پالت چوبی یا پالت پلاستیکی کدام بهتر است؟

پالت چوبی یکی از انواع پالت‌هاست که در موارد فراوانی در صنایع بکار می‌رود. مزایای فراوان چوب و سازگاری آن با محیط زیست و عدم مشکل برای بازیالت آن باعث شده تا از آن در ساخت انواع پالت چوبی و باکس چوبی صادراتی استفاده شود. پالت چوبی سازه‌ای قدرتمند جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به جابجایی محصولات کارخانجات است. امروزه کشورهای جهان سوم به ضرورت استفاده و خرید پالت چوبی پی برده‌اند و به سبب مزایای فراوان آن بیشتر قدردان مدیران و کارگران سازنده این سازه‌ها هستند. انواع پالت چوبی دارای مقاومت و استحکام متفاوتی هستند که بسته به نوع چوب و کیفیت آن کاربردهای مختلفی دارند.

انواع پالت چوبی شامل پالت دو طرفه و چهار طرفه، پالت یک رو و دورو، پالت چوبی یورو، پالت صادراتی، مارون، پتروشیمی، سرامیکی و ... هستند. عمده کاربرد این سازه‌های چوبی در ساخت میز، آلاچیق، استند گل، زیر تخت خواب و نگهداری وسایل در انبار و انبارداری است. ما در شرکت نواچوب به عنوان بهترین شرکت پالت سازی، بهترین پالت‌های چوبی را با مقاومت و استحکام عالی از بهترین نوع چوب برای شما عزیزان تولید و با بهترین قیمت پالت چوبی عرضه نموده‌ایم.

24

کاربردهای پالت چوبی چیست؟

امروزه پالت چوبی کاربردهای مختلفی در صنایع دارند. یکی از کاربردهای اساسی این محصولات در حمل و نقل و جابجایی کالاهاست. از این رو در اغلب انبارها و صنایع از پالت چوبی استفاده می‌شود. استفاده از پالت چوبی در انبار با توجه به قدرت تحمل بار و استحکام و ماندگاری بالا به نگهداری کالا بدون آسیب و مرتب‌سازی انبار کمک می‌کند. با کمک این پالت‌ها می‌توانیئ محصولات را به شکلی مرتب قفسه بندی نموده و فضای در دسترس خود را به بهترین شکل مدیریت نمایید.

یکی دیگر از کاربردهای این پالت‌ها برای صادر کردن و وارد کردن انواع محصولات و کالاهاست. بسیاری از کالاهای صادراتی سنگین یا شکستنی هستند و امکان آسیب در حین حمل و نقل آن‌ها وجود دارد. از همین‌رو پالت‌ها می‌توانند با طراحی متنوع و استحکام بالای خود این محصولات را با ایمنی بالا حمل کرده و درشرایطی کاملا استاندارد به مقصد برسانند. در صنعت حمل و نقل استفاده از پالت‌ها به سبب جنسی مقاوم در عین سبک وزنی می‌تواند حمل و نقل محصولات را بدون احتمال شکستگی و آسیب انجام دهد. بعلاوه این سازه‌های چوبی دارای طول عمر بالایی است و افراد می‌توانند سالیان دراز از آن در حمل و نقل بار و کالاهایشان استفاده کنند.

25

مقایسه پالت چوبی و پالت پلاستیکی

در پاسخ به برتری پالت‌های چوبی و پلاستیکی باید به تعیین کاربری مورد نظر دقت نمود. یکی از فاکتورهای حائز اهمیت در انتخاب نوع پالت، وزن این سازه‌هاست. درصورتی که شما قصد جابجایی کالا و باری با وزن بیشتر از 500 کیلوگرم را دارید، بهترین انتخاب پالت چوبی است. چراکه این پالت‌ها دارای مقاومت بیشتری هستند. البته ان موضوع نیز به شرکت سازنده و چوب مورد استفاده در تهیه پالت بستگی دارد. اما برای صادرات محصول به خارج از کشور، پالت پلاستیکی نیز گزینه مناسبی می‌باشد. چراکه برای استفاده از سازه‌های چوبی بدین منظور باید ابتدا تاییدیه‌های مربوط به گندزدایی را دریافت کنید.

نکات مهم در زمان خرید پالت‌های چوبی

آنچه در زمان خرید این سازه‌ها اهمیت فراوانی دارد و حرف اول را می‌زند، کیفیت محصولات است. درصورتی که پالت خریداری شده از چوب مقاوم و باکیفیتی تهیه نشده باشد، مشکلات فراوانی را برای کاربر خود بوجود می‌آورد. استفاده از پالت بی کیفیت در نگهداری طولانی مدت از محصولات در انبار سبب پوسیدگی، نفوذ رطوبت و حشرات و دیگر مشکلات برای محصولات شما خواهد شد. بنابراین بویژه در خرید پالت چوبی دست دوم، باید حتما به سلامت پالت توجه کنید. بدین منظور باید پالت را از نزدیک بررسی کرده و از عدم وجود آفت، پوسیدگی و حشره در آن اطمینان حاصل نمایید.

پالت‌های تهیه شده از چوب‌های خشک و گرما دیده از بهترین انواع پالت به شمار می‌روند. این پالت‌ها به هیچ عنوان دچار پوسته پوسته شدن و خرابی نمی‌شوند. درصورتی که قصد شما از خرید پالت، رنگ کردن و استفاده در ساخت مصنوعات است، بهتر است پیش از رنگ‌آمیزی آن را سمباده‌کشی کنید. درنظر گرفتن ابعاد بسته به نیاز و کاربری مورد نظر شما از دیگر نکات حائز اهمیت در زمان خرید پالت چوبی است. ما در شرکت نواچوب انواع پالت چوبی را با سایزبندی متنوع از بهترین نوع چوب با مقاومت و استحکام فوق العاده تهیه نموده‌ایم و به دلیل تنوع بالا کار شما را در انتخاب پالت موردنیازتان سهل کرده‌ایم.

پالت چوبی نو و پالت چوبی دست دوم

پالت‌های چوبی براساس کاراییشان در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم بندی می‌شوند. در واقع این دسته بندی به دلیل تفاوت قیمتی و میزان تحمل بار توسط آن‌هاست. پالت‌ها به سبب استفاده مداوم در انبارها حتما می‌بایست ضخامت و مقاومت بالایی داشته باشند. از طرفی دوام بالای آن‌ها سبب مقرون بصرفه بودن خریداریشان شده است. پالت‌های یک بار مصرف تنها یکبار امکان استفاده دارند و قیمت کمتری نیز نسبت به دیگر پالت‌ها دارند.

شرکت نواچوب پالت‌های دست دوم شما را خریداری نموده و با تعمیر درجه یک در حد نو بفروش می‌رساند. با توجه به قیمت انواع پالت‌ها و کیفیت آن‌ها ما در شرکت نواچوب با توجه به نیاز تمامی اقشار جامعه انواع پالت دست دوم را با قیمتی بسیار مقرون بصرفه برای شما عرضه نموده‌ایم.

فروش پالت چوبی در نواچوب و عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت پالت چوبی

برای تعیین دقیق قیمت پالت چوبی باید به اطلاعات دقیقی از این پالت دست یابید. از این رو در حالت کلی نمی‌توان قیمتی مشخص برای این سازه‌ها درنظر گرفت. عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت این پالت‌ها شامل موارد زیر است:

  • جنس و نوع چوب مورد استفاده برای تولید پالت چوبی در قیمت این سازه‌ها تاثیرگذار است.
  • درجه کیفی چوب بکار رفته در ساخت این محصولات در قیمت پالت موثر است.
  • سایز و ابعاد پالت خریداری شده از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت این پالت‌هاست. طبیعتا پالت‌هایی با سایز بزرگ دارای قیمت بیشتری هستند.
  • وارداتی بودن پالت در قیمت این سازه موثر است. انواع تولید شده پالت در داخل کشور معمولا دارای قیمت پایین‌تری هستند.

ما در شرکت نواچوب انواع پالت چوبی، پلاستیکی و باکس چوبی صادراتی را با کیفیت و قیمت عالی ارائه نموده‌ایم. شما می‌توانید بهترین کیفیت پالت چوبی ساخته شده از درخت کاج را با استحکام و دوام فوق العاده از شرکت نواچوب با بهترین قیمت پالت چوبی خریداری نمایید. پالت‌های عرضه شده توسط ما قابلیت تحمل وزن تا 1000 کیلوگرم را داشته و در امور حمل و نقل و انبارداری و نگهداری محصولات کاربرد گسترده‌ای دارند.

پالت یورو در شرکت نواچوب یکی از نمونه‌های مرغوب و باکیفیت پالت است که در میان صادرکنندگان مواد غذایی محبوبیت فراوانی دارد. از طرفی ما درشرکت نواچوب ارائه دهنده انواع پالت چوبی دست دوم با قیمت مقرون بصرفه و کیفیت درجه یک هستیم. تنها کافیست برای خرید پالت چوبی و پالت پلاستیکی و دریافت مشاوره رایگان به نشانی وب سایت https://navachoob.com مراجعه نمایید.