نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران

این روزها که استفاده از پکیج شوفاژ دیواری جایگزین خوبی برای سیستم‌های گرمایشی منزل مانند بخاری و ... شده، توجه به سرویس‌ و نگهداشت و نیاز به تعمیرات فوری آن در صورت خرابی نیز بیشتر از دیگر وسایل گرمایشی مثل بخاری و شومینه مورد توجه است زیرا در صورت خرابی این دستگاه هم گرمایش منزل وهم  آب گرم مصرفی را برای مدتی از دست می‌دهیم و نیاز به گرمایش و آب گرم به ویژه در فصل پاییز و زمستان نیازی ضروری است.

پکیج‌ها هم مانند هر دستگاهی ممکن است دچار مشکل شوند و به دلیل اینکه دستگاهی ضروری بوده و تعمیرات آن نیز در بیشتر موارد نیاز به تخصص و تجربه‌ی بالایی دارد، انتخاب نمایندگی تعمیرات پکیج و اعتماد به آن کمی کار را مشکل می‌کند.

ایرادات رایج پکیج شوفاژ دیواری

02

ایرادات اساسی پکیج که نیاز به تعمیرات تخصصی دارد و معمولا نیز رایج و متداول است، بیشتر به آن دسته از قطعات فنی و اصلی دستگاه برمی‌گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

ایراد سنسورهای پکیج؛ یکی از مهم‌ترین ایرادات در پکیج‌های شوفاژ دیواری که در عملکرد کلی دستگاه تاثیرگذار است و باعث سرد و گرم شدن مداوم آب بهداشتی و گرمایشی می‌شود، مشکل سنسورهای تشخیص دمای آب یا همان NTC S یا NTC R است. این سنسورها که در مدل‌های قدیمی‌تر از نوع فشنگی و در مدل‌های جدیدتر از نوع کلیپسی است، به دلیل تشخیص اشتباه درجه حرارت آب، فرآیند گرمایش را تحت الشعاع قرار می‌دهد. البته سنسورهای فشنگی به دلیل رسوب‌گیری در طولانی‌مدت بیشتر دچار مشکل می‌شد، ولی سنسورهای کلیپسی به نسبت نمونه‌های قبلی کمتر دچار مشکل می‌شود.

ایراد برد و آی سی پکیج‌های شوفاژ دیواری؛ یکی از ایرادات مهم دیگر که در بیشتر مواقع باعث سرد و گرم شدن آب به ویژه آب مصرفی و یا متوقف شدن دستگاه و نمایش ارور کد 1 پکیج می‌شود، مشکلاتی است که معمولا برای برد و یا آی سی پکیج‌ها ایجاد می‌شود.

مشکل فن و ونتوری یا شیپوری پکیج؛ پکیج‌های فن‌دار همیشه در معرض خرابی و ایراداتی هستند که ممکن است به دلیل مشکل پرشر دود، ایراد ونتوری یا همان شیپوری و انسداد مسیر دودکش و یا لوله‌ی مکش اکسیژن ایجاد شود. این نوع دستگاه‌ها علاوه بر اینکه باید دود را از دستگاه خارج کنند، به وسیله‌ی فن، اکسیژن مورد نیاز محفظه‌ی احتراق را به داخل دستگاه پکیج شوفاژ دیواری هدایت می‌کنند. معمولا زمانی که یک بخش از این مجموعه دچار مشکل می‌شود، ارور کد مربوط به فن پکیج که در بیشتر دستگاه‌ها ارور کد 3 است، مشاهده می‌شود و دستگاه خاموش خواهد شد.

مشکل پرشر آب یا فلومتر؛ همه‌ی پکیج‌ها دارای قطعه‌ای هستند که میزان آب ورودی به مبدل را تشخیص می‌دهد و اگر میزان استانداردی باشد شروع به کار می‌کند. قطعه‌ی فلومتر یا فلوسوئیچ که با توجه به مارک پکیج می‌تواند متفاوت باشد، همان قطعه‌ای است که میزان آب ورودی را تشخیص می‌دهد و در صورتی که حدود 13 لیتر بر دقیقه باشد، فرمان روشن شدن شعله و شروع به کار دستگاه را صادر می‌کند و اگر تشخیص دهد میزان آب ورودی کم است، شعله روشن نمی‌شود.

قطعه‌ای دیگر به نام پرشر آب یا کلید پرشر حداقل آب نیز وجود دارد که بر اثر تشخیص فشار آب داخل سیکل ، فشار دستگاه را در حالت بالانس نگه می‌دارد. اگر این قطعه دچار مشکل شود، دستگاه به دلیل فشار نامتعادل خاموش خواهد شد.

 ایراد منبع انبساط پکیج؛ منبع انبساط نقش بسیار مهمی در بالانس نگه داشتن فشار پکیج دارد و اگر سوراخ بشود و یا تنظیم نباشد، شاهد تغییرات مداوم فشار دستگاه خواهید بود و فشار پکیج یا بیش از اندازه پایین می‌آید و یا اینکه دائم بالا رفته و از شیر اطمینان آن آب تخلیه می‌شود.

البته جای نگرانی نیست و در صورت بروز هر یک از ایرادات گفته شده کافی است دستگاه را به نمایندگی مجاز تعمیرات بسپارید. این ایرادات معمولا با تعویض قطعه و یا برخی تعمیرات جزئی در زمان کوتاهی قابل رفع هستند.

نمایندگی تعمیرات پکیج

03

اگر پکیج شما دچار مشکل شده است، برای تعمیرات حتما از نمایندگانی کمک بگیرید که برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه شما نسبت به موارد زیر متعهد هستند:

  • بازه گارانتی تعمیرات پس از تعمیر دستگاه
  • پیگیری‌های لازم در صورت تکرار همان ایراد قبلی
  • استفاده از قطعات اصل و استاندارد
  • تعهد به مدت زمان اعلام شده برای انجام تعمیرات

ما در نمایندگی تعمیرات پکیج گلدیران به ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری پکیج‌های گازی گلدیران با کیفیت عالی و رعایت اصول تعمیرات تخصصی می‌پردازیم. تیم تخصصی و متعهد ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات استاندارد، هزینه‌های معقول و طبق تعرفه و همچنین در کوتاهترین زمان خدماتی قابل اعتماد را ارائه می‌دهند.