بهترین هتل های تهران از نظر مسافران + آدرس و فاصله از فرودگاه

یکی از مهم‌ترین موارد که زمان سفر باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب محل اقامت شما است. اقامت در یک هتل لوکس و مجهز می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت سفر شما داشته باشد. تهران به‌دلیل امکانات فراوان، مراکز درمانی پیشرفته، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری که دارد به یک مکان عالی برای سفر گردشگران تبدیل شده است.

در تهران هتل‌های بسیاری برای اقامت مسافران وجود دارد که براساس خدمات و امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، رتبه‌بندی می‌شوند. بهترین هتل های تهران از نظر مسافران در محدود مرکز شهر، غرب و شمال تهران قرار دارند. هتل استقلال بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران در بخش شمالی تهران واقع شده است.

01

بهترین هتل های 5 ستاره تهران

هتل‌های 5 ستاره تهران تمام امکانات لازم را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند. در هتل‌های 5 ستاره می‌توانید شاهد سالن ورزشی، مجموعه آبی، رستوران، فروشگاه، خدمات 24 ساعته، رستوران، سرویس بهداشتی، خدمات گردشگری، پارکینگ، فضای بازی کودکان و... باشید. در تهران هتل‌های 5 ستاره بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. معمولا بیشتر هتل‌های 5 ستاره تهران در محدود مرکز شهر، شمال و غرب تهران قرار دارند.

نام هتل

آدرس هتل

فاصله هتل تا فرودگاه

هتل اسپیناس پلاس

سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی

17 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

67 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

هتل پرشین تهران

سهروردی شمالی، چهارراه کیان، خیابان میرزایی زینالی شرقی

67 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

21 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

هتل استقلال

تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر، چهارراه پارک وی

21 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

66 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

هتل رکسان

30 کیلومتری اتوبان تهران-قم، روبروی ترمینال فرودگاه امام خمینی

14 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

62 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

 

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

هتل‌‌های تهران براساس عوامل مختلفی همانند امکانات و خدمات یک هتل رتبه‌بندی می‌شوند. هتل‌های 4 ستاره تهران از امکانات مناسبی بهره‌مند هستند و نسبت به هتل‌های پنج ستاره قیمت مناسب‌تری دارند. اغلب هتل‌های 4 ستاره تهران خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارند. بیشترین هتل‌های 4 ستاره در مرکز شهر واقع شده‌اند، به همین دلیل موقعیت مکانی عالی دارند.

نام هتل

آدرس هتل

فاصله هتل تا فرودگاه

هتل بزرگ ارم

میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بالاتر از کتابخانه ملی

19 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

64 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

هتل تهران رویال

بلوار کشاورز، نبش خیابان طوس، پلاک 124

57 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

11 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

هتل تاج محل

میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی

14 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

60 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

هتل آرامیس

خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه کیان

57 کیلومتر- فرودگاه امام خمینی

11 کیلومتر- فرودگاه مهرآباد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین هتل های تهران برای عروسی

برگزاری مراسم عقد و عروسی در سالن‌های پذیرایی هتل‌های لوکس می‌تواند خاطره به‎یاد ماندنی را برای زوج‌های جوان به یادگار بگذارد. برای برگزاری عروسی، می‌توان از هتل‌هایی استفاده کنید که تمام تدارکات عروسی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از برترین هتل‌های تهران برای عروسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل بزرگ ارم تهران

هتل چهارستاره بزرگ ارم در شمال پایتخت در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل از دو طبقه و 72 واحد اقامتی تشکیل شده است. اتاق‌های ضلع جنوبی دارای بالکن هستند، در صورتی که اتاق‌های ضلع شمالی فاقد بالکن هستند. تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم با ظرفیتی بیش از 600 نفر، از بزرگ‌ترین سالن‌های پذیرایی در شمال پایتخت است که می‌توانید مراسم عقد یا عروسی خود را در آن برگزار کنید. تالار پذیرایی این هتل از دو سالن مجزا تشکیل شده است که می‌توانید آن‌ها را با همدیگر رزرو کنید.

از دیگر مزایای این هتل می‌توان به روف گاردن آن اشاره کرد، فضای سبز و رویایی این مکان، انتخاب مناسبی برای عکس‌های دونفره عروس و داماد است. دکوراسیون تالار این هتل به رنگ آبی طراحی شده که نمای زیبا و لوکس به خودگرفته است. از مزایای تالار این هتل می‌توان به سیسم‌های صوتی، منوی پذیرایی متنوع، پرسنل مجرب و... اشاره کرد.

هتل پرشین تهران

هتل پنج ستاره پرشین از بهترین هتل‌های بین المللی و پنج ستاره پایتخت محسوب می‌شود. هتل پرشین فعالیت خود را از سال 1397 در منطقه زیبای عباس آباد شروع کرد. این هتل از 16 طبقه و 96 واحد اقامتی تشکیل شده است. از امکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل پرشین می‌توان به سرویس خواب، یخچال، صندوق امانات، یخچال، وسایل چای، چشم انداز معرکه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و.... اشاره کرد. در این هتل سه رستوران مجزا وجود دارد که شما براسس نیاز خود می‌توانید وعده‌های مختلف غذا را در آن سرو کنید.

در هتل پرشین برای رفاه حال مسافرین امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی قرار گرفته است که همین امر باعث شده هتل پرشین از نظر مسافران بهترین گزینه برای اقامت باشد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به خدمات 24 ساعته، فروشگاه، سالن بدنسازی، نمازخانه، آرایشگر زنانه و مردانه، فضای سبز، تالارهای چند منظوره، خدمات خشکشویی، بیدارباش، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، مجموعه آبی و... اشاره کرد. قیمت هتل پرشین پلاز تهران برای یک شب اقامت از 3.290.000 تومان شروع می‌شود.

از دیگر امکانات هتل پرشین می‌توان به تالار پذیرایی آن اشاره کرد. ظرفیت تالار این هتل 500 نفر است و انتخاب مناسبی برای برگزاری مراسمات عقد و عروسی خواهد بود. افرادی که قصد دارند مراسم عقد خود را در مکانی لوکس با فضای باز برگزار کنند، می‌توانند از روف گاردن این هتل استفاده کنند. روف گاردن هتل پرشین با ظرفیت 45 نفر، امکان برگزاری عقد را برای جوانان فراهم کرده است. از امکانات تالار هتل می‌توان به نورپردازی حرفه‌ای، مبلمان شیک، منوی متنوع، پرنسل حرفه‌ای، سیستم صوتی و... اشاره کرد.

02

هتل استقلال تهران

هتل استقلال به عنوان بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران در شمال تهران قرار دارد. ساختمان این هتل در سال 1341 با 30 طبقه و 552 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پارسیان استقلال تهران از بهترین هتل‌ها برای برگزاری مراسمات عروسی و عقد است. در این هتل 3 تالار با ظرفیت‌های مختلف وجود دارد که شامل  تالار دریای نور با ظرفیت 1000 نفر، تالار یاس با ظرفیت 200 نفر، تالار لوشاتو با ظرفیت 140 نفر می‌شود. شما باتوجه به تعداد مهمان‌های خود می‌توانید یکی از تالارها را رزرو کنید.  از امکانات این تالارهای هتل استقلال می‌توان به سیستم صوتی حرفه‌ای، سیستم تصویری، نورپردازی حرفه‌ای، منو غذایی متنوع، کادری مجرب و... اشاره کرد.

بهترین هتل های تهران برای صبحانه

صبحانه از مهم‌ترین وعده‌های غذایی محسوب می‌شود. شما می‌توانید صبحانه خود را در کنار خانواده یا دوستان در یکی از هتل‌های لوکس در تهران میل کنید. از برترین هتل‌هایی که منوی متنوعی برای صبحانه خود در نظر گرفته‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس از مجهزترین هتل‌های منطقه 2 تهران محسوب می‌شود. این هتل زیبا در بخش غربی شهر تهران برفراز تپه‌های فرحزاد قرار دارد. هتل اسپیناس از 21 طبقه و 400 واحد اقامتی تشکیل شده است. دسترسی به این هتل بسیار آسان است، علاوه‌بر این هتل اسپیناس پالاس تهران در طرح ترافیک تهران قرار ندارد، به همین دلیل استفاده از خودرو شخصی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

هتل مجلل اسپیناس 400 واحد اقامتی دارد که به 9 گروه مختلف دسته‌بندی می‌شوند. اتاق‌های این هتل شامل دبل استاندارد، تویین استاندارد، اتاق بالکن‌دار خانوادگی، سوئیت جونیور، سیگنچر، رویال، پرزیدنت پلاس، سوئیت اسکای می‌شود. از امکانات عمومی تمام اتاق‌ها می‌توان به خدمات روم سرویس، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون، سشوار، مینی بار، کمد لباس، لوازم چای، صندوق امانات، سرویس مبلمان و... اشاره کرد.

از خدمات این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، پرنسل مجرب و مسلط به زبان عربی، فرانسوی و انگلیسی، مرکز سلامت، لابی مجهز و مجلل، بوفه صبحانه، مجموعه پیشرفته آبی، پارکینگ، خدمات خشکشویی و... اشاره کرد. در این هتل 4 رستوران به نام‌های اسکای لانژ، رستوران دیبا، لاتون، کافه سان ست وجود دارد. قیمت پایه اتاق‌های هتل اسپیناس پلاس تهران از 6.170.000 تومان به ازای هر شب اقامت شروع می‌شود.

در این هتل چندین رستوران وجود دارد که می‌توانید 3 وعده غذایی خود را در آن میل کنید. از برترین خدمات این رستوران ارائه صبحانه با تنوع بالا است. رستوران‌های اسپیناس پلاس صبحانه خود را به دو صورت سرد و گرم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. منوی گرم آن شامل عدسی، سوپ، تخم مرغ آبپز، املت و... می‌شود. منوی سرد این رستوران‌های این هتل شامل کمپوت‌ها، کره، مربا، خرما، پنیر، شیره انگور و... می‌شود.

هتل رکسان تهران

یکی از نزدیک‌تر هتل‌های پنج ستاره به فرودگاه امام خمینی، هتل رکسان است که دارای 11 طبقه و 296 واحد اقامتی است. این هتل به‌دلیل موقعیت مکانی و امکانات ویژه‌ای که در اختیار مسافرین قرار می‌دهد به گزینه مناسبی برای اقامت مسافرین خارجی و داخلی شده است. این هتل در زیر مجموعه هتل‌های بین‌المللی آکور فرانسه قرار می‌گیرد. از امکانات عمومی اتاق‌های هتل رکسان می‌توان به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان، مبلمان راحتی و... اشاره کرد.

 در این هتل برای رفاه حال مسافرین از امکانات دیگری چون مجموعه آبی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و... وجود دارد. برای اقامت در هتل رکسان تهران باید به ازای هر شب تقریبا مبلغی برابر 2.540.000 تومان پرداخت کنید.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ارائه صبحانه اشاره کرد. در این هتل می‌توانید برای صبحانه از انواع خوراک‌ها و غذاهای باکیفیت استفاده کنید. هتل رکسان دارای دو رستوران است که برای صبحانه از منوی متنوعی برای تمام ذائقه‌های غذایی استفاده کرده‌اند. منوی صبحانه گرم این هتل شامل خوراک قارچ، پوره سیب زمینی، خوراک لوبیا، عدسی و... می‌شود. منوی سرد آن شامل پنیر، گردو، مربا، شیره خرما، میوه، انواع کمپوت و آب میوه و... می‌شود.

هتل تاج محل تهران

هتل تاج محل در گروه هتل آپارتمان‌های لوکس تهران قرار می‌گیرد که در سال 1380 در بلوار ملاصدرا افتتاح شد و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل تاج محل از 8 طبقه و 80 واحد اقامتی تشکیل شده است. اتاق‌های این هتل شامل اتاق یک تخته، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان دو خوابه VIP، اتاق رویال دو نفره، سناتور سوئیت، آپارتمان یک خوابه VIP می‌شود. از امکانات مشترک اتاق‌های هتل تاج محل می‌توان به پاورسوئیچ، روم سرویس، بالکن، سرویس چای، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلویزیون، سرویس بهداشتی، اینترنت نامحدود و... اشاره کرد.

از امکانات رفاهی این هتل آپارتمان می‌توان به وجود دو رستوران به نام‌های رستوران تاج محل با ظرفیت 80 نفر و رستوران ماهی ماهی با ظرفیت 100 نفر اشاره کرد. مسافرین محترم می‌توانند سه وعده غذایی خود را براساس ذائقه غذایی خود در یکی از این رستوران‌ها میل کنند. یکی از مهم‌ترین وعده‌هایی که رستوران‌های هتل تاج محل ارائه می‌دهند، صبحانه است. در این دو رستوران شما می‌توانید از منوی گرم و سرد صبحانه استفاده کنید. در منوی صبحانه رستوران تاج محل می‌توانید انواع خوراک هندی، میوه، املت و... را مشاهده کنید. در منوی صبحانه رستوران ماهی ماهی می‌توانید خوراک لوبیا، عدسی، تخم‌مرغ آبپز، پنیر، چای و... را مشاهده می‌کنید.

از دیگر امکانات این هتل اپارتمان می‌توان به مجموعه آبی، پارکینگ رایگان، خدمات تور، تاکسی سرویس 24 ساعته، سالن‌های چند منظوره، تراسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد، کافی‌نت، کافی‌شاپ و... اشاره کرد. هزینه اقامت در هتل تاج محل در بهمن ماه سال 1402 از 3.700.000 تومان شروع می‌شود. در نزدیکی این هتل مکان‌های دیدنی بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل موزه پول، بوستان طالقانی، بوستان آب و آتش، پل طبیعت، برج میلاد می‌شود.

هتل تهران رویال تهران

هتل تهران رویال از جدیدترین هتل‌های لوکس چهارستاره تهران محسوب می‌شود. این هتل در سال 1402 با ساختمانی 21 طبقه فعالیت خود را آغاز کرد. این ساختمان از 72 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق دو تخته توئین برای یک نفر، دو تخته توئین، دوتخته دبل کینگ، دو تخته رویال کینگ، دو تخته دوبل، اتاق یک تخته، یک تخته کینگ، دو تخته دبل، سه تخته فمیلی روم می‌شود. از امکانات اتاق‌های آن می‌توان تلویزیون، مبلمان، پاورسوئیچ، حمام، سرویس چای، تلفن، اینترنت نامحدود، مینی بار با هزینه و... اشاره کرد. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات 24 ساعته، نمازخانه، صندوق امانات، آسانسور، تشریفات ویژه، سالن ورزشی، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

03

در رستوران هتل رویال می‌توانید صبحانه را از ساعت 6 صبح الی 10 میل کنید. منوی صبحانه تهران رویال شامل چای، آبمیوه، کره، پنیر، گردو، عدسی، خوراک لوبیا، نیمرو، املت قارچ، املت میکس، سرشیر و... اشاره کرد. از مزایای دیگر این هتل می‌توان به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد، در اطراف این هتل جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آن‌ها شامل موزه جواهرات ملی، کاخ نیاوران، کاخ گلستان، کاخ سعدآباد می‌شود. برای اقامت در این هتل می‌توانید مبلغی حدود 3.567.000 تومان پرداخت کنید.چپ

هتل آرامیس تهران

هتل بوتیک چهارستاره آرامیس در سال 1396 افتتاح شد. ساختمان این هتل از 9 طبقه و 133 واحد اقامتی تشکیل شده است. واحدهای اقامت این هتل شامل اتاق دو تخته دبل، دوتخته توئین، یک تخته، سوئیت می‌شود. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به صبحانه، حمام، تلفن، اینترنت نامحدود، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه اضافه، تلویزیون و... اشاره کرد. در این هتل رستورانی با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ با ظرفیت 35 خودرو، اینترنت رایگان در لابی، کافی‌شاپ و.... اشاره کرد.

در رستوران این هتل می‌توانید از منوی صبحانه ویژه آن استفاده کنید. منوی صبحانه این رستوران شامل املت مخصوص، خوراک لوبیا، چای و قهوه، پنیر، مربا، گردو، انواع آبمیوه و... می‌شود. قیمت اقامت در هتل آرامیس در بهمن ماه سال 1402 از 2.270.000 شروع می‌شود. در اطراف این هتل امکان گردشگری بسیاری وجود که برخی از آن‌ها شامل رویا مال، بازارهای پردیس 1 و 2، فرودگاه امام خمینی و... می‌شود.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های تهران برای صرف صبحانه کدامند؟

برای صرف صبحانه می‌توانید به رستوران هتل اسپیناس پلاس، هتل رکسان، آرامیس، تاج محل مراجعه کنید.

بهترین هتل‎های تهران از نظر امکانات رفاهی کدام است؟

هتل استقلال بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره ایران، هتل اسپیناس پلاس و رکسان از بهترین هتل‌های تهران محسوب می‎شود.