نظر داشته باشید که برای دریافت وام با سند خودرو، نیازی به انجام انتقال مالکیت سند به نام شخص یا مؤسسه نمی باشد و تنها سند خودروی شما تا پرداخت اقساط وام، در رهن شرکت یا مؤسسه مالی باقی می ماند.

دریافت وام  روی سیم کارت

احتمال بسیاری کمی وجود دارد که شخصی مالک یک و حتی چند سیم کارت نباشد. در بین سیم کارتهای اپرواتورهای گوناگونی که وجود دارد، سیم کارت های همراه اول با پیش ‌شماره ۹۱۲ از ارزش قیمتی بالاتری نسبت به سایر سیم کارتها و اپراتورها برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از افرادی که مالک این سیم کارت ها هستند، می‌توانند با ارائه سند مالکیت خود، از وام روی سیم کارت بهره مند شوند.

03

وام سیم کارت مناسب افرادیست که برای انجام امور مالی خود به سرمایه زیادی نیاز ندارند و تنها سرعت دریافت وام مد نظر آنهاست. و به طور معمول وام روی سیم کارت، یکی از آسان ترین روشهای دریافت وام است. شما نیز می‌توانید بسته به نیاز مالی خود با سندی که در دسترس دارید از این خدمات استفاده کنید.

نتیجه گیری

شاید به‌دنبال روشی هستید که پرداخت سرمایه مورد نیازتان در کوتاه‌ترین زمان انجام شود  و ممکن است که نمی‌توانید از بانکها وام فوری بدون سپرده گذاری دریافت نمایید.

در این میان، سخت بودن شرایط پرداخت وام از سوی بانک‌ها باعث شده که مؤسسه های مالی خصوصی، بدون نیاز به ضامن و به‌صورت فوری وام مورد نظر را ارائه می‌دهند.

سرعت بالای فرآیند پرداخت و عدم نیاز به ضامن، از دلایل محبوبیت این موسسات به‌شمار می‌آید. موسسه حقوقی راپیت لون، از جمله مؤسساتی است که خدماتی مانند دریافت وام با سند ملک، وام با سند خودرو، وام روی سیم کارت و همچنین انواع وام فوری بدون ضامن را به شما ارائه می‌دهد.

بنابراین برای تأمین منابع مالی خود، علاوه بر بانک ها، می توانید ار خدمات مؤسسات مالی آزاد نیز استفاده نمایید.