مزوتراپی چیست؟  معرفی مراکز برتر زیبایی در سایت پی جو

مزوتراپی چیست؟ یکی از خدماتی که می توانید برای تقویت پوست و موی خود انجام دهید، مزوتراپی نام دارد. این سرویس بیش از 70 سال است که به اشکال مختلف ارائه می شود. در این قسمت به معرفی این نوع خدمات زیبایی صورت می پردازیم و شما را با مراکز آن بیشتر آشنا می کنیم.

مزوتراپی چیست؟

جوانسازی و انسجام پوست به طرق مختلفی قابل انجام است. از طریق استفاده از کرم ها و یا عمل های جراحی که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. در این میان، یکی دیگر از متدهایی که می توانید از آن با هدف جوانسازی پوست و انسجام بدن استفاده کنید، می توان به مزوتراپی اشاره کرد.

مزوتراپی یک نوع تکنیک پزشکی است که در آن، اقدام به تزریق هورمون ها، عصاره ها و آنزیم ها می کنند و از این طریق، چربی های زائد حذف می شوند. نخستین بار چنین روشی در سال 1952 در فرانسه استفاده شد و بعد از آن کم کم به دیگر نقاط دنیا از جمله آمریکا راه یافت. البته در ابتدا این روش با هدف تسکین و کاهش درد انجام می شده است.

بهترین کلینیک ها برای مزوتراپی در شیراز و سایر شهرهای ایبران را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

همچنین جالب است بدانید که مزوتراپی از ترکیب دو واژه Meso (میان) و Therapeia (پزشکی) تشکیل می ‌شود که کلمات یونانی هستند. روش کار این عمل بدین صورت است که یک داروی بیولوژیک از موادی که گفتیم از جمله داروهای هورمونی و مواد معدنی از طریق سوزن های بسیار ریز با مقادیر کم وارد بدن شده و منجر می شود تا لک ها و چروک ها از بین برود. همچنین از اثرات خوب دیگر این کار می توان به کاهش درد، لاغری، ریزش مو و تقویت آن اشاره کرد. این روش درمانی در طول چند دهه برای رفع کم پشتی موها نیز استفاده شده است و هم برای مردان و زنان قابل استفاده می باشد.

01

مزوتراپی چیست؟

معرفی مراکز خدماتی

اگر شما هم قصد دارید از این نوع خدمات برای زیبایی صورت و بدن خود استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم همواره به مراکز معتبر مراجعه نمایید. برای پیدا کردن چنین شعباتی می توان راه های مختلفی را امتحان کرد؛ با این وجود بهترین راه حل که می تواند در کمترین مدت ممکن، چنین مراکزی را به شما معرفی نماید، پی جو بانک مشاغل برتر شیراز نام دارد.

پی جو به عنوان یک بانک مشاغل فعالیت می کند. شما می توانید از آن به عنوان یک مرجع برای پیدا کردن پزشکان در شهرهای شیراز و تهران استفاده کنید. این مجموعه با انتشار آگهی هایی که توسط آگهی دهنده ها منتشر می شوند، راه حل آسانی را برای معرفی کسب و کارهای مختلف در سراسر ایران ارائه نموده است. شما می توانید پس از مراجعه به سایت پی جو، نوع کسب و کار خود را در همان صفحه نخست انتخاب کنید. همچنین دسته بندی کسب و کارها در منو سایت وجود دارند که می توانید به راحتی مدل مشاغل مدنظر خود را بیابید.

03

معرفی مراکز مزوتراپی

مزوتراپی در کلینیک های زیبایی شیراز با پی جو

در سایت پی جو پس از انتخاب کلینیک زیبایی در شیراز برای مزوتراپی، اطلاعات تماس آن مکان برای شما کاربران نمایش داده می شود. همچنین شما می توانید راه های ارتباطی آنلاین و حضوری مانند نوبت دهی و مشاوره آنلاین را در پی جو مشاهده کنید.