بهترین هتل های دبی نزدیک به مراکز خرید را بشناسید

دبی، از تماشایی‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای امارات متحده عربی است که با داشتن جاذبه‌های دیدنی و گردشگری فراوان، از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود. در این شهر مدرن و شگفت‌انگیز، مراکز خرید بزرگ و متنوعی وجود دارند که بهترین فرصت را برای خریدی باکیفیت و در عین حال سرگرم کننده و مفرح، فراهم کرده است. به همین خاطر بسیاری از توریست‌ها، به رزرو هتل های دبی نزدیک مراکز خرید علاقه دارند تا به این شکل، در کمترین زمان برای گشت‌وگذار و خرید در این مجموعه‌های تجاری اقدام کنند. انتخاب هتل های نزدیک مراکز خرید دبی، به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که با هدف خرید به این شهر زیبا سفر می‌کنند، ایده‌آل‌ترین گزینه است.

01

اگر شما نیز عاشق خرید هستید و دوست دارید از مد روز دنیا در فروشگاه‌های جذاب و لاکچری باخبر شوید، پیشنهاد ما این است که حتما ررزو هتل های نزدیک به مراکز خرید دبی را برای دسترسی آسان و همچنین کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد، در اولویت قرار دهید. برای آشنایی با بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید که بهترین خدمات رفاهی و امکانات تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند، در این مطلب همراه ما باشید.

فهرست بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید

دبی، یک شهر زیبا و ساحلی است که به‌دلیل قرارگرفتن در حاشیه خلیج فارس، به محبوب‌ترین و توریست‌پذیرترین شهر امارات متحده عربی تبدیل شده است. دلیل موفقیت شهر دبی در صنعت گردشگری، این است که تمام آن چیزی که گردشگران در زمان حضور در این شهر به آن نیاز دارند را به بهترین و عالی‌ترین شکل ممکن، فراهم کرده است. به این معنی که شما با هر هدفی مانند تفریح، خرید، کار و غیره به شهر گردشگری دبی سفر کنید، بهترین و بی‌نظیرترین امکانات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

02

در این میان، بسیاری از گردشگران با هدف خرید از بهترین برندهای روز دنیا که تمام آن‌ها در مراکز خرید دبی، شعبات متعددی دارند، به این شهر سفر می‌کنند. این در حالی است که فستیوال‌ها و جشنواره‌های خرید شگفت‌انگیزی، در طول سال برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان به خرید را به دبی می‌کشانند. این حجم از استقبال باعث احداث بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های دبی، در نزدیکی مراکز خرید اصلی و مهم شهر شده است. همان‌طور که می‌بینید، همه چیز برای اقامتی راحت و خریدی دلچسب برای شما فراهم شده است، بنابراین فقط کافی است به‌دنبال مناسب‌ترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید باشید. خبر خوب این است که تنوع هتل‌های دبی که در نزدیکی مراکز خرید وجود دارند، بسیار بالا است و همین امر، دست شما را برای انتخاب بهترین اقامتگاه باز گذاشته است. برای کمک به شما به‌منظور تجربه اقامتی راحت، مفرح و خاطره‌انگیز به معرفی محبوب‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید دبی و هتل‌های نزدیک به هر کدام از آن‌ها، می‌پردازیم.

هتل های نزدیک دبی مال

دبی مال، از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در دبی و همچنین در دنیا محسوب می‌شود که برندهای بزرگ جهانی در آن حضور دارند. ۱۲۰۰ فروشگاه لوکس در ۴ طبقه این مرکز، مشغول فعالیت هستند و باکیفیت‌ترین و به‌روزترین اجناس را عرضه می‌کنند. اگر در ماه ژانویه (دی ماه) به دبی سفر کنید، می‌توانید از تخفیفات بی‌نظیر فستیوال خرید دبی مال، بهره‌مند شوید. این در حالی است که در دیگر ایام سال، نباید انتظار قیمت پایینی برای خرید کالاهای مختلف از مغازه‌های دبی مال داشته باشید، زیرا تمام محصولاتی که عرضه می‌شوند، باکیفیت، لوکس و مارک‌دار هستند.

03

جالب است بدانید که حتی کسانی که قصد خرید ندارند نیز، در سفر به دبی از این مرکز خرید مجهز و لاکچری دیدن می‌کنند، چراکه جذابیت‌های دبی مال، فقط به فروشگاه‌های آن ختم نمی‌شود. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دبی، مانند آکواریوم دبی با مساحت زیاد و آبنمای دبی با رقص نور و موسیقی و آب، در مجموعه تجاری دبی مال قرار دارد؛ همچنین از این مکان دیدنی دبی، می‌توانید شاهد شگفتی‌های بلندترین برج جهان، به نام برج خلیفه باشید، زیرا این دو جاذبه دیدنی شگفت‌انگیز دبی، درست مقابل هم در منطقه داون تاون دبی قرار دارند.

موقعیت مکانی دبی مال و همچنین محبوبیت آن در میان گردشگران، باعث شده است که بهترین هتل‌ها در نزدیکی آن احداث شوند. برخی از این اقامتگاه‌ها، زیرمجموعه هتل‌های زنجیره‌ای معروف در دنیا هستند که بهترین و ایده‌آل‌ترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌کنند. اگر قصد دارید، هتل های نزدیک مراکز خرید دبی را برای اقامت خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که هتل‌های اطراف دبی مال را در الویت قرار دهید؛ چراکه هم به مراکز اصلی و جاذبه‌های مهم گردشگری دسترسی خواهید داشت و هم در کمترین زمان ممکن، می‌توانید به گشت‌وگذار در معروف‌ترین مرکز خرید دنیا بپردازید. یکی از گزینه‌های پیش‌روی شما برای اقامت در نزدیکی مجموعه تجاری تفریحی دبی مال به شرح زیر است:

هتل آرمانی  (Armani Hotel Dubai)

هتل ۵ ستاره آرمانی، از لوکس‌ترین هتل های نزدیک مرکز خرید دبی، به نام دبی مال است که در داخل برج خلیفه واقع شده است؛ به این معنی که ۱۱ طبقه از برج خلیفه به هتل آرمانی اختصاص یافته است که بی‌نظیرترین امکانات و رویایی‌ترین اقامت را برای مهمانان خود فراهم کرده است. این هتل، در واقع اولین هتلی است که کمپانی آرمانی آن را تاسیس کرده است و در طراحی آن، سادگی و لوکس بودن را به‌طور خلاقانه و ظریفی در نظر گرفته است. امکانات مختلف هتل آرمانی در اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل به شرح زیر است:

  • در این هتل، ۷ رستوران وجود دارد که منوی متنوع و مختلف آن، شامل غذاهای ژاپنی، بین‌المللی، ترکی و غیره است.
  • تمام واحدهای اقامتی آن دارای امکانات بی‌نظیر و چشم‌اندازی شگفت‌انگیز به شهر دبی دارد.
  • در بالکن اتاق‌های هتل آرمانی می‌توانید چشم‌انداز پانارومایی از شهر زیبای دبی را مشاهده کنید.

از دیگر مزیت‌های اقامت در هتل آرمانی می‌توان به نزدیکی آن به ایستگاه متروی دبی مال اشاره کرد؛ این شرایط، امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر را برای شما فراهم می‌کند؛ همچنین برخی جاذبه‌های دیدنی و مراکز مهم دبی در نزدیکی این هتل رویایی است که به شرح زیراند:

  • بازار پارچه با فاصله ۸ کیلومتر
  • مال امارت با فاصله ۱۱ کیلومتر
  • فرودگاه بین‌المللی دبی با فاصله ۱۰ کیلومتر

هتل های نزدیک مال امارات

یکی دیگر از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید دبی که با داشتن ۷۰۰ فروشگاه و ۴ طبقه، بهترین شرایط را برای تجربه خریدی دلچسب و متفاوت برای‌تان فراهم کرده است، مال امارات نام دارد. در این مجموعه تجاری و تفریحی، می‌توانید اجناسی که مدت‌ها به‌دنبال خرید آن بوده‌اید را در بهترین کیفیت‌ها، پیدا کنید. مرکز خرید مال امارات، یکی از ۵ مرکز خرید محبوب و پرتردد در دبی محسوب می‌شود که همه روزه شاهد حضور گردشگران زیادی است که می‌خواهند از خریدی خاص و منحصربه‌فرد لذت ببرند.

جالب است بدانید که وقتی به مجموعه تجاری مال امارات می‌روید، فقط قرار نیست از فروشگاه‌های متنوع آن دیدن کنید؛ بلکه پس از ساعت‌ها خرید می‌توانید به بخش‌های تفریحی این مرکز خرید مانند مانند: چندین رستوران، سالن سینما، پیست اسکی، سالن تئاتر و شهربازی و غیره بروید و با تجربه لحظاتی مفرح و مهیج، خستگی را از تن بدر کنید. از آنجایی که مرکز خرید مال امارات، امکانات تفریحی و گردشگری بسیار ایده‌آلی را به گردشگران ارائه می‌کند، تقاضا برای رزرو هتل در نزدیکی این مرکز خرید بسیار زیاد است. اگر قصد دارید در هتل های دبی نزدیک مراکز خرید اقامت داشته باشید، اقامتگاه‌های بی‌نظیر نزدیک مال امارات بسیار مناسب هستند.

هتل کمپینسکی مال امارات  (Kempinski Hotel Mall of the Emirates)

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید که بهترین خدمات و امکانات اقامتی را برای گردشگران فراهم کرده است، هتل کمپینسکی نام دارد. این هتل ۵ ستاره و لوکس، در فاصله چند قدمی از مجموعه تجاری تفریحی مال امارات واقع شده که در تمام ایام سال و به‌ویژه در زمان فستیوال‌ها و جشنواره‌های خرید، مملو از گردشگرانی است که به‌دنبال تجربه اقامتی مفرح و خریدی دلچسب هستند. توجه داشته باشید که هتل کمپینسکی دارای دو شعبه در شهر چشم‌نواز و توریستی دبی است که هر کدام در مناطق متفاوت قرار دارند؛ یکی از شعبات در پالم جمیرا و دیگری در نزدیکی مال امارات واقع شده است؛ بنابراین هنگام رزرو هتل دقت داشته باشید که شعبات را با یکدیگر اشتباه نگیرید.

مزیت اصلی دیگری که این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌ها در هتل های نزدیک مرکز خرید دبی تبدیل کرده است، نزدیکی آن به فرودگاه بین‌المللی دبی با ۲۱ کیلومتر فاصله و همچنین قرارگیری در مجاورت ایستگاه مترو مال امارات است. به این شکل می‌توانید، در کمترین زمان و با حداقل هزینه به گشت‌وگذار در شهر شگفت‌انگیز و زیبای دبی بپردازید و از دیدن جاهای گردشگری شهر لذت ببرید؛ همچنین برخی از امکانات منحصربه‌فردی که در هتل کمپینسکی به شما ارائه می‌شود، عبارت است از: وای فای رایگان، استخر، باشگاه، رستورانی با منوی غذاهای اسپانیایی و غیره.

هتل شرایتون مال امارات  (Sheraton Dubai Mall Of The Emirates Hotel)

هتل شرایتون، یکی دیگر از محبوب‌ترین هتل های نزدیک به مراکز خرید دبی است که واحدهای اقامتی آن علاوه بر امکانات رفاهی مطلوب، چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را مقابل چشمان شما به تصویر می‌کشند. این هتل 5 ستاره و لوکس، برای راحتی مهمانان خود امکانات شگفت‌انگیزی را فراهم کرده است تا سفر آن‌ها را به شهر توریستی دبی، خاطره‌ساز کند. وقتی از پنجره اتاق‌ها و بالکن هتل شرایتون به بیرون نگاه می‌کنید، از دیدن مناظر باشکوه شهر و جاذبه‌های دیدنی مانند برج العرب، برج‌های امارات و همچنین شگفتی‌های دریای خلیج فارس به وجد می‌آیید.

در کنار هتل شرایتون، ایستگاه متروی مال امارات قرار دارد که دسترسی شما را به نقاط مختلف شهر دبی آسان کرده است. این شرایط به شما، در صرفه‌جویی هزینه و زمان کمک می‌کند و زحمت شما را برای بهره بردن از وسایل حمل‌ونقل عمومی به حداقل می‌رساند. امکانات خاص و ویژه هتل شرایتون، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل های نزدیک مراکز خرید دبی، عبارت است از: رستوران، باشگاه، استخر، اینترنت رایگان و غیره.

هتل های نزدیک مرکز خرید ابن بطوطه

همان‌طور که اشاره شد در شهر رویایی دبی، مراکز خرید متعددی وجود دارد که می‌توانید هر آنچه را که مدت‌ها است به دنبال آن هستید را در آن‌ها پیدا کنید. در این میان، نمی‌توان از محبوبیت و جذابیت‌های مرکز خرید ابن بطوطه غافل شد، چراکه این مجموعه تجاری و تفریحی با ۲۷۰ فروشگاه مختلف، مشهورترین برندهای دنیا را در دل خود جای داده است. از آنجایی که این مرکز خرید، به نام جهانگردی مراکشی به اسم ابن بطوطه که به اکثر کشورهای دنیا سفر کرده است، نام‌گذاری شده است، شاهد ۶ بخش متفاوت در آن هستیم که در معماری و طراحی تم هر کدام از این بخش‌ها، از کشورهای مختلفی همچون آندلس، چین، مصر، هند، ایران و تونس الهام گرفته شده است.

این مرکز خرید بی‌نظیر در مرکز شهر دبی و یکی از خیابان‌های اصلی آن به نام شیخ زاید قرار دارد و دسترسی به آن، بسیار آسان است. اگر قصد اقامت در هتل های نزدیک بازارهای دبی را دارید، می‌توانید یکی از هتل‌های معروف اطراف مرکز خرید ابن بطوطه را انتخاب کنید و به این شکل از اقامتی آسان، مفرح و خاطره‌انگیز لذت ببرید.

هتل مونپیک  (Mövenpick Hotel Ibn Battuta Gate)

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید که دارای شعبات متعددی در شهر توریستی دبی است، هتل مونپیک نام دارد. هنگام رزرو این هتل 5 ستاره و لوکس، دقت داشته باشید که شعبه‌ای را انتخاب کنید که در کنار مرکز خرید ابن بطوطه قرار دارد. جالب است بدانید که این شعبه از هتل مونپیک، به‌دلیل قرارگیری در نزدیکی مجموعه تجاری تفریحی ابن‌بطوطه، معماری شبیه به معماری اصیل قصرهای قدیمی مراکش دارد تا به این شکل، طراحی شبیه به حال‌وهوای این مرکز خرید را داشته باشد. موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن به متروی ابن بطوطه، امکان گشت‌وگذار در شهر شگفت‌انگیز دبی را برای‌تان آسان کرده است. با اقامت در این هتل لوکس، می‌توانید از این امکانات خاص و ویژه همانند ۸ رستوران، ساحل اختصاصی، استخر، وای فای رایگان، باشگاه و غیره بهره‌مند شوید.

هتل پریمیر این  (Premier Inn Ibn Battuta)

هتل پریمر این نیز از دیگر هتل های نزدیک مراکز خرید دبی است که با داشتن شعبات مختلف، به معروف‌ترین هتل در دبی تبدیل شده است. یکی از شعبات این هتل ۳ ستاره ،در نزدیکی مرکز خرید ابن بطوطه قرار دارد که برای دوست‌داران خرید، بهترین گزینه محسوب می‌شود. در کنار هتل پریمر این، متروی ابن بطوطه است که می‌توانید برای رفت‌وآمد در شهر، از آن بهره ببرید. به‌طور کلی، موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای است که به مرکز شهر و دیگر جاهای دیدنی دبی، دسترسی آسانی دارید. بعد از گشت‌وگذار در معروف‌ترین مرکز خرید دبی و همچینین بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر، می‌توانید به هتل خود بازگردید و از امکانات رفاهی که برای شما فراهم شده است، به‌منظور رفع خستگی و آرامش بهره‌مند شوید.

هتل های نزدیک مرکز خرید سیتی سنتر دیره

سیتی سنتر دیره، از قدیمی‌ترین مراکز خرید در دبی است که در بخشی از شهر واقع شده که قدمت بسیار زیادی دارد. اگر بخواهیم این مجموعه تجاری را با دیگر مراکز خرید دبی مقایسه کنیم، باید بگوییم که طراحی و همچنین مساحت آن، شباهت زیادی به مال امارات دارد. در ۳۷۰ فروشگاه سیتی سنتر دیره، انواع کالاهای باکیفیت و به‌روز عرضه می‌شود که برای خریدی دلچسب و باکیفیت بسیار مناسب هستند.

علاوه بر خرید در این مجموعه تجاری می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی آن مانند رستوران، کافی‌شاپ و غیره برای گذران لحظاتی خوش و مفرح استفاده کنید. اگر برای سفر به دبی به‌دنبال هتل های نزدیک بازارهای دبی هستید، می‌توانید برای ررزو بهترین هتل‌هایی که در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر دیره قرار دارند، اقدام کنید.

هتل ایبیس دیرا سیتی سنتر  (Ibis Deira City Centre)

هتل ایبیس دیرا، درست در مقابل مرکز خرید سیتی سنتر قرار دارد، به‌گونه‌ای که می‌توانید از پنجره اتاق خود این مرکز خرید معروف را ببینید. این هتل، امکانات اقامتی مطلوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده است و در عین حال برای اقامتی مقرون‎به‌صرفه بسیار عالی است. هتل ۳ ستاره ایبیس دیرا به‌دلیل قرارگیری در بخش قدیمی شهر دبی به جاذبه‌های گردشگری شهر مانند محله بستکیه و موزه دبی نزدیک است؛ همچنین وجود ایستگاه مترو در کنار این هتل، اماکن رفت‌وآمد و گشت‌وگذار در شهر را برای شما آسان و کم هزینه کرده است. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید در هتلی با امکانات رفاهی جذاب مانند استخر و باشگاه اقامت داشته باشید، باید به‌دنبال گزینه اقامتی دیگری باشید، زیرا هتل ایبیس دیرا این امکانات تفریحی را ندارد.

هتل نووتل دیرا سیتی سنتر  (Novotel Deira City Centre)

یکی دیگر از معروف‌ترین هتل های دبی نزدیک مراکز خرید، هتل نووتل دیرا نام دارد که درست در کنار مرکز تفریحی تجاری سیتی سنتر دیره واقع شده است. این هتل نیز همانند هتل ایبیس دیرا در نزدیکی مترو و همچنین جاذبه‌های گردشگری دبی قرار دارد که امکان گشت‌وگذار آسان و لذت‌بخش در شهر توریستی و دبی را آسان کرده است. در هتل ۴ ستاره نووتل دیرا، امکانات رفاهی ویژه‌ای که به آن علاقه دارید مانند باشگاه و استخر ارائه می‌شود و به همین دلیل می‌توانید در کنار دسترسی به مراکز خرید معروف و دیگر جاهای دیدنی دبی، اقامتی خاطره‌انگیز و مطلوب را تجربه کنید.

رزرو هتل های دبی برای اقامتی مفرح و دلچسب

حالا که با هتل های دبی نزدیک مراکز خرید آشنا شدید و خیال‌تان از اقامت در اطراف معروف‌ترین پاساژهای دبی راحت شد، نوبت به انتخاب و رزرو بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه با توجه به بودجه، نیاز و الویت‌هایتان رسیده است. اگر نگران بودجه لازم برای سفر به دبی هستید، باید بدانید که بخش قابل توجهی از هزینه‌های شما، برای اقامت صرف می‌شود؛ عوامل زیادی مانند موقعیت مکانی، رتبه هتل، امکانات و بخش‌های تفریحی و همچنین خدماتی که به شما ارائه می‌شود در قیمت هتل های دبی موثر است. نگران نباشید، خوشبختانه هتل‌های متعدد و بی‌شماری در شهر چشم‌نواز دبی وجود دارد که دست شما را برای انتخاب مناسب‌ترین گزینه با توجه به شرایطی که دارید، باز گذاشته است. فقط کافی است کمی وقت بگذارید و در سایت‌های معروف و معتبر در زمینه معرفی هتل‌های دبی بگردید و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای گذران لحظاتی خوش و مفرح در دبی، به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

رزرو هتل در دبی، یکی از اصلی‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی یک سفر به این شهر جذاب است. این اقدام علاوه بر اطمینان از یک اقامت مطمئن و راحت، مزایای فراوانی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله مزایا مهم رزرو هتل، می‌توان به انتخاب هتل با توجه به نیازها و سلیقه شخصی، آسانی در برنامه‌ریزی سفر، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، و اطمینان از قیمت و رزرو هتل اشاره کرد. همچنین، برخی از هتل های دبی امکانات ویژه‌ای از جمله استخرهای آب‌گرم، سرویس اتاق و رستوران‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند که تجربه اقامت را به یک سفر لذت‌بخش و به یادماندنی تبدیل می‌کند. بنابراین، رزرو هتل در دبی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در سفر به این شهر بزرگ و متنوع حائز اهمیت است.

سخن آخر

دبی، از بی‌نظیرترین شهرهای امارات متحده عربی است که به داشتن جاذبه‌های فراوان و مراکز خرید متعدد معروف است. اکثر کسانی که به دبی سفر می‌کنند، دوست دارند علاوه بر گشت‌وگذار در شهر، سری به مراکز خرید و پاساژهای دبی بزنند و از تجربه خریدی متفاوت و دلچسب لذت ببرند. به همین دلیل است که برخی از گردشگران اقامت در هتل های دبی نزدیک مراکز خرید را در اولویت قرار می‌دهند تا به این شکل در کمترین زمان به تمام آن چیزی که به آن نیاز دارند، دست پیدا کنند. از آنجایی که مراکز خرید معروف و محبوب دبی در بهترین نقطه شهر واقع شده‌اند، هتل‌های اطراف آن‌ها نیز موقعیت مکانی مطلوبی از نظر دسترسی به دیگر نقاط شهر، جاهای دیدنی دبی و همچنین وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو دارند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود برای اقامتی آسان، کم هزینه و همچنین مفرح، یکی از بهترین هتل‌های دبی که در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است را انتخاب کنید.