چگونه بلیط هواپیما ارزان از سفرمارکت خریداری کنیم؟

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و می‌خواهید بدانید چطور بلیط هواپیما را می‌توان با قیمت ارزان‌تر خرید در ادامه با ما همراه شوید زیرا قرار است ضمن ارائه ترفندهای خاصی که برای این کار وجود دارد به شما بگوییم چطور می‌توانید ارزانترین بلیط‌ها را از مرجع معتبر و شناخته شده بلیط هواپیما یعنی سفرمارکت خریداری کنید.

 سفر با هواپیما به‌قدری راحت و آسوده است که علی‌رغم هزینه بالاتری که نسبت به دیگر شیوه‌های سفر دارد همچنان جزو پرطرف‌دارترین شیوه سفرها است. ازاین‌رو آن دسته از افرادی که مرتب راهی سفر می‌شوند همیشه به دنبال پیدا کردن ترفندها و راهکارهایی هستند تا بتوانند

 

امکان مقایسه قیمت بلیط‌ هواپیما در صدها سایت

وقتی قرار است ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید لازم است به تمام پروازهای آن مسیر هوایی دسترسی پیدا کنید زیرا هر قدر تعداد گزینه‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید احتمال پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه هم بیشتر می‌شود. به همین دلیل هم هست که اغلب افراد ساعت‌ها در اینترنت سرگردان می‌شوند تا مطمئن شوند که ارزان‌ترین بلیط را پیدا کرده‌اند و دیگر گزینه ارزان‌تری وجود ندارد. در حالی که خرید بلیط هواپیما ارزان از سفرمارکت راحت‌تر و سریع‌تر از این روش است. زیرا سفرمارکت به عنوان یک بازارچه گسترده خدمات سفر صدها سایت عرضه کننده بلیط را تحت پوشش قرار داده است و با مراجعه به آن دیگر نیازی به جست‌وجوهای طولانی در اینترنت نیست و می‌توان به راحتی بلیط پرواز به یک مقصد خاص را در صدها سایت از نظر قیمت مقایسه کرد و در نهایت ارزان‌ترین بلیط را از سایت انتخابی بدون واسطه خریداری کرد.

پیدا کردن ارزان‌ترین زمان‌های پرواز تنها در یک نگاه

اگر تجربه زیادی در رزرو آنلاین بلیط هواپیما داشته باشید پس حتماً می‌دانید که حتی بلیط پروازهایی که در یک مسیر یکسان و توسط یک شرکت هواپیمایی خاص عرضه می‌شوند هم در زمان‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. دلیل نوسان قیمت بلیط‌های پرواز در بازه‌های مختلف زمانی، تغییر در حجم عرضه و تقاضای بلیط است. به زبان ساده‌تر هر وقت میزان تقاضا برای سفر افزایش پیدا کند در نتیجه حجم تقاضا برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف هم بالاتر می‌رود و در این مواقع شرکت‌های هواپیمایی هم بلیط‌ها را با قیمت بالاتر و بدون تخفیف عرضه می‌کنند.

در مقابل برخی از ایام سال هستند که افراد تمایل کمتری برای سفر دارند و در این مواقع به دلیل حجم کم سفرها ایرلاین‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه تخفیف افراد را به خرید بلیط ترغیب کنند. بر همین اساس سفرمارکت هم یک ابزار کاربردی تحت عنوان تقویم قیمتی را بکار گرفته است که متقاضیان خرید بلیط به کمک آن می‌توانند در یک نگاه قیمت پروازهای یک مسیر را در بازه زمانی یک‌ماهه ببینند و بر اساس آن سفرشان را به زمان‌های ارزان موکول کنند.

 سفر با هواپیما به‌قدری راحت و آسوده است که علی‌رغم هزینه بالاتری که نسبت به دیگر شیوه‌های سفر دارد همچنان جزو پرطرف‌دارترین شیوه سفرها است. ازاین‌رو آن دسته از افرادی که مرتب راهی سفر می‌شوند همیشه به دنبال پیدا کردن ترفندها و راهکارهایی هستند تا بتوانند

 

پرواز با تخفیف‌های لحظه آخری در سفرمارکت

یکی دیگر از راهکارهایی که برای خرید ارزان بلیط هواپیما می‌توان بکار گرفت پیدا کردن بلیط‌های لحظه آخری ارزان قیمت است. این دسته بلیط‌ها همان‌طور که از اسمشان پیدا است در زمان‌های نزدیک به پرواز عرضه می‌شوند و در بیشتر اوقات قیمت ارزان‌تری از بلیط‌های دیگر دارند. اما مسئله مهمی که در این میان وجود دارد این است که بلیط لحظه آخری آن هم با قیمت ارزان متقاضیان زیادی دارد و در بیشتر اوقات به محض آنکه عرضه می‌شود ظرفیت آن هم تکمیل می‌شود. بنابراین عده زیادی از مسافران هیچ وقت موفق به خرید بلیط لحظه آخری نمی‌شوند زیرا قبل از آنکه از عرضه این بلیط‌ها باخبر شوند یا ظرفیت تکمیل شده است و یا اصلاً در دسترس آنها قرار نگرفته است. یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های موتور جست‌وجوی پروازهای سفرمارکت در به‌روزرسانی لحظه‌ای پروازها است. به‌طوری که به محض آنکه شرکت‌های هواپیمایی اقدام به عرضه بلیط دقیقه نودی کنند آن بلیط در دسترس کاربران سفرمارکت قرار می‌گیرد.

بلیط‌های پرواز ارزان با تورهای سفرمارکت

یکی از ترفندهای خرید بلیط هواپیما ارزان که حتی بسیاری از مسافران همیشگی هواپیما هم از آن بی‌خبرند رزرو تورهای ارزان هوایی به مقصد مورد نظر است. این ترفند به ویژه برای خرید بلیط هواپیما خارجی کاربرد دارد. در توضیح این موضوع باید گفت تورهای گردشگری معمولاً خدمات سفر را به طور عمده و با قیمت‌های ارزان تهیه می‌کنند؛ بنابراین زمانی که ظرفیت یک تور تکمیل نمی‌شود برخی از شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی برگزارکننده تور برای پیشگیری از خسارت مالی بیشتر اقدام به فروش تور با قیمت پایین‌تر می‌کنند. اینجا است که برخی تورهای هوایی حتی قیمتشان از بلیط هواپیما به آن مقصد هم ارزان‌تر می‌شود.

 اگر از شنیدن این موضوع تعجب کرده‌اید باید بگوییم این کار شدنی است. سفرمارکت به شما کمک می‌کند تا این دسته تورهای ارزان قیمت را به راحتی و به موقع پیدا کنید. بنابراین به عنوان یک ترفند برای رزرو بلیط به مقاصد خارجی همیشه قبل از آنکه بلیط پروازتان را خریداری کنید سری هم به قسمت تورهای گردشگری سفرمارکت بزنید و بعد از مقایسه قیمت‌ها گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر را انتخاب کنید. در صورتی که تور هوایی با قیمت ارزانی پیدا کردید می‌توانید با استفاده از امکان تور اقساطی در سفرمارکت حسابی هزینه‌های سفر را مدیریت کنید.  

 سفر با هواپیما به‌قدری راحت و آسوده است که علی‌رغم هزینه بالاتری که نسبت به دیگر شیوه‌های سفر دارد همچنان جزو پرطرف‌دارترین شیوه سفرها است. ازاین‌رو آن دسته از افرادی که مرتب راهی سفر می‌شوند همیشه به دنبال پیدا کردن ترفندها و راهکارهایی هستند تا بتوانند

دسترسی به انواع بلیط‌های ارزان هواپیما

آنهایی که همیشه خودشان دست به کار خرید آنلاین بلیط هواپیما برای سفر می‌شوند کمابیش با انواع بلیط هواپیما و مقرون‌به‌صرفه‌ترین آنها آشنا هستند. در واقع برخی بلیط‌ها هستند که به عنوان بلیط‌های اقتصادی و ارزان قیمت شناخته می‌شوند. در قدم اول بهتر است آشنایی مختصری با این دسته بلیط‌ها داشته باشید و در قدم بعدی می‌توانید مطمئن باشید که انواع مختلف بلیط شامل این بلیط‌ها در سفرمارکت در دسترس قرار دارد. سفرمارکت دسترسی به انواع بلیط هواپیما را برای کاربرانش فراهم کرده است. به‌طوری که تقریباً برای همه مسیرهای هوایی چه در داخل و چه خارج از کشور همیشه چندین گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد و هر مسافر بنا بر بودجه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند گزینه‌ متناسبی را انتخاب کند. گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر شامل بلیط چارتری هواپیما، بلیط رفت و برگشت در مقایسه با بلیط دوطرفه، بلیط‌های توقف دار در برخی مسیرها و بلیط لحظه آخری است.  

کلام آخر

این که چطور بلیط هواپیما را می‌توان با قیمت ارزان‌تری خرید همواره از سؤالات پرتکرار مسافران هوایی بوده است. زیرا خرید بلیط پرواز معمولاً بخش قابل توجهی از هزینه‌های سفر را به خود اختصاص می‌دهد و هر قدر بتوان گزینه ارزان‌تری پیدا کرد مخارج سفر هم کمتر می‌شود. در این مطلب تلاش کردیم تا اصلی‌ترین راهکارهایی که برای خرید بلیط هواپیما ارزان وجود دارد را بررسی کنیم و توضیح دهیم که چطور می‌توانید با رزرو از یکی از بهترین و معتبرترین منابع رزرو آنلاین خدمات سفر یعنی سفرمارکت ارزان‌ترین گزینه‌های بلیط هواپیما را پیدا کنید و سفر مقرون‌به‌صرفه‌تری را تجربه کنید.