معرفی ۵ مورد از معروف‌ترین پارک‌های آبی در دبی + عکس

وقتی به شهر جذاب دبی سفر می‌کنید، شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چه فعالیت‌هایی را می‌توانید در این شهر انجام دهید. دبی دربرگیرنده بسیاری از فعالیت‌های تفریحی و آبی است. پارک‌های آبی این شهر، روزانه میزبان تعدادی زیادی گردشگران داخلی و خارجی است. در سفر به دبی، به طور قطع، مراجعه به معروف‌ترین پارک‌های آبی در دبی، برای هر فردی ضروری است. اگر فضایی پر از ماجراجویی، اشتیاق و آدرنالین می‌خواهید، پارک‌های آبی در دبی، بهترین تفریح شما در این شهر خواهند بود! در ادامه قصد داریم درباره این پارک‌های شگفت‌انگیز بیشتر توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

1- پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi)

شخصیت خیالی و افسانه‌ای جوها (Juha) اساس وجود این پارک آبی است. در طراحی این پارک از داستان‌های معروف جوها الهام گرفته شده است. وایلد وادی در نزدیکی هتل برج العرب و ساحل برج جمیرا واقع شده است. این پارک، شامل بسیاری از بازی‌های سرگرم‌کننده و ماجراجویی است تا بیشترین میزان لذت و شادی را برای خانواده‌ها و کودکان فراهم کند.

وایلد وادی، به‌عنوان یکی از معروف‌ترین پار‌ک‌های آبی دبی، دومین سرسره آبی بزرگ و سریع دنیا را دارد. این مجموعه، همچنین شامل بسیاری از بازی‌های دیگر می‌شود، مانند Juha’s travel through the lazy river که به دلیل کند بودن جریان رودخانه نام‌گذاری شده است. وایلد وادی برای همه ماجراجویان انواع مختلفی از بازی‌ها و هیجانات را ارائه می‌دهد. افرادی که عاشق ارتفاع و پریدن هستند، در بازی Jumeirah Scara می‌توانند از پرش از ارتفاع 32 متری لذت ببرند.

ماجراها هنوز تمام نشده است. وایلد وادی همچنین شامل Juha Dhow می‌شود که در آن خانواده‌ها از چالش‌های آبی و بازی‌های دیگری لذت می‌برند که لذت و شادی زیادی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

وایلد وادی یک پارک آبی مهم در فضای باز در امارات است. این مجموعه، یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای بازدیدکنندگان از سراسر دنیا است. اگر شما هم به دنبال کسب هیجانات شگفت‌انگیز این پارک آبی هستید، پرواز دبی را رزرو کنید و حتماً به این مجموعه مراجعه کنید.

 

01

۲- پارک آبی لگولند

یکی دیگر از معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی، لگولند است. پارک آبی لگولند بخشی از پارک لگولند است. این مجموعه شامل بسیاری از امکانات سرگرمی و بازی است که برای خانواده‌ها و کودکان مناسب است. این پارک آبی، جایی است که در آن می‌توانید از شنا در استخر بزرگ و بازی با آب‌پاش لذت ببرید. مراجعین به این پارک، همچنین از رودخانه مصنوعی و مجسمه‌های لگو در بالای سطح آب لذت ‌می‌برند.

این پارک آبی همچنین شامل بیش از 20 سرسره آبی است که در قالب جاذبه‌های گردشگری طراحی شده‌اند. در بازی Big Bucket که 300 گالن آب روی بچه‌ها ریخته می‌شود، سرگرمی زیادی در انتظار شماست تا کودکانتان هیجان بیشتری داشته باشند. در این پارک فوق‌العاده، تفریحات و ماجراهای زیادی در انتظار شماست و یکی از پارک‌های آبی ارزان دبی است!

3- پارک آبی آتلانتیس آکواونچر (Atlantis Aquaventure waterpark)

یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی، آتلانتیس آکواونچر است. این پارک شامل بسیاری از بازی‌ها و سرگرمی‌های معروف است که در جهان رکورد شکنی کرد. از سرسره‌بازی در Odyssey of Terror، بلندترین سرسره آبی جهان لذت ببرید. دوستداران ماجراجویی، باید Shockwave، طولانی‌ترین ترن هوایی در جهان را امتحان کنند. جایی که خود را در داخل تونل‌های تاریک به مسافت 449 متر خواهید دید.

افراد در Zoomerango در ارتفاع 14 متری برای چند ثانیه احساس بی‌وزنی می کند. Blackout، Vortex و Leap of Faith ترسناک‌ترین سرسره‌های پارک هستند. استخرهای کوسه، چرخش‌های 360 درجه و ماجراهای دیگر در این سرسره‌ها منتظر شما هستند.

به خودتان این شانس را بدهید که بازی‌های آبی زیادی را در River Rapids امتحان کنید که باعث ایجاد هیجان و آدرنالین در شما می‌شود. Raging Rapids که باعث می‌شود امواج توفنده را احساس کنید.

اگر فرصتی برای حضور در دبی و خرید بلیط هواپیما دبی دارید، پارک آبی Aquaventure یکی از مواردی است که باید از آن دیدن کنید. تا در این پارک فوق‌العاده بهترین اوقات خوشی و شادی را سپری کنید.

 

02

4- پارک آبی لاگونا (Laguna)

پارک آبی لاگونا یکی از بهترین و معروف‌ترین پارک‌های آبی دبی است. این مجموعه، شامل انواع بازی‌های آبی پر از ماجراجویی و اشتیاق است که برای تمام سنین مناسب است. پارک آبی لاگونا به 4 منطقه تقسیم شده است که معروف‌ترین بازی‌ها را شامل می‌شود.

شما در این پارک می‌توانید وارد معروف‌ترین سرسره‌ها شوید و سقوط آزاد را تجربه کنید که تجربه موج‌سواری را شبیه‌سازی می‌کند.

پارک آبی لاگونا دبی همچنین شامل گروهی از رستوران‌های مختلف است، شما می‌توانید به همراه خانواده و دوستان خود از صرف غذا در این رستوران‌ها لذت ببرید.

5- پارک آبی اسپلش پد (Splash Pad)

Splash Pad بهترین پارک آبی دبی برای کودکان است. Splash Pad شامل بسیاری از بازی‌های سرگرم‌کننده مناسب برای کودکان یک سال تا 12 سال است.

این پارک همچنین مکانی امن و مناسب برای خانواده‌ها برای تماشای فرزندانشان است. Splash Pad شامل سرسره‌های آبی، دیوارهای کوهنوردی، ترامپولین‌ها و مجموعه‌ای از استخرها و فواره‌های آب است.

 

03

هتل‌های دارای پارک آبی در دبی

هتل‌های زیادی در دبی وجود دارند که دربرگیرنده پارک‌های آبی زیادی می‌شوند. این هتل‌ها به دنبال ارائه مکانی مملو از سرگرمی و تفریحات برای تمامی بازدیدکنندگان خود هستند. در ادامه محبوب‌ترین این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱. آتلانتیس نخل (Atlantis The Palm)

این اقامتگاه به طرز زیبایی بر روی هلال جزیره معروف نخل در دبی واقع شده است. ویژگی این هتل دارابودن چشم‌انداز فوق‌العاده‌اش از جاذبه‌های گردشگری دبی و همچنین اتاق‌های فوق‌العاده‌اش است که تمامی امکانات مورد نظر بازدیدکنندگان را فراهم می‌کند. این هتل ورود رایگان به پارک آبی Aquaventure را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم به شما ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید از پارک آبی Aquaventure دیدن کنید، هتل آتلانتیس پالم مقصد شما خواهد بود.

۲. هتل ریو دبی (JA Lake View Hotel & Hotel Riu Dubai)

این هتل به‌خاطر 25 رستورانش که غذاهای لذیذی از سرتاسر دنیا سرو می‌کنند معروف است. هتل دارای تعداد زیادی استخر، زمین گلف، تنیس، اسکواش و بدمینتون است. همچنین شامل اصطبل اسب و میدان‌های تیراندازی است.

هتل ریو دبی به‌خاطر اتاق‌های راحت و رستوران‌هایش که غذاهای خوشمزه‌ای از کشورهای مختلف سرو می‌کنند، معروف است.  این هتل پارک آبی Splash Pad را برای کودکان ارائه می‌دهند.

کلام آخر

اگر به دنبال کسب ماجراجویی و هیجانات زیاد در سفر خود به دبی هستید، توصیه می‌کنیم که پارک‌‌های آبی دبی را تجربه کنید. هر کدام از این پارک، ویژگی‌ها و سرگرمی‌های خود را ارائه می‌دهند. در این مقاله سعی کردیم درباره معروف‌ترین پارک‌های آبی صحبت کنیم. امیدواریم از خواندن این نوشته لذت برده باشید.