مناطق دیدنی و جاذبه های توریستی شهر دبی

     تا ۱۶ سال پیش دبی بیابانی بیش نبود، اما امروزه خانه‌ی برج خلیفه با ارتفاع ۸۲۸ متر (بلندترین ساختمان دنیا در حال حاضر)، برج پرنسس با ۴۱۴ متر ارتفاع و بیش از ۱۵۰ آسمان خراش دیگر از جمله برج های معروف این شهر توریستی به شمار می رود. آپارتمان‌های چند میلیون دلاری و مکان‌های مملو از توریست در مرکز توجهات این شهر یک چهره زیبا، تجملاتی و فوق ثروتمند را  نشان می دهد.

    این شهر از یک شهر عادی به یک شهر فوق العاده شکیل و شگفت انگیز تبدیل شده که هر کسی دوست دارد حتی برای یک بار هم شده به این شهر سفر کند، با اینکه یک شهر ساحلی است جاذبه های مصنوعی افراد را جذب خود می کند.گرچه از نظر تاریخی غنی نمیباشد اما در هر صورت مکانهای تاریخی مختص به خود را دارد. مانند بازدید از شیخ سعید_شیخ جوما _موزه ها و روستاهای تاریخی آن.

 

11111

 

آب وهوای شهر تقریبا قابل پیش بینی است و تفریحات و سرگرمی های بسیاری وجود دارد که هر مسافر و توریستی را به خودش جذب می کند.

رستوران‌های مدرن و شیک، ورزش‌های آبی و مراکز خرید لوکس و..... سبب شده است که هم گردشگران و هم مردم محلی، از بودن در این شهر نهایت لذت را ببرند

22222

 

    درجه حرارت در طول روز به ندرت به زیر ۲۴ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و ورزش‌های آبی و به خصوص شنا در دبی همیشه امکان‌پذیر بوده و یکی از انتخاب‌های مردم در تمام طول سال است و اغلب با گشت‌ و‌گذار در کنار ساحل می‌توان تعداد زیادی از قایق‌های موتوری و جت ‌اسکی سواران را دید.

   دبی به دلیل میزبانی طیف وسیعی از ملیت‌ها و فرهنگ‌های گوناگون از اقصی نقاط دنیا را در خود جای داده است، همچنین به یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان انواع غذاها، دسر‌ها و تنقلات بین‌المللی تبدیل شده است.

مقامات گردشگری اعلام کرده‌اند و امیدوار هستند که هر سال ۷ تا ۹ درصد به تعداد گردشگران این شهر افزوده و درصدد هستند این تعداد را به ۲۰ میلیون گردشگر در سال، تا سال ۲۰۲۰ برسانند.

3333

  مسافران  در این شهر سبک معماری متفاوتی را تجربه می کنند. نه تنها در نو آوری و ساخت و ساز اسلامی جهان عرب رتبه اول را دارد، بلکه به صورت بین الملی هم در رده های بالای ساخت وساز قرار دارد. ساخت وساز خیلی سریع انجام میشود و در این شهر مسافران مناظر بسیار شیک و دیدنی را مشاهده می کنند.

    برای مسافرانی که قصد سفر به  دبی را داشته باشند، پیشنهاد می شود با مراجعه به سایت سلام پرواز و انتخاب از بین تمام پروازهای موجود از هر ایرلاین که برای آنها نمایش داده می شود، ایرلاین خود را انتخاب و آنلاین بلیط خود را تهیه کنند.

آژانس سلام پرواز به سهولت تمام پروازهای موجود را در کمترین زمان برای رفاه حال مسافران فراهم نموده است و همنچنین مجری تور دبی می باشد.

rrrrr

 

از  مهم ترین مواردی که باید در زمان سفر به آن توجه داشت؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما در کمترین زمان و وقت ممکن است.

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید موارد ذیل را تهیه و یا داشته باشید.

1- یک ایمیل معتبر تا بتوانید ثبت نام کنید.

2- یک کارت بانکی عضو شتاب به همراه رمز دوم آن

برای خرید بلیت هواپیما و سفر به کل دنیا میتوانید از سایت سلام پرواز نسبت به تهیه آنی آن اقدام نمایید.