خرید و قیمت تابلو برق چنج اور در شرکت فنی مهندسی برقستان

تابلو برق چنج اور از تجهیزات کارامدی است که در مجموعه‌های مختلفی نظیر شرکت فنی مهندسی برقستان به فروش می‌رسد. در قیمت این وسیله کاربردی، عوامل مختلفی مؤثر است که بایستی آن‌ها را درنظر گرفت. برای خرید این محصول ابتدا اطلاعات خود را بالا برده و با توجه به نیاز خود نوع مناسب آن را تهیه کنید. برای سفارش تابلو برق صنعتی نیز باید اطلاعات بیشتری درباره آن داشت و از طریق این مجموعه اقدام کرد. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و قیمت آن بدست آورید.

03

تابلو برق چنج اور چیست؟

تابلو برق چنج اور اتصالات بار الکتریکی بین منابع اولیه و متناوب برق را به صورت خودکار و با ایمنی بالا انتقال می‌دهد. این وسیله می‌تواند به صورت خودکار و دستی بار را از یک منبع به منبع دیگر منتقل کند. برای فراهم کردن برق لازم در بیمارستان‌ها، مراکز داده و... که به برق نیاز دارند، در صورت قطع شدن منبع اولیه از تابلو برق استفاده می‌شود.

قطعی برق در برخی مکان‌ها چون بیمارستان‌ها و برخی کارخانه‌های تولیدی حیاتی بوده و از این رو استفاده از تابلو برق امری ضروری است. توانایی انتقال کارآمد، سریع و ایمن از مزیت‌های این محصول است‌. با خرید این وسیله می‌توان از کاربرد گسترده آن بهره برده و دیگر نگران قطعی برق نبود.

استاندارد‌های طراحی تابلو برق چنج اور

یکی از مراحل مهم ساخت و سفارش تابلو برق صنعتی رعایت استاندارد‌های طراحی آن است. یکی از استاندارد‌های مهم در این مورد استاندارد IEC ۶۰۴۳۹_۱ است. این استاندارد شامل تست تابلو برق، ساخت، طراحی و نصب آن می‌شود. همچنین استاندارد IEC ۶۱۴۳۹_۱ نیز برای الزامات مشابه استفاده می‌شود. اما این استاندارد برای توان‌های کمتر از ۱۰۰۰ ولت و ۳۲۰۰ آمپر استفاده می‌شود؛ همچنین استاندارد NFPA ۷۰E نیز به کار می‌رود.

 این استاندارد در تابلو برق چنج اور برای ایمنی کارکنانی که در مشغول تابلو برق کار می‌کنند، استفاده شده است. نصب محافظتی و تست‌های الکتریکی توسط این استاندارد تعیین می‌شود. در کل هنگام طراحی و سفارش تابلو برق صنعتی رعایت این استاندارد‌ها مهم بوده و بهره وری و ایمنی دستگاه را تضمین می‌کند.

مزایای استفاده از تابلو برق چنج اور

با سفارش تابلو برق چنج اور می‌توان از مزیت‌های متعدد آن استفاده کرد. در زیر به مزیت‌ها این دستگاه اشاره شده است:

  • پایداری برق: با سفارش تابلو برق صنعتی می‌توان به صورت پایدار برق تولید کرد. در این صورت در مواقع حساس همیشه برق در دسترس بوده و به نوعی با این دستگاه می‌توان داشتن برق را تضمین کرد.
  • عملکرد بالا: این وسیله در بار‌های سنگین و پیچیده به راحتی برق تجهیزات حساس را تأمین کرده و در این شرایط بسیار مناسب عمل می‌کند.
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت: با استفاده از تابلو برق می‌توان در هزینه‌های سوخت صرفه‌جویی کرد. این وسیله از سوخت گازوئیل استفاده کرده که نسبت به دیگر سوخت‌ها ارزان‌تر است؛ بنابراین در این صورت در مصرف هزینه‌های سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.
  • عدم وابستگی به شبکه برق: با سفارش تابلو برق صنعتی مطمئن خواهید شد که این دستگاه به شبکه برق عمومی وصل نیست. در نتیجه در هنگام قطع شدن برق می‌توانید به سرعت و در زمانی کوتاه برق مورد نیاز را تأمین کنید.
  • عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی: از دیگر مزیت‌های استفاده از تابلو برق می‌توان وابسته نبودن آن به شرایط آب و هوایی را عنوان کرد. برخی مناطق دارای شرایط آب و هوایی نامطلوب هستند که ممکن است شبکه برق عمومی را تحت تأثیر قرار دهند، اما در صورت استفاده از تابلو برق این مشکلات وجود نداشته و در هر شرایطی برق به سرعت تأمین می‌شود.

02

اجزای تابلو برق چنج اور

با سفارش تابلو برق صنعتی و خرید آن می‌توانید از عملکرد بالای آن بهره‌مند شوید. حال بهتر است با اجزای تشکیل دهنده آن نیز آشنا شوید. این اجزا عبارتند از:

کنترلر ژنراتور: این قطعه از سنسور‌های مختلف سیگنال‌هایی را دریافت کرده و عملکرد ژنراتور را کنترل می‌کند.

باطری: کاربرد این قطعه در ذخیره انرژی و تأمین برق لازم برای شروع ژنراتور است.

دیزل ژنراتور: بخش اصلی تابلو برق بوده و عملکرد آن با سوخت دیزل است. این قسمت وظیفه تولید برق را برعهده دارد.

سوئیچ چنجر: این قطعه بین ژنراتور و منبع برق اصلی بوده و زمانی که برق اصلی قطع می‌شود، ژنراتور را روشن می‌کند.

سنسور‌ها: برای اندازه‌گیری، کنترل عملکرد و وضعیت دیزل ژنراتور از سنسور‌ها استفاده می‌شود. به طور مثال برای اندازه‌گیری دمای آن از سنسور دما و برای اندازه گرفتن سطح سوخت از سنسور سطح سوخت استفاده می‌شود.

نشانگر: از دیگر اجزای تابلو برق نشانگر آن است. این بخش وضعیت ژنراتور و برق تولیدی را نشان می‌دهد.

شمع‌ها و کابل‌ها: برای اتصالات قطعات مختلف تابلو به یکدیگر و اتصال آن‌ها به منبع برق از این کابل‌ها و شمع‌ها استفاده می‌شود.

کلید‌های کنترلر: برای کنترل و عیب‌یابی از این کلید‌ها استفاده می‌شود.

ساخت تابلو برق صنعتی

برقستان به عنوان مجموعه‌ای فنی و تخصصی که سالهاست در زمینه طراحی و سفارش تابلو برق صنعتی فعالیت دارد مطرح است. با مراجعه به این مجموعه می‌توانید بسته به نیاز کاربری خود ثبت سفارش را انجام دهید. ساخت و استفاده از این وسیله در بخش صنعت حیاتی بوده و در سیستم‌های الکتریکی کارآمد است. این مجموعه بزرگترین سازنده تابلو برق‌هایی صنعتی در ایران است که تمامی محصولات را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می‌کند.

قیمت تابلو برق چنج اور در شرکت فنی مهندسی برقستان

شرکت فنی مهندسی برقستان همواره در تلاش است تا محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار دهد. البته در هزینه آن فاکتور‌هایی مثل ظرفیت، پیکربندی، سرعت و مقیاس‌پذیری مؤثر هستند. با در نظر گرفتن نیاز‌های کاربری می‌توان با قیمتی مناسب تابلو برق مورد نظر را از این مجموعه تهیه کرد.

01

خرید و سفارش تابلو برق صنعتی

شرکت فنی مهندسی برقستان با بهره‌گیری از دانش و تخصص مهندسان مجرب اقدام به طراحی و ساخت تابلو برق  کرده است. این مجموعه کار‌ها را با کیفیت بالایی اجزا کرده و در کوتاه‌ترین زمان ارسال می‌کند. در هنگام خرید و یا سفارس تابلو برق صنعتی باید نکاتی را مدنظر قرار داد. نرخ جریان پیوسته، نوع بار و نرخ ولتاژ تابلو از نکات مهم و قابل توجه هستند. این دستگاه باید توانایی تأمین برق دستگاه شما را حداکثر تا ۳ ساعت داشته باشد. نرخ جریان را با کاربری دستگاه تطبیق داده و میزان آمپر آن را انتخاب کنید.

تابلو برق چنج اور از تجهیزات ایمنی است که در مواقع قطع برق شهری برق اضطراری را وصل می‌کند. یکی از سازندگان مطرح این محصول شرکت فنی مهندسی برقستان است. با سفارش تابلو برق صنعتی به این مجموعه از کیفیت بالای آن مطمئن خواهید بود.