جرثقیل سقفی، ابزاری برای افزایش بهره وری

در یک کارگاه کوچک، یک کارخانه بزرگ، در معادن، کارخانجات و صنایع مختلف می‌توانید ردپایی از انواع جرثقیل و به‌خصوص جرثقیل‌های سقفی را پیدا کنید. به کمک یک جرثقیل سقفی، امکان حمل یا جابجایی هر بار با هر اندازه یا وزنی و از هر جای باریک یا پهن و بر روی کف زمین یا در بلندی وجود خواهد داشت. پس، به‌جرات می‌توان گفت که، جرثقیل‌های سقفی ابزاری برای افزایش بهره‌وری محسوب می‌شوند.

تنوع بالایی که در این دستگاه‌های پیشرفته وجود دارد، کارایی آنها را در صنایع مختلف، به‌شدت افزایش داده و سبب شده که جایگزین بسیار مناسبی برای دیگر وسایل و ماشین آلات حمل و جابجایی بار باشند. در این مقاله قصد داریم به مزایای استفاده از جرثقیل سقفی در محیط‌های کاری اشاره کنیم تا بدین ترتیب شما را در خرید این دستگاه‌های پرکاربرد مصمم و قاطع سازیم.

برخی از صنعتگران به دنبال خرید جرثقیل‌های آلمانی یا چینی دست دوم هستند. در زمان خرید دستگاه‌های استوک توجه به اعتبار فروشنده، برند و سلامت دستگاه و عمر مفید آن اهمیت بسیاری دارد. جرثقیل قلی‌زاده، با شناختی که از فروشندگان معتبر خارجی دارد، در زمینه واردات و فروش بالابرهای دست دوم نیز بسیار موفق عمل کرده است. لذا چنانچه قصد استعلام قیمت جرثقیل سقفی 10 تن  و خرید آن را دارید، با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش ما،گزینه‌های ایده‌آل و مناسب را به شما معرفی خواهند کرد.

جرثقیل سقفی و مزایای استفاده از آن در صنایع مختلف

از میان جرثقیل‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی، جرثقیل سقفی توانسته است به جایگاه ویژه‌ای در میان صنعتگران و در محیط‌های کاری و صنعتی دست پیدا کند. این نوع بالابرها به‌صورت تک پل، دو پل، ستونی، دروازه‌ای و آویز در محیط‌های باز یا بسته سوله‌ها، انبارها و کارگاه‌ها قابل اجرا و استفاده می‌باشند. قرار گرفتن انواع جرثقیل بلغاری یا دستگاه‌هایی با برندهای مطرح آبوس، دماگ یا اشتال بر روی پایه‌های کار‌شده، بهره‌وری را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش داده و ایمنی بی‌نظیری را سبب شده است.

از جمله مزایایی که استفاده از انواع بالابرهای سقفی در محیط‌های صنعتی به‌همراه دارند، می‌توان موارد زیر را برشمرد:

استفاده بهینه از فضا با استفاده از جرثقیل‌های سقفی

جرثقیل‌های سقفی همانطور که از نام آنها نیز پیداست، بر بلندی و ارتفاع نصب می‌شوند. لذا، در کارگاه‌ها یا کارخانجاتی که در داشتن فضای آزاد دارای محدودیت هستند، این دستگاه‌ها یک گزینه مناسب محسوب می‌شوند. در اغلب کارگاه‌ها یا کارخانجات بزرگ، دستگاه‌های سنگین و غول‌پیکری قرار گرفته‌اند. در چنین فضاهایی، امکان حمل یا جابجایی بار به‌صورت زمینی فراهم نخواهد بود. بنابراین، وجود بالابرهای سقفی در این مکان‌ها بسیار کمک‌کننده می‌باشد. علاوه‌بر‌آن، قرار داشتن این دستگاه بر بلندی و ارتفاع، این امکان را فراهم می‌سازد که جرثقیل، آزادانه، بدون مکث و با سرعت از فضای باز بالای کارگاه برای جابجایی اشیاء یا بار استفاده کند.

01

استفاده بهینه از فضا به‌کمک جرثقیل‌های سقفی

افزایش بهره وری و بهبود روال کار با استفاده جرثقیل‌های سقفی

دست صنعتگر در انتخاب نوع جرثقیل سقفی کاملا باز است. بر همین اساس، او با توجه به نیاز خود، فضای کار موجود و ظرفیت وزنی مورد‌نیاز، دستگاه ایده‌آلی را برمی‌گزیند. قرار گرفتن وینچ‌های سقفی بر روی پایه‌ها یا ریل‌ها، تنظیم دهانه یا ارتفاع را برای کارفرما امکان‌پذیر خواهد ساخت. مثلا جرثقیل‌های دروازه‌ای به سرعت و به سادگی قابل جابجا شدن هستند. به‌علاوه آنکه، برخی از انواع این بالابرها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که، به اندازه و ارتفاع دلخواه قابل مونتاژ هستند. بنابراین با یک انتخاب درست و اصولی، انعطاف بیشتری را به کار خود و جرثقیل خود خواهید افزود.

به کمک جرثقیل سقفی، خط لوله تولید خود را بهینه کرده و سرعت تولید را افزایش دهید

تولید یک محصول یا کالا، طبق روال از‌پیش‌تعیین‌شده‌ای انجام می‌پذیرد. این فرایند از ورود مواد اولیه آغاز شده و تا بسته بندی و جابجایی و انتقال آن به انبار ادامه‌دار خواهد بود. هر چه مراحل مربوط به فرایند تولید، با سرعت بیشتری به انجام رسد، میزان تولید نیز افزایش پیدا کرده و تولید‌کننده به سودآوری بیشتری دست پیدا خواهد کرد. جرثقیل‌های سقفی با قرار گرفتن در جای مناسب، وقفه‌های احتمالی در کار را کاهش، سرعت تولید را افزایش و عملکرد را بهبود خواهند بخشید.

02

ضرورت وجود جرثقیل سقفی در جابجایی‌های سبک و سنگین

ایمنی بیشتر به‌کمک جرثقیل‌های سقفی

ایجاد امنیت در محیط‌های کارگاهی و کاری از اهداف اصلی و مهم تلقی می‌شود. وجود جرثقیل سقفی در یک محیط کارگاهی، انتقال و جابجایی بارهای سبک و سنگین را با حداکثر ایمنی امکان‌پذیر خواهد ساخت. برداشتن و جابجا کردن بار سنگین، بدن کارگران را با آسیب‌های جدی مواجه خواهد ساخت. علاوه بر آن، خطای انسانی در جابجایی کالا یا بارها، معمولا خسارات زیادی را به بار آورده و صاحبان کسب و کار را با هزینه‌های هنگفتی مواجه خواهد ساخت.

وجود یک جرثقیل سقفی مناسب، باعث صرفه‌جویی در بسیاری از هزینه‌ها شده و از ایجاد وقفه در کار پیشگیری خواهد کرد. توجه به این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که، خرید جرثقیل‌های با‌کیفیتی چون دماگ یا اشتال، هزینه تعمیر و نگهداری کمتری را متوجه صنعتگر ساخته و سبب بهبود بهره‌وری بیشتری در کار او خواهد شد.

خرید انواع جرثقیل سقفی از گروه صنعتی جرثقیل قلی‌زاده

پس از آگاهی از مزایای وجود جرثقیل‌های سقفی در محیط‌های صنعتی، قصد داریم شما را با تنها نمایندگی رسمی وینچ‌های دماگ و یگانه وارد‌کننده قطعات و تجهیزات جرثقیل‌های صنعتی بیشتر آشنا کنیم. این مجموعه صاحب‌نام، گروه صنعتی جرثقیل قلی‌زاده است. در فروشگاه اینترنتی این مجموعه، کلیه جرثقیل‌های معتبر آلمانی از جمله دماگ، اشتال و آبوس در انواع مختلف و به همراه مشخصه‌های آن، به نمایش درآمده و به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رسند. مشتریان به‌دلیل خرید مستقیم از وارد‌کننده، یک خرید مطمئن، رضایت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهند کرد.

03

خرید انواع جرثقیل سقفی و تجهیزات آن از گروه صنعتی جرثقیل قلی‌زاده