10 کتاب پیشنهادی برای موفقیت در زندگی روزمره

در دنیای امروزی بسیار از افراد برای انجام روتین‌های روزمره که به موفقیت ختم شود نیاز به یک عامل محرک و انگیزه نیاز دارند. این درحالی است که تعداد بسیار کمی از افراد در دنیا وجود دارند که کارهای روزمره خود را با نظم و دقیق انجام داده و جلو می‌برند.

کتاب‌های انگیزشی یا استفاده از سخنرانی‌های مربی‌های آموزشی در این مهارت می‌تواند محرک عالی در جهت این موضوع باشد. ازطریق همین کتاب‌ها می‌توانید به باورهای شخصی برسید با استفاده از اعتمادبه‌نفسی که در خود پیدا کرده‌اید با قدرت بیشتر کارهای روزمره را انجام داده و در مسیر پیشرفت سوق دهید. در این مقاله به بررسی 10 کتاب برتر انگیزشی می‌پردازیم.

معرفی کتاب انسان در جست‌وجوی معنا

ویکتور فرانکل دکتر عصب‌شناسی است که در اردوگاه کار اجباری نازی‌های این کتاب را به رشته تحریر درآورد. با خواندن این کتاب شما با وقایعی ناخوشایند مواجه می‌شوید که در واقع معنای زندگی را هم در این لحظات پیدا می‌کنید. تجربیات فرانکل در این شرایط توانست شیوه جدید در روانشناسی به‌نام معنی درمانی و لوگوتراپی را ایجاد کند. برای خرید کتاب می‌توانید به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا مراجعه کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

معرفی کتاب اثر مرکب

دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب توانست با نوشتن این کتاب راه‌کارهایی ساده برای جایگزین‌کردن عادات خوب به‌جای عادت‌های بد معرفی کند. با مطالعه این کتاب درخواهید یافت که طور می‌توانید با انجام کارهای بسیار کوچک باعث ایجاد اتفاقاتی بزرگ در زندگی خود شوید. تنها چیزی که باید در این مسیر به آن باور داشته باشید استمرار در برداشتن این قدم‌ها است.

معرفی کتاب تخت خوابت را مرتب کن

اسم کتاب حقیقتا پیام خود را در همان ابتدا به شما می‌رساند. تخت خوابت را مرتب کن عنوان کتابی است که به‌قلم یک افسر نیروی دریایی بازنشته درآمده است. ویلیام اچ مک ریون بسیاری از تجربیات سال‌های زندگی خود در ارتش را در طول سخنرانی که برای دانشجویان در سال 2014 در قالب 10 پندواندرز ساده بیان کرد. تمام این اتفاقات موبه‌مو توسط وی احساس و انجام گرفته است که با مطالعه آن‌ها می‌توانید بهترین روزمرگی‌های ممکن که منجر به موفقیت‌های بزرگ در سال‌های آینده‌ می‌شود داشته باشید.

معرفی کتاب قدرت عادت

یکی دیگر از کتاب‌هایی که روی عادت‌های روزمره شما تاکید دارد کتاب قدرت عادت است که توسط چارلز داهیگ به رشته تحریر درآمده است. چه ‌باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید تمامی عادت‌های ریز و درشت در روزمره شما موفقیت‌ها و شکست‌های‌تان را در این روزها پدید آورده است. در واقع تغییر عادت‌های بد به‌سادگی صورت نمی‌گیرد. عادت‌های بد باید با عادت‌هایی بهتری جایگزین شوند.

معرفی کتاب باور کنید تا ببینید

بسیاری از افراد باور دارند که برای خوشحالی یا خوشبختی نیاز به این دارند که در موقعیت اجتماعی مناسبی قرار داشته باشند یا شغل مهمی به‌دست آورند. وین دایر نویسنده این کتاب درباره تجربه‌های شخصی خود که مربوط به یک دوره از زندگی وی می‌شود پرداخته است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به باورهای شخصی در خود دست نیافته‌اید می‌توانید با مطالعه این کتاب روزنه‌ای بهتر برای خوشحالی در هر روز پیدا کنید.

معرفی کتاب غرممکن غیرممکنه

اگر از آن دسته از افرادی هستید که مدام درحال نشانه گرفتن هستند و هیچ‌وقت شلیک نمی‌کنید این کتاب برای شما نوشته شده است. در این کتاب محدودیت‌هایی مانند زمان، مکان و سن برای رسیدن به هدف‌ها از میان برداشته می‌شود و به‌شما یاد داده خواهد شد که چطور از این موانع ذهنی عبور کنید. خیلی از افراد در جامعه وجود دارند که مدام کارهای خود را از امروز به فردا منتقل می‌کنند و به‌جای عمل مدام درحال فکرکردن هستند. ماری فورلئو در این کتاب شما را با این ذهنیت محدود بیشتر آشنا می‌کند.

معرفی کتاب باشگاه 5 صبحی‌ها

قصد رابین شارما از نوشتن این کتاب آن است که شما را با اهمیت بیدار شدن در ساعت 5 صبح آشنا کند. این کتاب خلاصه داستان آشنایی سوران با مردی میلیونر است که در تغییر باورهای او نقش مهمی داشته است. یکی از بهترین کتاب‌های انگیزشی برای خلق عادت‌های بهتر در زندگی محسوب می‌شود که به شما یاد خواهد داد در ساعات مهم روز به‌جای چک‌کردن گوشی و گوش دادن به اخبار به فعالیت‌های مهم‌تری بپردازید.

معرفی کتاب قله‌ها و دره‌ها

اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارند تا در فراز و نشیب‌های زندگی راه‌کارهایی کارآمدی را اجرا کنند این کتاب می‌تواند بهترین انتخاب برای‌تان باشد. اسپنسر جانسون نویسنده قله‌ها و دره‌ها پاسخ به این سوال را که چگونه می‌توان فراز و نشیب‌های زندگی را پشت سر گذاشت و از آن‌ها بهره فراوان گرفت بررسی خواهد کرد.

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

عنوان کتاب یکی از جذاب‌ترین‌ها برای انتخاب یک کتاب انگیزشی است. این کتاب از بهترین‌های خود درزمینه انگیزشی و قانون جذب محسوب می‌شود. کتاب که اثر استر و جری هیکس است توانسته به‌کمک همسر خود بهترین کتاب‌های قانون جذب را به رشته تحریر درآورد. کتاب دارای مفاهیم ساده و قابل فهمی است که مطالعه آن را برای هر سنی مناسب می‌کند. 22 نکته کارآمد و پربار در این کتاب جمع‌آوری شده تا خواننده به‌کمک آن‌ها بتواند به خواسته‌های مادی و معنوی خود دست یابد.

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین نویسنده‌ای بسیار معروف درزمینه معرفی و ایجاد سبک‌های زندگی است. این کتاب که در اصل ترکیبی از 4 کتاب وی گردآوری شده می‌تواند بهتری راه‌کارها را برای داشتن روزمرگی بهتر در اختیارتان قرار دهد. این کتاب‌ها عبارت‌اند از بازی زندگی و شیوه آن، راهی نهان به سوی پیروزی و گفتار تو چوب جادوی توست. در واقع می‌توان این مجوع از کتاب‌ها را بهترین نوشته‌های این نویسنده دانست.

جمع‌بندی

یکی از دلایل مهمی که شما را تشویق به ادامه انجام کارهای روزمره مفید می‌کند انگیزه و ایجاد انرژی بالا است. داشتن و خرید کتاب‌هایی که در این زمینه بتوانند شما را ارتقا دهند بهترین راه‌کار برای ایجاد موفقیت‌های بزرگ در آینده خواهد بود.

مطالعه کتاب‌های انگیزشی به شما یاد می‌دهد که چطور از شر عادت‌هایی بسیار بد خلاص شده و به‌جای آن‌ها عادت‌هایی که بسیار مفید و سودآور هستند را جایگزین کنید. مطالعه خود سبب می‌شود تا شما بهترین عادت یعنی ارتباط با کتاب داشته باشید و این می‌تواند بهترین قدم در پیشرفت شخصی شما به‌حساب آید.