هتل درویش مشهد اتاق ماه‌عسل

دوست دارید در لوکس‌ترین هتل اقامت داشته باشید؟ به مشهد سفر می‌کنید؟ بله! اگر طرف‌دار هتل‌های لوکس هستید؛ اما هنوز هتل مدنظر خودتان را پیدا نکرده‌اید. پیشنهاد ما در بین هتل‌های لوکس مشهد، هتل درویش مشهد است. اگر هنوز اتاق مدنظر خودتان را در هتل درویش مشهد انتخاب نکرده‌اید، تا پایان این نوشته همراه ما باشید. در این نوشته انواع اتاق‌های هتل درویش مشهد را معرفی می‌کنیم.

تاریخچه هتل درویش مشهد

هتل آتریوم یا درویش مشهد یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها در مشهد است. این هتل برخلاف نامی که بر دوش می‌کشد؛ معماری لوکس و مدرنی دارد. خبر افتتاح هتل درویش مشهد در سال 1390 در همه ایران شنیده شد. در واقع هتل درویش مشهد اولین هتل آتریوم در غرب آسیا است. زمانی که وارد لابی مجلل هتل درویش مشهد می‌شوید؛ سرتان را بالا ببرید. شما می‌توانید از لابی مجلل هتل همه طبقات هتل درویش مشهد را ببینید. اگر آدرس هتل درویش مشهد را دقیق بر روی نقشه ببینید؛ این هتل در خیابان امام رضا در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است.

انواع متفاوت اتاق در هتل درویش

 اقامت در هتلی که اتاق مطابق باسلیقه گردشگران چیده و طراحی شده‌؛ بسیار لذت‌بخش است. در هتل درویش مشهد اتاق‌ها و سوئیت‌ها با معماری متفاوت و درست مطابق سلیقه مسافران طراحی می‌شود. تنوع بالای اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویش مشهد دست شما را برای انتخاب اتاق و سوئیت مدنظر باز می‌گذارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکاناتی از جمله:  چای‌ساز، حمام، گاوصندوق و..  را در اختیار مسافران قرارمی دهند. در ادامه  انواع متنوعی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل درویش مشهد را معرفی می‌کنیم:

واحد اقامتی سینگل اکونومی

اتاق سینگل اکونومی ارزان‌ترین اتاق هتل درویش مشهد است. اگر در سفر به مشهد دنبال اقامت ارزان‌قیمت با بودجه زیر یک میلیون و امکانات باکیفیت بالا هستید؛ اتاق سینگل اکونومی هتل درویش مشهد مناسب سفر شما است. اتاق سینگل اکونومی چشم‌اندازی روبه حرم امام رضا و شهر دارد.

اقامت در هتل درویشی مشهد

واحد اقامتی سینگل استاندارد

این واحد اقامتی کمی بزرگ‌تر از واحد اقامتی سینگل اکونومی است. در اتاق سینگل استاندارد برای راحتی بیشتر مسافران وسایل به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که مسافران فضای آزاد بیشتری داشته باشند. یادتان باشد که سرو صبحانه در همه اتاق‌های هتل رایگان است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر از خدمات در وعده ناهار و شام بهره‌مند شوید.

واحد اقامتی توئین اکونومی

 اتاق‌های توئین اکونومی ظرفیتی تا چهار نفر را دارند. برای استفاده از خدمات بیشتر از چهار نفر باید هزینه جداگانه بپردازید. این اتاق‌ها مجهز به وان و حمام همراه با وسایل بهداشتی هستند. در پایان روز خستگی روزتان را با آب‌تنی از تنان بیرون کنید.

واحد اقامتی دوبلکس هند top vip

واحد اقامتی دوبلکس هند با الهام از سبک معماری هند طراحی شده است. این اتاق یک اتاق نشیمن و دو اتاق‌خواب دارد.

واحد اقامتی دوبلکس مصر top vip

در طراحی این واحد اقامتی به جزئیات طراحی دقت بالایی شده است. اگر به فرهنگ مصر علاقه دارید. اقامت در این اتاق شما را سرحال می‌‌کند. در همه واحد‌های اقامتی هتل درویش مشهد می‌توانید از خدمات رم سرویس استفاده کنید.

اتاق آینده

چه تصوری از آینده در ذهنتان دارید؟ معماران تلاش کرده‌اند که با الهام از ایده تصور انسان از آینده اتاق آینده را طراحی کنند.

اتاق ماه عسل

اتاق ماه‌عسل یا کوئین یکی از اتاق‌های پرطرف‌دار هتل درویش مشهد است که خدمات ویژه‌ای را برای زوجین ارائه می‌دهد. تلویزیون، حمام و جکوزی از امکانات و خدمات اتاق ماه‌عسل است.

رستوران‌های مجلل هتل درویشی

طعم خوشمزه غذاهای ایرانی و فرنگی رستوران هتل درویش مشهد با نام این هتل گره‌خورده است. شما می‌توانید در تک‌تک رستوران‌های هتل درویش مشهد از طعم خوشمزه غذا نهایت لذت را ببرید. ازآنجایی‌که تنوع غذا در منوی رستوران‌های هتل درویش مشهد بالا است. شما می‌توانید غذایی مطابق با ذاقه‌تان را رزرو کنید. در ادامه به نام رستوران‌های هتل درویش مشهد اشاره می‌کنیم:

  • رستوران آتریوم
  • رستوران رف گاردن
  • رستوران فود فیروزه

کافی‌شاپ هتل درویش مشهد

کافی‌شاپ‌های هتل درویش مشهد محیطی آرام و دنج برای گپ و گفت با همسفرانتان است. شما می‌توانید بعد یک روزگشت و گذار در مشهد خودتان و همسفرانتان را مهمان نوشیدنی‌های گرم و سرد کافی‌شاپ‌های هتل درویش مشهد کنید. کافی‌شاپ اسپا و بیلیارد از کافه‌های هتل دوریش مشهد به‌حساب می‌آیند. در کافی‌شاپ بیلیارد هتل درویش مشهد کنار نوشیدن، نوشیدنی‌های سرد خوشمزه از بازی با همسفرانتان نهایت لذت  را ببرید. در کافی‌شاپ اسپا خستگی روزتان را با ماساژدرمانی از تنان بیرون کنید.

چای‌خانه سنتی برکه

در سفر به مشهد حتما طعم خوشمزه چای‌های چایخانه سنتی برکه را امتحان کنید. هتل درویش مشهد برای طرف‌داران محیطی سنتی را خلق کرده است.

هتل درویشی مشهد

اتاق جلسات هتل درویش

انتخاب یک محیط مناسب برای برگزاری جلسات کاری کار سختی است. اگر باهدف کاری به مشهد سفر می‌کنید. هتل درویش مشهد انتخاب مناسبی برای برگزارکردن جلسات کاری است. اتاق جلسات هتل درویش مشهد امکاناتی از جمله: رول آپ، وایت‌برد، میکروفون بی‌سیم را در اختیار برگزارکنندگان جلسه می‌دهد.

رزرو هتل درویش مشهد

اکنون که با اتاق ماه‌عسل و امکانات هتل درویش مشهد آشنا شده‌ایم؛ وقت آن شده که هتل درویش مشهد را از سایت علی‌بابا رزرو کنیم. شما می‌توانید با چند کلیک هتل درویش مشهد را از سایت علی‌بابا رزرو کنید.

شروع سفر هیجان‌انگیز

در آخر اینکه هتل درویش مشهد یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است. این هتل با ارائه خدمات منحصربه‌فرد تلاش می‌کند که برای مسافران خاطرات خوشی را بسازد.. همین‌الان هتل درویش مشهد را از سایت علی‌بابا رزرو کنید.